tomason2 Opublikowano 29 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2005 Mam problem z rozebraniem silnika od wski 125.Wszystko dobrze poszło nie licząc małej zębatki po lewej stronie silnika. Za pierona nie moge jej sciągnąć. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaburas Opublikowano 29 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2005 sciagaczem do łożysk proowałeś??? Ja w swojej to srobokrentem sciagałem. koniec srobokrenta opierałem o karter i o zembatke i ciagnołem do gory, wkoncu zlazła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 29 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2005 Własnie najlepszy byłby ten sciągacz, ale owego nie posiadam. Kurde normalnie nie wiem co robic :cry: Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 29 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2005 dwa klucze i jazda ja tak sciagalem i zeszło tylko ze jak poleciala z klinem na szczescie zembatke znalazlem a klina juz nie :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszN Opublikowano 29 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2005 sproboj troche ja podgrzac i wtedy zaprzyj sie kluczem zejdzie na 100% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 29 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2005 skoro nie masz sciagacza to zdeka kapa...wez jakies 2 twarde kawalki drewna i poloz najpierw na karterze....potem jakies 2 twarde przedmioty i zaprzyj pod zebatko tak aby byly naprzeciwko sebie i zaprzyj sie na tym....po pewnym czsie zeskoczy i bedzie po tlopocie... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sobekkk Opublikowano 29 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2005 srubokretem czy kluczem bedzie bardzo ciezko sciagna ... pare srub nakretka, spawarka, kawalek grubej blachy, inwencja twurcza i sciagacz jest :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 29 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2005 Tez mam ten problem za ciula nie chce zejsc, nawet po podwazaniu srubokretami :/ i psikaniu litra WD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 29 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2005 panowie jezeli tu mowa o siagaczach....kupujemy byle jaki siagacz do lozysk zewnetrzny...(ja kupilem na targu za 15 zl) i przerabiamy go do wlasnych potrzeb...to jest najlepsze wyjscie :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 29 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2005 Poloz silnik bokiem i polewaj nafta ta zebatke od wewnarz(wystajacy czop walu) tak z dwa dni co jakis czas , a pozniej probuj sciagaczem, w ostatecznosci podgrzej troche palnikiem i wtedy sciagaczem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motórzystka Opublikowano 30 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 Tylko ściagacz uniwersalnly taki jak mowi max za 15 zl, zadne srubokręty czy takie tam wynalazki. Mi sie tak raz zapieklo kolo magnesowe, pogiął sie ściągacz (ze sklepu, nie robiony) , WD40, młotek i nie zeszlo... nie bawilam sie dalej bo udalo mi sie zrobic to co miałam bez ściagania magnesu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blazej_mtx Opublikowano 30 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 Nie wiem jak jest w WSK, ale jeżeli jest tam simmering (wydaje mi się że musi byc :D ) to uważajcie na niego przy wszelkim rodzaju podpalaniu, podgrzewaniu itp. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozio Opublikowano 30 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 o ile dobrze pamiętam ta zębatka jest mocowana na stożku, czyli żadne podważanie śrubokrętami nie pomoże, trzeba albo zrobić ściągacz, albo próbować uniwersalnym (tylko nie takim z bazaru bo prędzej pęknie niż cokolwiek nim zdemontujesz) Miałem kiedyś w CZ 350 podobny problem, do zębatki musiałem przyspawać ściągacz ze srubą drobnozwojową i podgrzać zębatke palnikiem. Tylko nie zrób se krzywdy przy demontażu, zębatka potrafi naprawde silnie odskoczyć, nawet na kilka metrów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 30 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 Nie wiem jak jest w WSK, ale jeżeli jest tam simmering (wydaje mi się że musi byc Smile ) to uważajcie na niego przy wszelkim rodzaju podpalaniu, podgrzewaniu itp. rzeczywiscie rzecz bardzo cenna i malo spotykana, szczegolnie jak kolega robi do tego remont kapitalny i robiera silnik w drzazgi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 31 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2005 Nie wiem jak jest w WSK' date=' ale jeżeli jest tam simmering (wydaje mi się że musi byc :D ) to uważajcie na niego przy wszelkim rodzaju podpalaniu, podgrzewaniu itp. Pozdrawiam[/quote']Spokojna twoja.... Simering będzie nowy, łożyska też i pare inny części 8) Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.