KuBA Opublikowano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 ja niedawno tez odkręcałem i złamałem dwa bolce te na które nachodzą sprężyny =/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 ja bym proponował abys dowiedział sie jaki jest tam gwint- lewi czy prawo skretny. Skoro sam nie bardzo kumasz serwisówki to poczekaj na wypowiedzi mechaników. Pozdro Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peterwkz Opublikowano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 proponuje Ci jednyne bezpieczne i niezawodne rozwiazanie - pneumatyk!!!kiedys przez własne zabawy rozwaliłem kosz w "9-tce". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 a moze odkrecac na zasadzie chwilowej sily tzn nasadz klucz wez pozadego mlota i nie blokujac kosza mocno pier..olnij w klucz wiadomo jedno udezenie kosz sie obkreci ponawiaj to, ja tak robilem z magnetem w kawie bo nie mialem opdpowiednio wygietego klucza a zwyklym dosc ciezko bylo dojsc Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin17Tbg Opublikowano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 No właśnie a może lepiej by było jak byś podszedł z moto np. do jakiejś wulkanizacji i tam by Ci spróbowali to odkręcić pneumatycznie, tak jak odkręcają koła..... :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_HuDEckI_ Opublikowano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 klucz pneumatyczny i zobacz czy nakrętka ma nacięcia na rogach,jeśli tak jest tak na 100% lewy gwint Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 Jeżeli hamulec tylnego koła nie jest w stanie utrzymać to należy rozpocząć demontaż kosza od wymiany szczęk hamulcowych a następnie przy pomocy klucza pneumatycznego odkręcić nakrętkę kosza.Wszelkie kombinacje kosztują bardzo dużo i tak np. włożenie wkrętaka pomiędzy zęby to koszt nowego kosza + zębatki na wale.Blokowanie sprzęgła na wystających elementach zabieraka to wydatek dokładnie 434,05 zeta a próba naprawienia tego zabieraka może się skończyć rozerwaniem sprzęgła i kasacją bloku silnika. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 Klucz pneumatyczny będzie najlepszy - sam gfo stosuję. Ewentulacjie specjalny klucz służacy do przytrzymania obracającego się elementu (łapie ona n wszystkich wypustkach, nie ma zagrożenia, że jakaś część pęknie). Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 Tylny hamulec moto utrzyma zabierak sprzegla wtedy gdy druga osoba o solidnej wadze siedzi na tylnym siedzeniu moto trzymajac go w pionie i wciskajac dzwignie hamulca, a ta pierwsza odkreca - sprawdzone.Nie da sie tego zrobic w jedna osobe.Mam tylko pytanie na cholere bierzesz sie do w miare powaznej roboty nie majac pojecia jak to zrobic, nie znajac jezyka w ktorym napisano serwisowke i nie majac odpowiednich do tej roboty narzedzi ?Czy nie wydaje ci sie ze koszt zrobienia tego w warsztacie bedzie nizszy nic koszt polamanych przez ciebie czesci ?Poza tym warto zadawac pytania zanim cos zaczniesz, a nie po tym jak juz cos popsujesz. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sovietek Opublikowano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 moim zdaniem na najwyższym biegu nie powinno być problemów z utrzymaniem koła w miejscu..Ale skoro tak mówi spec - mechanik Adam, to znaczy że tak musi być :) a co do pneumatyka - macie absolutną rację - najlepsza sprawa.ja tym właśnie narzędziem zawsze zdejmuję napęd tylnego koła w skuterach - nie ma nic lepszego. ale dokręcać sprzęgła bym nim nie polecał - lepiej (dokładniej, z dokładniejszym momentem) można dokręcić kluczem dynamometrycznym (chyba ze ktoś ma pneumatyka z dokładną regulacją..). pozdr. ps. wiem ze nie w temacie, ale orientuje sie ktos, czy butla do nurkowania pojemności 4l (wytrzymałość 100 atm) + odpowiedni reduktor nadawały by się do klucza pneumatycznego?zawsze na odkręcania jezdze do zaprzyjaznionego serwisu ogumienia, a w koncu by mozna pomyslec o wlasnym kluczu :buttrock:pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 wiem ze nie w temacie' date=' ale orientuje sie ktos, czy butla do nurkowania pojemności 4l (wytrzymałość 100 atm) + odpowiedni reduktor nadawały by się do klucza pneumatycznego? [/quote'] Nie z tego co wiem, klucz pneumatyczny potrzebuje dużego wydatku powietrza, a nie tylko ciśnienia. Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 28 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 No i udało się, przed chwilą razem z ojcem odkręciliśmy (poprostu ojciec ma większą siłe woli odemnie). Jak już wyżej pisałem połamałem również częśc na poniższym foto. http://www.members.lycos.co.uk/czcross12/x...00/img_3904.jpg http://www.members.lycos.co.uk/czcross12/x...00/img_3903.jpghttp://www.members.lycos.co.uk/czcross12/x...00/img_3907.jpghttp://www.members.lycos.co.uk/czcross12/x...00/img_3905.jpg Ta częśc nie jest przyciągana przez magnes więc być może jest to jakiś stop aluminy, po pęknięciu zauważyłem, że ma jakby wewnątrz siebie brokat, znaczy że są błyszczące drobiny. Czym to pospawać, a może nie trzeba/ nieda się spawać tylko jest inne wyjście z sytuacji ?? Mam tylko pytanie na cholere bierzesz sie do w miare powaznej roboty nie majac pojecia jak to zrobic, nie znajac jezyka w ktorym napisano serwisowke i nie majac odpowiednich do tej roboty narzedzi ? To jest tak po pierwsze: Od małego interesowałem się wszelką motoryzacją, ganiałem za samochodami wąchałem spaliny. Dlatego niewyobrażam sobie żebym w wieku dojżałym nieradził sobie z podstawowymi sprawami natury mechaniczno-technicznej. Dlatego teraz się bawię i psuję, a nie jest to pierwsza żecz którą w moto popsołem:D Po 2 rok temu poczułem się oszukany przez mechanika, który za robotę którą sam zrobił bym lepiej kasował horendalne sumy,w dodatku nie chciał oddać moto przez całą zimę i trzymał je na dworze (całe zardzewiało) bez zabezpieczenia (cross w każdej chwili mugł ktoś go odpalić i pojehać -> dawał swojemu synkowi go do pojeżdzenia) Proszę o pomoc jak mam teraz wyjść z tego bałaganu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 chmm ciezko bedzie pospawac........najlepiej pogadaj z Panem Piotrem Dudkiem...On ci wszystko powie i jak by co poda orientacyjne ceny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 Piotrek juz podal cene tego kosza sprzegla, cos ponad 400 zl, czyli ponad 100 E, taniocha.O spawaniu tej czesci mozesz spokojnie zapomniec. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 28 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 O spawaniu tej czesci mozesz spokojnie zapomniec. Ok. Tylko dlaczego ? - zły material ?- poprostu chcem zrozumieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.