hikor Opublikowano 26 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2005 ... ze słuchu przypominają dzwonienie lub raczej metaliczne stukanie. Pojawiają się gdzieś w okolicach silnika tylko podczas jazdy: jak odpuszczam gaz na biegu; jak wysprzęglę też się pojawiają ale jakby dyskretniej. Podejrzewam, że ma to związek z jakimś elementem układu napędu. Czy to może być łożysko wałka na którym jest osadzona zębatka zdawcza łańcucha napędowego czy sięga to gdzieś głębiej? Czy wymiana tego łożyska wymaga rozpołowienia silnika?Dzięki i Wesołych Świąt życzę wszystkim Forumowiczom.hikor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 26 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2005 a może nastepuje spalanie stukowe? Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 26 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2005 a moze lancuc walkow rownowazajacych? Albo blacha pod silnikiem?Na odleglosc mozna sobie gdybac do upadlego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 26 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2005 Jako potencjalne miejsce mogę dodać kosz sprzęgłowy. A może masz po prostu luźny łańcuch napędowy i uderza on intensywnie o rolkę w okolicach łożyskowania wahacza ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 26 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2005 a może nastepuje spalanie stukoweRaczej nie, ponieważ zjawisko to występuje jak odpuszczam gaz lub wysprzęglam i obroty spadają - silnik nie jest obciążony. a moze lancuc walkow rownowazajacych? Albo blacha pod silnikiemTeż nie. Niedawno wymieniałem ten łańcuch razem z naciągaczem. Pod silnikiem BIG-i nie mają blachy tylko plastik :evil: A może masz po prostu luźny łańcuch napędowy i uderza on intensywnie o rolkę w okolicach łożyskowania wahacza ?To było pierwsze, co sprawdziłem. Łańcuch napędowy o nic nie haczy i jest napięty prawidłowo. Poza tym przejechał dopiero ok. 5000 km-ów. Jako potencjalne miejsce mogę dodać kosz sprzęgłowy.Martwi mnie to, ponieważ też dopuszczam taką możliwość.Ma ktoś jeszcze jakieś sugestie?Dzięki za odpowiedzi.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Louis3 Opublikowano 26 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2005 Jezeli jest to metaliczne stukanie w okolicy cylindra to prawdopodobnie luz na sworzniu.Najbardziej jest slyszalny podczas ruszania i na niskich obrotach.Jezeli dzwiek bedzie sie nasilal w miare nawijania kilometrow - radzilbym to szybko sprawdzic.Tutaj mozesz jeszcze poczytac:http://www.dr650rs.info-euro.com/forum/ind...rum=5&topic=838 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 26 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2005 Jezeli jest to metaliczne stukanie w okolicy cylindra to prawdopodobnie luz na sworzniu. Najbardziej jest slyszalny podczas ruszania i na niskich obrotach.Jak ruszam, jadę normalnie, przyspieszam, to żadnych obcych dźwięków nie ma. Jedynie jak odpuszczam gaz lub wysprzęglam (ciągle jadąc). Wszelkie luzy w układzie korbowo-tłokowym, rozrządzie, skrzyni biegów wykluczam, ponieważ moto jest po gruntownej generalce.Dzięki i liczę jeszcze na jakieś sugestie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
c00l Opublikowano 26 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2005 kosz sprzeglowy jak odpuszaczasz robisie tam luz i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlew Opublikowano 27 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2005 a moze lancuc walkow rownowazajacych? Albo blacha pod silnikiemTeż nie. Niedawno wymieniałem ten łańcuch razem z naciągaczem...Dzięki za odpowiedzi.Pozdrawiam. Jak niedawno wymieniales to napnij teraz bo na początku zawsze się trochę poluzuje i to pewnie on (ja musialem naciągać po paru tysiącach km). A zaglądnąć do sprzęgła zawsze możesz to akurat nie problem i chwila momentpozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2005 Wykrec korek wlewu oleju przy pracujacym na luzie silniku.Jesli uslyszysz gluchy lomot z komory sprzegla, to jest to wlasnie kosz sprzeglowy. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 27 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2005 Wykrec korek wlewu oleju przy pracujacym na luzie silniku. Jesli uslyszysz gluchy lomot z komory sprzegla' date=' to jest to wlasnie kosz sprzeglowy.[/quote']Jak stoję to obcych dźwięków nie ma ale jutro sprawdzę. Dzięki za zainteresowanie. Jakby ktoś jeszcze miał jakiś pomysł to proszę śmiało pisać :evil:Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.