Ario Opublikowano 1 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2003 opinie użytkowników i nie tylko mile widziane :) http://www.tl1000s.com/ <- prezentuje się bosko po małym tuningu :twisted: :twisted: :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 1 Kwietnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2003 hehe i wiem skąd Cooler ma obrazek :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Słabek Opublikowano 30 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2003 ten moto jest w dechę!! :) mi sie podoba:D tylko, że to jest V2.... :wink: troszkę mało mocy w porównaniu z innymi silnikami o tej samej pojemności. ale i tak mi sie podoba :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 2 Listopada 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2003 Witam! Zainteresowany jestem TL 1000S, dostałem do właściciela zdjęcia na maila i opis :"Motocykl po szlifie, stan bdb, bardzo oryginalnie zrobiony, tłumiki BSM FUTURA , stalowe przewody hamulcowe,czarna szyba MRA, wymienione klocki hamulcowe, nowe tarcze sprzęgłowe EBC, akumulator, dodatkowo opony na przód i tył gratis, motocykl zarejestrowany jeżdżący, sprawny, bardzo atrakcyjny wygląd" i mam pytanie, wymienione klocki - spoko, ale czy to, że wymienione są tarcze sprzęgłowe powinno budzić jakieś podejrzenia co do użytkowania tego sprzęta? TL tak ma? Wiem, że TLka jest bardzo odległa od doskonałości ale mi się podoba i nic na to nie poradzę, chociaż jestem otwarty na wszelkie rady i komentarze. pozdr :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 3 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2003 padające sprzęgła to norma w suzuki w TL bym sie tym niezdziwił ,a z którego roku sprzet i dzie stacjonuje? ,wiem że znajomy miał S-ke i jak zaliczyłszlifa to aż kosz zdemolował sprzegłowy of kors ,sprzęt fajny mocny i paliwożerny Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 3 Listopada 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2003 moto z '98.do wczoraj spotykałem się właściwie tylko z negatywnymi opiniami na temat TLki ale znalazłem http://www.doctordanger.com/motorbikeroad/TL1000S.html taki opis i wynika z niego, że zabawka niczego sobie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 3 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2003 jeżeli to ten z allegro to wygląda ciekawie ,lokalizacja Września moze Pablo2x Ci obada sprzeta ,czytałem kiedyś ze często tam pierścienie leciały przy przebiegu ok 30 tys km ,sprawdz tarcze czy nity niemają luzów itp .motocykl napewno z klimatem i ten dzwięk i mocy napewno ci niezabraknie ,ale licz sie drogimi kosztamiu urzytkowania splanie z 8l na 100 nieschodzi... Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 3 Listopada 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2003 ok, dzięki za pomoc szramer, zobaczymy co z tego wyjdzie... co Ty teraz zamierzasz kupić? :D pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafik Opublikowano 21 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2003 nie poznaje kolegimiała być skromna 600a tu prosze :notworthy: z tego co wiem o TL to jeden mój znajomy miał i nie narzekał. Cytuj www.sokolriders.com--- jezdze bo lubie --- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 21 Listopada 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2003 cholera rafik gdyby to tylko ode mnie zlaezalo to bym chial VTR, TLki (obie), ale jak wiesz kasa sie nie namnaza sama... zobacze jak bedzie...bedzie kasa bedzie moto :notworthy: co do TLki to wczesniej slyszalem same negatywne opnie ale ostatnio spotkalem sie z bardzo pozytywnymi wiec nie wykluczam tego moto z marzen :notworthy: pozdr P.S. rafik co z Twoim nowym sprzetem? b6 czy co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 22 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2003 jedną z podstawowych wad TL jest zachowanie na drodze, a konkretnie bardzo silna skłonność do shimmy, szczegłonie na naszych parszywych drogach. Nie wiem czy montowali seryjnie amortyzator skrętu (np w SV1000 jest w serii). POzdro, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 22 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2003 jedną z podstawowych wad TL jest zachowanie na drodze' date=' a konkretnie bardzo silna skłonność do shimmy, szczegłonie na naszych parszywych drogach. Nie wiem czy montowali seryjnie amortyzator skrętu (np w SV1000 jest w serii). POzdro, Paweł[/quote']W TL1000R chyba jest w serii,ale w ŚM jak był kiedyś opisany to twierdzili że nie jest za dobrze dobrany i lepiej go zamienić na inny :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamWo Opublikowano 13 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2003 To fakt , ponoc zre strasznie duzo paliwka, ponoc w SV1000 to zmienili stosujac 32 bitowy uklad wtrysku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaaro Opublikowano 26 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2004 Słabek. Mało mocy ??? Ta maszyna to potwór za sprawą swej potężnej V-ki. Ma giogantyczny moment obrotowy na samym dole, taki o jakim mogą pomarzyć litrowe rzędówki o większej od TL mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 26 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2004 Dokładnie- yaaro dobrze prawi ten motorek (mimo że miał troszke wad w początkowym okresie produkcji) to maszynka jest naprawde fajna! Ja osobiście wolałbym TLR ale TLS też jest całkiem spoxik. Najfajnieszy w tym motorku jest właśnie moment obrotwoy- idzie na gume jak opetany a tej potwornej mocy jaką dają V2 już od samego dołu nie da sie za bardzo osiągnąc w silniku czterocylindrowym...Mi sie z Vek bardzo podoba Aprilia RSV1000 Mille bo jest sporo tańsza niż VTRy czy dukaty a też świetna- jest oprócz tego spora gabarytowo(np.w porówniau z R1)co przy moim nie małym wzroście tez jest istotne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.