Luca Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Overkill to ile mają być te luzy zaworowe bo sam kiedyś pisałeś, że 0,10 i 0.15 a teraz twierdzisz, że to za dużo? P.S. do 2pacKierunkowskazy u mnie nie dotykają do kuferków, jest około 10mm luzu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
overkill Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 no tyle ma być ale do 250 a nie 150 ten kolo ma przecież 150 prawda ??!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 To i racja ale dlatego pytam bo już się spotkałem ,że powinno być 0,12 i 0,08 a jeszcze ktoś inny twierdzi, że 0,05 na wszystkich. Czyli twoje 250 chodzi na tych ustawieniach co pisałeś i silniczek pracuje ładnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 No i wybrałem się chińskim wynalazkiem w Bieszczady, na zlot do Leska. Wyjechałem w piątek popołudniu a wróciłem w niedzielę, przejechałem 809km i maszyna spaliłe mi 22L benzyny, czyli niecałe 100zł.Spalanie 2,75L/100km mnie zaskoczyło, bo po samych Bieszczadach miałem dodatkowo pasażerkę.Zwiedziłem sporo i było pięknie i bardzo ciepło. Myślałem, że po górach w takie upały i jeszcze w dwie osoby będę musiał się co jakiś czas zatrzymywać by schłodzić silnik a tu nie maszyna szła jak przecinak, po serpentynach w góre musiałem ujmować gazu bo bym nie wyrobił na zakrętach. Motorek bardzo mile mnie zaskoczył, no ale jak to w chińskich sprzętach bywa nie jest wszystko cacy.Jak jade w dwie osoby to na większych nierównościach słychać skrzypienie z tylnych amortyzatorów, w pojedynke tego nie ma, następna rzecz to jak w drodze powrotnej do domu w Strzyżowie zatrzymałem się przed zamkniętym przejazdem kolejowym i zgasiłem sprzęta. Pociąg przejechał, ja na rozrusznik a tu ani ani.... No i szukaj wiatru w polu. Odkręciłem dekielek i przystawiłem śrubokręt do przekażnika i motor pali.Ucieszyłem się, że to nie rozrusznik padł tylko przekaźnik no ale niesmak jest.Przejechane mam ponad 5tyś km i to pierwsza poważna usterka w tym sprzęcie, nie przeszkodziło mi to jednak kontynuować jazdy. Oczywiście ciśnienie mi podniósł i musiałem to jakoś rozładować, więc manetka gazu głównie pracowała w górnym zakresie, przez reszte trasy.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Paweł Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 :banghead: Jaka jest prędkość przelotowa tego moto w dłuższej trasie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 Na spokojnie to 80 do 90km/h ale można też utrzymywać 110 ale drgania wtedy są większe i trzeba robić co jakiś czas przerwe, by mrówki przestały ganiać po tyłku. Przy prędkości 120km/ h zaczyna ryczeć i szkoda silnika a drgania są tak duże, że zaczynasz cały przesówać się po sprzęcie i trzeba się mocno trzymać by nie zostać gdzieś na trasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Paweł Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 80-90 km/h. Dokładnie tyle mogę dłuugo jechać na swojej 125-tce. Ale ona nie ma żadnych drgań na szczęście, choć ma tylko jeden cylinderek i silnik (chiński :) ) na sztywno mocowany do ramy :flesje: Myślałem, że jednak Twój motocykl może jednak te 100;h w trasie jechać bez wibracji. Ciekawią mnie chińskie moto - sam o takim myślałem iwierzę, że ich jakość będzie się poprawiać :) Już się ponoć troszkę poprawiła w niektórych modelach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 Drgania są,nie ma co ukrywać, jednym to przeszkada a innym nie. Zobacze jak będzie po regulacji zaworów bo nadal mam to co chińczycy ustawili. A co do przekaźnika, który mi nawalił to rozebrałem go i lut puścił, najprawdopodobniej był zimny i załatwiły go drgania. Zlutowałem ponownie i działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 Wyregulowałem zawory po 5tyś. Dwa delikatnie przestawiłem a reszte nawet nie ruszałem. (ssący 0,1mm a wydechowy 0,15mm). Motorek chodzi równiej, przy prędkości 100km/h drgań prawie nie ma. Na jeździe próbnej osiągnołem bez problemu po równej drodze 130km/h. Może by się udało jeszcze coś naciągnąć ale droga mi się skończyła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek3578 Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 Mam nadzieje,ze nikogo nie urazilem moim zdaniem na temat chinskich motorków - a jesli tak to sorki :) mam takie zdanie bo kolega kupil sobie takie cudo i ciagle jezdzi z nim do sklepowego serwisu - w prawdzie z pierdolami ale ciagle cos jest nie tak - moze zle trafil... POZDRAWIAM WSZYSTKICH!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 Pisz konkrety co to za sprzęt, jaki rocznik, przebieg i u kogo kupiony, bo nie wszystkie chińczyki się psują. Dużo zależy też gdzie w Polsce kupiłeś bo jedni skręcają dobrze a inni nie i się potem rozlatuje.To tak jak byś miał opla i twierdził, że wszystko co niemieckie to badziewie.Niech ludzie wiedzą co warto kupić i gdzie a co lepiej omijać z daleka. Konkrety, konkrety a nie komuś coś tam gdzieś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 Ja uważam że jeśli tyczy się chińskich motocykli, to nie jest tak źle. Te firmy dopiero raczkują (jeśli chodzi o wymagania i jakość europejskich użytkowników dróg). Z każdym rokiem będą udoskonalać swoje sprzęty. Przecież japońska wielka czwórka też miała problemy jak wypuszczała pierwsze modele.Uważam że za kilka lat będzie to alternatywa względem japońców.Aha, części zapewne też będą tańsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek3578 Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Luca - jest to motocykl o nazwie Wektor poj. 250 zakupiony w Tomaszowie Mazowieckim - wczoraj rozmawialem z włascicielem tej maszynki i własnie przestal mu działac starter od rozrusznika... moze zle trafił ale nie tylko on ma problem z tego typu motorkiem. Natomiast jesli chodzi o cene to faktycznie jest kuszaca - no i nie ma co zbyt wiele wymagac za taka kase. POZDRAWIAM :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Jak będziesz wiedział dokładniej co padło to napisz. Może tak jak u mnie przekaźnik?Piszcie im więcej informacji, tym lepiej dla posiadaczy i tych co się zastanawiają nad kupnem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart3z Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Kumpel ma złe przeżycia z modelem 150/180cm3, bo nonstop mu coś dzwoni jak jedzie, a ostatnio odpadł mu prawy podnożek (nagle pękły 2 śruby) :|Zależy na jaki się trafi i tyle, ale ogólnie z tego co wiem to jest niezadowolony z zakupu, a narazie przejechał na nim ok. 1300km... Cytuj https://www.bikepics.com/members/Bart3z/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.