radgur Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 Witam, mam problem ze swoim MTX 80. Kiedy lekko kopnę nie ma w ogóle iskry, kiedy mocno kopne go iskra jest ale mała i krótko. Motor zapala ale nie chce wkręcić się na obroty, jak dam gazu nie równo pracuje i prawie w ogóle nie chce jechać (jedzie 20km/h max). Co to może być? Przeczyścłem już wszystkie styki w elektryce, kabel od cewki zmieniony, fajka ze sprawego moto zmieniona, świeca ok (na innej te same odjawy). Męcze się z tym 3 dni, a motor musze sprzedać. Co jest nie tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zol Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 Potrzebuje końcówkę przelotową do wydechu gdzie mogę jakaś znaleźć, która była by odpowiednia?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 ile powinna palić mtx 80c w mieście ?? 6 ?? ja piłuje do 7-8tys obr/min i mnie wychodzi coś koło 8 masakra aż sie na rower przesiadłem to normalne ;) ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DL4 Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Trochę dużo ci pali mój spala 7l ale na torze a tam kręcę go do 10tys obr/min , a jak jeżdżę normalnie to do 5l zejdzie.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zol Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 (edytowane) do 10 tys kręcisz nawet na liczniku nie ma tyle przynajmniej ja tyle nie mam przy 9 tys to już mój wogole nie jedzie może dla tego ze mam na wydechu zblokowany Edytowane 22 Czerwca 2008 przez zol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_scibior Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Co do spalania, to moje 125 w lekkim terenie dziś wyżłopało niecałe 5l. Tak sobie, bo ani prędkości ani obroty nie były zawrotne. Ale zapytam o taką rzecz:Czy w MTX łańcuch będzie miał taki sam moduł jak ten z MZ? Mam już tak zużyty napęd, że dziś urwałem łańcuch, udało się na szczęście znitować go na trasie i wróciłem 40km na farcie, ale przednia zębatka ma wyłamane 2 zęby. I co ciekawsze, przednia zębatka pasuje na wieloklin również z MZ, ale nie ma dostępnych 13 zębnych jedynie 15 najmniejsze, co dość znacząco muli sprzęta. Tak więc, jeszcze raz, czy ten łańcuch z MZ będzie pasował, ile mogą kosztować zębatki przednia i tylna do MTX 125 oraz od jakich modeli hondy można je stosować zamiennie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j007 Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 [...] Tak więc, jeszcze raz, czy ten łańcuch z MZ będzie pasował, ile mogą kosztować zębatki przednia i tylna do MTX 125 oraz od jakich modeli hondy można je stosować zamiennie? Łańcuch z mz będzie pasował (i z wsk'i, itp....też jest tam 428)Zębatki to wydatek ok. 12-15zł za przednią, i ok. 30zł za tylnią. (polecam www.sklepmotocyklowy.pl :icon_eek: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_scibior Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 No to mam zagwozdkę, bo znalazłem sklep nieopodal mnie, który oferuje napęd z łańcuchem D.I.D. za 150zł. Chyba jednak warto będzie dołożyć, niż znów szukać młotka w polu... Druga rzecz, czy te mtxy tak strasznie się grzeją? W lekkim terenie wskazówka była cały czas ok 2mm od czerwonego pola. W piachu zagotowałem wodę... Chyba czas zalać się płynem chłodniczym, może pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Coś musi byś nie tak.Moja przy normalnej jeździe w lekkim terenie nie grzeje się wcale. Na torze w błocie po kolana nagrzała się na 2/3 skali w term. Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_scibior Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Tylko co? Przed rozbieraniem silnika temperatura była ok, raczej nie było kwiatków ale też nie jeździłem nią jednorazowo tyle co wczoraj. Czy układ chłodzenia jakoś się odpowietrza? Może masz coś przerobione w osłonach chłodnicy, ja mam od strony owiewki taką blachę, jakby jakąś kierownicę powietrza. Przysłania ona ok 1/3-1/4 chłodnicy i moim zdaniem dziwnie kieruje obieg powietrza... Inna rzecz, że może kolanami za bardzo przytulałem się do tych kratek i zatykałem wylot powietrza? Ale nawet gdy na prostej odpuszczałem, żeby przewiało chłodniczkę, temperatura nie spadała zbytnio... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 łańcuch od WSk i MZ pasuje jest nieznacznie węższy od orginalnego ale ogólnie pasuje tylko że większośc tych tańszych (ja mam za 27.50 made in china) ma fabrycznie 130 ogniw i spinke orginalny ma 120 ja skróciłem na 118 bo innaczej sie nie dało go sensownie naciągnąc co do wytrzymałości ?? ja mam miesiąc i notorycznie strzelam ze sprzęgła szczególnie na piachu i nic mu nie jest... orginalny sie widowiskowo rozleciał już pękło ogniwo :banghead: Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 łańcuch od WSk i MZ pasuje jest nieznacznie węższy od orginalnego ale ogólnie pasuje tylko że większośc tych tańszych (ja mam za 27.50 made in china) ma fabrycznie 130 ogniw i spinke orginalny ma 120 ja skróciłem na 118 bo innaczej sie nie dało go sensownie naciągnąc Ty miałeś 80 ccm a on ma 125. W 125 jest 130 ogniw. Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek :) Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 (edytowane) Witam! mam takie pytanie czy lepiej kupic mtx 80 czy dt 80 czy aprilie rx 80 Edytowane 25 Czerwca 2008 przez Marek :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 http://forum.motocyklistow.pl/Co-kupic-wybrac--t83132.html Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 (edytowane) Witam, mam takie trochę głupie pytanko, kiedyś miałem Hondę Mtx 80 i czasami sobie myślę co sie z nią stało po oddaniu w rozliczeniu do handlarza oto jej foto, może ktoś teraz na niej jeździ, chyba ze została przemalowana, moze pokarze więcej fotek jak znajdę http://www.bikepics.com/pictures/1334324/ Edytowane 27 Czerwca 2008 przez Katsumoto Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.