Skocz do zawartości

radgur

Forumowicze
  • Postów

    35
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O radgur

  • Urodziny 01/30/1992

Osobiste

  • Motocykl
    Aprilia RS125 części
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    6590248
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Otmuchów

Osiągnięcia radgur

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Witam, tak jak w temacie kupie zapłon (iskrownik) motoplat, najlepiej komplet razem z cewką, potrzebuje go do cagivy wmx 125, ale w cz jest taki sam więc może ktoś ma z jakiegoś starego motocykla. Dokładnie taki: http://moto.allegro.pl/item656525966_motop...do_wsk_175.html Jeśli ktoś chociaż wiedziałby gdzie go dostać (na allegro nie ma), proszę pisać. GG: 6590248 tel.: 787 36 27 68.
  2. Ehh, no to wałek :/ Jest ktoś tego na 100% pewny? Raz w sumie stało mi się coś podnego, ale potem samo przeszło. Może to być czego innego wina?
  3. Cześć, mam problem z moim KLE 500 (silnik wsadzony z GPZ). Jeździłem sobie dzisiaj, i zachciało mi się jazdy na kole, pomimo tego że motor za bardzo do tego się nie nadaje. No i kilka razy próbowałem go na to koło postawić. Po chwili z silnika zaczęły dobiegać dziwne stuki, motor stał się dużo słabszy. Na wolnych obrotach silnik chodzi chyba tak samo jak kiedyś, jednak kiedy doda się gazu odrazu słychać że silnik chodzi nie tak (stuka), moc jest znacznie mniejsza, od 4 do 6tys. nie chce się wkręcać, potem jakoś się wkręci ale nie ma praktycznie "odejścia". Im wyższe są obroty tym głośniej słychać stukanie, przy wysokich obr. jest naprawde głośno. Stuki słychać jakby po prawej stronie, no ale może mi się zdaje. Od kupna przejechałem 500km i wszystko było ok. Co mogło się stać??
  4. Gaźnik wyczyściłe, nie pomogło, w takim razie jutro biore się za ściąganie cylindra ;/
  5. Pierwsze co zrobiłem, to wywaliem termostat, nie pomogło. Uszczelki nie mam, kiedy zminiałem tlok, składałem silnik na sylikonie do wysokich temp. Być może jakiś kawałek się oderwał i zatkał układ chodzenia. Odpowietrzałe, robiłe mto tak że silnik pracował a ja cały czas dolewałem płynu aż przestało go ubywać. Co to jeszcze może być? Nie chce mi się rozkładac całego moto, a okaże się że kanały były ok :/
  6. Sprawdziłem, płyn krązy w układzie więc pompa raczej jest ok, do tego keisy odkręciłem korek na ciepłym silniku było widać jak woda wypływa kiedy on działa, gaźnik hmm rtaczej nie bo motor chodzi jak najbardziej ok i nie wydaje mi sie żeby coś było z nim nie tak, ale niedługo do niego zobacze.
  7. Siema, mam problem z moją TDR. Ostatnio podczas normalniej jazdy, żadnego katowania, temp. na trasie w 2 osoby wzrosła do czerwonego pola, a nie jechałem więcej niż 90 zajechałem na miejsce, wracając jechałem powoli 60km/h i temp cały czas była przed czerwonym polem :/ , wróciłem do domu wywaliłem termostat i przy okazji płyn chłoddniczy i dalej to samo, motor strasznie się grzeje. Dodam że 800km temu założyony był nowy tłok wossnera i był on dobrze docierany, do tej pory silnik chodził idealnie i się nie grzał, teraz kiedt jest gorący także pracuje normalnie ale czuć, że jest bardzo nagrzany. Kompresja itd jest dobra, cylinder jest na fabrycznym żeliwie, płynu nic nie ubywa. Co może być powodem przegrzewania się?? :/
  8. Mam taki problem, rozwaliła mi się guma filtr - gaźnik w DT i chce kupić nową. Używanej nie mogłem dostać, to zadzwoniem do Yamahy aby zamówić nowa, tam poprosili mnie o nr ramy, podałem i powiedzieli że przed BL powinna być jakaś cyfra ale u mnie NIC NIE MA! No to kazał podać nr silnika, ale nie widział gdzie on pisze. Mój silnik wygląda tak: http://img230.imageshack.us/img230/3118/dsc00656ih7.jpg http://img139.imageshack.us/img139/465/dsc00657qs6.jpg A cały motor tak: http://img413.imageshack.us/img413/5396/dsc00004rq5.jpg http://img230.imageshack.us/img230/2302/dsc00003na3.jpg Rok produkcji w dowodzie 1990, bęben z tyłu. Wie może ktoś jakie to oznaczenie silnika, gdzie dokłądnie ono pisze na silniku (cały przeszukałem wzrokiem i nie ma), lub co w tej wersji ma być przed BL? Bardzo Pilne!
  9. Mam taki problem, rozwaliła mi się guma filtr - gaźnik w DT i chce kupić nową. Używanej nie mogłem dostać, to zadzwoniem do Yamahy aby zamówić nowa, tam poprosili mnie o nr ramy, podałem i powiedzieli że przed BL powinna być jakaś cyfra ale u mnie NIC NIE MA! No to kazał podać nr silnika, ale nie widział gdzie on pisze. Mój silnik wygląda tak: http://img230.imageshack.us/img230/3118/dsc00656ih7.jpg http://img139.imageshack.us/img139/465/dsc00657qs6.jpg A cały motor tak: http://img413.imageshack.us/img413/5396/dsc00004rq5.jpg http://img230.imageshack.us/img230/2302/dsc00003na3.jpg Rok produkcji w dowodzie 1990, bęben z tyłu. Wie może ktoś jakie to oznaczenie silnika, gdzie dokłądnie ono pisze na silniku (cały przeszukałem wzrokiem i nie ma), lub co w tej wersji ma być przed BL? Bardzo Pilne!
  10. Witam, tak jak w temacie, kupie zapłon do Hondy MTX 80 lub sam czujnik położenia wału. Kontakt: GG: 6590248 Tel.: 787 36 27 68
  11. Odświerzam. Wie ktoś co możebyć powodem nie wkręcania sięna obroty i tego że ciężko pali? Tak jakby była za słaba iskra ale dlaczego?
  12. No tak bo przed awarią chodził ok pozatym jest jeszcze na dotarciu, po wymianie tłoka. Gaźnik czyszczony. Na bank coś z iskrą.
  13. Jak mam go przestawić? ustawiłem go tak jak był i było źle, przestawiłem go tak jak mi ktoś pisał na max w prawo i nadal było źle.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...