ZIGGI Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Wiec razdze kupowac wieksze pojemnosci bo na 80 to tylko wyrzucanie kasy w bloto. Sam chce kupic teraz 250 ale tez zastanawiam sie na 500 zeby nie zmnieniac za chwile moto i miec co odkrecic :biggrin: Kupuj minimum ta 80 jak sie wiecej biosz, ale ja mowie jak bedziesz umial stopniowo odkrecac gaz to nawet na 250 pojezdzisz. Ja p.... Nie udzielaj takich porad, bo będziesz miał niedługo na sumieniu czyjeś życie albo zdrowie. Pierwsze moto ma służyć do nauki czyli ma wybaczać błędy niedoświadczonego ridera. Ciekawe co taki zrobi jak na dołku, górce lub wyskoku szarpnie manetką 500-setki? Chyba, że Ty jeździsz tylko po prostych drogach? a tak zeby nie bylo offtopa to kupowac do mojego zloma czyli mtx'a wzmacniany lancuch? Z tego co mi doradzili obeznani w temacie forumowicze: Wzmacniany w słabym sprzęcie dłużej pożyje. O-ringi i X-ringi odpadają bo kradną trochę mocy.I będziesz potrzebował 750-tki w 2t. :P Posiadam Hondę MTX 125r i chciałbym się dowiedzieć jakie ona ma dane techniczne. v-max, moc itd.Z góry dzięki. Moc to pewnie standardowo 24 KM. C do prędkości to zależy od bardzo wielu rzeczy: przełożenia (zębatki), opony, waga i wzrost kierowcy.... sratatata.Extremalnie można tak wszystko dobrać, że poleci ze 135 km/h tylko po co?To nie jest demon prędkości i nie powinno się śmigać szybciej niż 80 - 90 km/h. Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.:DriZZt:. Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Wagi nie powiem bo po co...co do zębatki to muze zakupić najwięszą. Opone to mam crossową 120... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Wagi nie powiem bo po co...co do zębatki to muze zakupić najwięszą. Opone to mam crossową 120... Na crossowych oponach i na największej zębatce (zakładam, że tylnej) to stówki raczej nie polecisz.... P.S. Jak Ci weszła 120-tka crossowa w wahacz??? Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.:DriZZt:. Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 (edytowane) Nie było żadnych problemów, poprostu weszła i tyle...ledwo ledwo ale jest minimetry różnicy między opną a wahaczem Edytowane 5 Lutego 2008 przez .:DriZZt:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dexxam Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 (edytowane) hehe a Ty myslisz ze mtx to wybaczy wszystkie bledy. Jak sie chlopak chce uczyc wogole jezdzic to na rometa albo jawke. Na mtxie moze troche zabolec jak 120 kg spadnie na noge po uprzednim nie wyrobieniu na zakrecie :biggrin: Wychodze z zalozenia ze kolaga ktoremu doradzalem mial juz wczesniej jakies przygody z motorami i wie o co biega. Jezeli natomiast jest to jego pierwszy sprzet to tak jak mowie jawka lub romet i tyle.Sam z wlasniego doswiadczenia wiem ze mtx 80 to jest motor na 1 miesiac :biggrin: przynajmniej dla mnie. Jezeli chodzi o ta 750 w 2t to moze moze sie skusze :banghead: ale narazie probuje wycisnac co sie da z mtxa 80 bo nie mam kasy na 250. Mam takie pytanko gdzie mtx jest dokladnie blokowany bo wiem ze na koncowce wydechu i na membramie w silniku (po zabiegu z membrama jest bardzo duze spalanie dlatego nie chce teg robic narazie) i slyszalem ze sie zaplon jakos przestawia i wtedy sie troche obrotow odblokuje. Edytowane 6 Lutego 2008 przez dexxam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DL4 Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 Zapłon powinieneś przestawić na max w prawo i wtedy zyska trochę obrotów.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j007 Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 (edytowane) Witam!Czym różni sie łańcuch 520H od 525H, czy 530H? (chodzi o firme YBN)Pasuje jeden z nich do mtx'sa 125?Gdzie kupie do 100zł. łańcuch do mojego moto? Z góry dziękuje :icon_mrgreen: Edytowane 6 Lutego 2008 przez marcin.j007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brunogrande Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 Moc to pewnie standardowo 24 KM. C do prędkości to zależy od bardzo wielu rzeczy: przełożenia (zębatki), opony, waga i wzrost kierowcy.... sratatata.Extremalnie można tak wszystko dobrać, że poleci ze 135 km/h tylko po co?To nie jest demon prędkości i nie powinno się śmigać szybciej niż 80 - 90 km/h.Raczej bym nie liczył na te 24 KM w 125, miałem i wiem, że to racze nie osiągalna moc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Witam!Czym różni sie łańcuch 520H od 525H, czy 530H? (chodzi o firme YBN)Pasuje jeden z nich do mtx'sa 125?Gdzie kupie do 100zł. łańcuch do mojego moto? Z góry dziękuje :icon_question: Nie chodzi tylko o YBN ale o wszystkie marki. 520, 525, 530 to są rozmiary łańcuchów czyli ich grubości. Do MTX 125 zakładasz rozmiar 428. forfin.pl Chwilowo nie działa, ale możesz zagadać do naszego moda o nicku FILU. To jego biznes, może załatwi Ci od ręki. Raczej bym nie liczył na te 24 KM w 125, miałem i wiem, że to racze nie osiągalna moc Może miałeś jakąś padakę? Jeździłem na DT zblokowanej do 16 KM ale w idealnym stanie. Mój MTX to przy niej odrzutowiec a wszystko ma fabryczne i nie był podkręcany w żaden sposób. Jest po prostu 100% sprawny technicznie. Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brunogrande Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Może miałeś jakąś padakę? Jeździłem na DT zblokowanej do 16 KM ale w idealnym stanie. Mój MTX to przy niej odrzutowiec a wszystko ma fabryczne i nie był podkręcany w żaden sposób. Jest po prostu 100% sprawny technicznie. No, to gratulacje, no poważnie !Padaka mowisz, pewnie tak było, bo gdyby było inaczej to pewnie przez 1,5 roku wsadził bym duzo kasy, a tak to niestety tylko na paliwo i olej kasa wykładałem. :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 (edytowane) No, to gratulacje, no poważnie !Padaka mowisz, pewnie tak było, bo gdyby było inaczej to pewnie przez 1,5 roku wsadził bym duzo kasy, a tak to niestety tylko na paliwo i olej kasa wykładałem. :icon_twisted: Jak chcesz się kłócić to pojedź na hamownię i sobie zmierz moc. To są faktyczne różnice a nie Twoje osobiste wierzenia czy odczucia. Poza tym śmietnik się w temacie robi... Po Edycji:Ja mam w dowodzie 15 KW czyli 22 KM. Rok prod 1987. Pomyłka z mojej strony ale nieduża. Edytowane 7 Lutego 2008 przez ZIGGI Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cross21 Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 U mnie w dowodzie jest 16,5 KW ale to wersja RG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 http://www.allegro.pl/item304889568_honda_...80_pilnie_.html co myślicie o tym zakładając że to co pisze kupujący jest prawdą ?? rejestracja na motorower ok 300 zł pozatym tylko dotrzeć założyć zegary lampy i w trase (wszystko jest):eek: mnie jeszcze dojazd jakieś 150 zł by kosztował (w obie strony) PS: jak ktoś ma lepsza mtx 80 zarejestrowana na motorower albo dt 80 za max 1900 zł to pisać byleby max 140km od sieradza Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nero13 Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 Siema.Jeśli to jest prawda i tyle części jest wymienionych, to by się opłacało. :icon_mrgreen: I jeśli pomógł by przy rejestracji, to też dobrze.Z tego co wiem to tylko jest potrzebna przednia lampa i można śmigać. :bigrazz: PozdroPS. Kupie moto (sygnatura poniżej) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adzio1990 Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Witam! Mam problem, jakis czas temu kupilem do mojej hondy mtx 80 HD06 ( chłodzony powietrzem) cylinder tuningowy firmy Autisa Spain na pojemnosc 110cm3. Oryginalnie chlodzone powietrzem byly najwieksze 80cm3. Cylinder kupilem uzywany, teraz mam problem z dostaniem tloka. Moze ktoś orientuje sie gdzie moge taki dostac? Oryginalna 80cm3 miala tlok o srednicy 45mm a ten jest 53mm. Jesli ktos moze mi pomóc moge podać dokladne wymiary tloka jakiego potrzebuje z dkladnością do setnych mm, bardzo prosze o pomoc. Pozdrawiam Adrian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.