Strzalek Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 Wypełniacze zmniejszą szkodliwą pojemnośc skrzyni korbowej. co do korekty kanałów to nie roibi tego tokarz od szlifów tylko mechanik tuner i to nie chodzi o powiekszanie tylko o zmiane kształtu bądz kontów czyli rozrządu. Jak ktoś chce coś pisac to niech pisze mądrze bo reszte postów bede usuwać. DiboS60 naucz sie cytować. Poprostu zaznaczasz tekst, który hcesz zacytować i klikasz cytuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olek89 Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 Dibo- skoro twierdzisz że Twój sim tyle jedzie to napisz jakie przeróbki wykonałeś. Przy okazji dowiemy się ile one dają. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 heh ja nie mam zawiele :P Najwazniejsza jest dobra regulacja A tak to-Wal s70,troszke wieksze kanaly,przyceity tlok po skosie zeby otworzyl w pelni kanaly,Gaznik od Suzuki ts,korki na wale,zebrany material na czopach,troche odlzone sprzeglo,cieniowany lekko korbowod, i zebatka 16 zebowa do jazdy na gumie a do scigania sie z innymi simkami czy moto podobnej mocy to 14 zebowa :P Na 14 zebowej 76kmh na prostej:P NA 16 zebatce 72 kmh:P Ale moc mam wystarczającą na 3 biegu na kolo na stojąco :P Tyle :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 zaznaczam biore pod uwage ze mogles sie pomylic. zebatka 16 zebowa do jazdy na gumie a do scigania sie z innymi simkami czy moto podobnej mocy to 14 zebowa Na 14 zebowej 76kmh na prostej:P NA 16 zebatce 72 kmh im wieksza zebatka z przodu tym V max wiekszy a ty masz na odwrut. tak samo z moca na 14 lepiej idze na kolo niz na 16 :D wieksza z przodu - wiekszy v max ale mniejsza moc. gorsze zbieranie sie mniejsza z przodu - mniejszy v max ale wieksza moc lepsze zbieranie sie ps wiem ze to jest raczej oczywiste ale napisalem to dla przypomnienia :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adik Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 Co do polerki kanalow to jest ona po to aby ruch mieszanki byl jak najbardziej laminarny (bez zawirowan), gdyz niewypolerowany kanal w duzym stopniu hamuje mieszanke, a takze utrudnia jej regularne rozlozenie w komorze spalania, za czym idzie gorsze spalanie, wieksza emisja szkodliwych sub. a takze mniejszy kop. O ruchu laminarnym i o warstwowym ulozeniu mieszanki mowi patent prof. Feliksa Rawskiego. Nie bede sie zbyt wiele o tym rozpisywal, bo to jego patent i tylko on wie jak to ma byc skonstruowane zeby dobrze dzialalo. Jesli ktos ma zapytania do mnie na ten temat to zapraszam na gg bo 4um to nie miejsce na czat. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 i tu sie wlasnie mylisz ;]jak zrobisz kanaly to masz duzo wieksze obroty i przy takiej malej zebatce silnik ci sie wkreca na 4 niemal na takie obroty jak na jedynce;]A na gumie jezdze na 16 zeby miec dluzsze biegi i dalej ciągnąc bez zmiany biegu :D :D I przy 14 mam wiekszą predkosc i lepsze przyspieszenie;]Ale znowu nienadaje sie na dluzsze trasy chyba ze sie bede toczyl 40kmh bo kreci wysoko jak szybiecj jedziesz ;D ale np w teren tez jest dobze na 14 ale tak to uzywam 16 ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olek89 Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 Jakich łożysk na wale powinno się użyć jak ma się zestaw 60ccm i wydech sportowy (kręci do b.wysokich obrotów)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 i tu sie wlasnie mylisz ;]jak zrobisz kanaly to masz duzo wieksze obroty i przy takiej malej zebatce silnik ci sie wkreca na 4 niemal na takie obroty jak na jedynce;]A na gumie jezdze na 16 zeby miec dluzsze biegi i dalej ciągnąc bez zmiany biegu I przy 14 mam wiekszą predkosc i lepsze przyspieszenie;]Ale znowu nienadaje sie na dluzsze trasy chyba ze sie bede toczyl 40kmh bo kreci wysoko jak szybiecj jedziesz ;D ale np w teren tez jest dobze na 14 ale tak to uzywam 16 ;DJakby Ci na 14 szedl wiecej niz na 16 to silnik musialby byc ostro przyrzniety, bo niemialby sily osiagnac odpowiednich obrotow przy takim przelozeniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 Jakich łożysk na wale powinno się użyć jak ma się zestaw 60ccm i wydech sportowy Masz do simsonów z luzem c3 i takię będą aż za dobre! Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 13 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2005 Ja uzywam C3 ;) Heh silnik przyrzniety??nie no w sumie dobze mi chodzi tylko teraz wlasnie robie kapitalke lozyska simeringi itd itp na nastepny sezon ;) Ale nienazekalem przez ten Nawinolem ponad 10 tys przy tym bardzo agresywnie jezdzilem nieraz po godzine albo 2 treningu na gumie silnik dostawal po dupie ale mimo to ostatnio nakrecilismy film ostatni przed remontem i dalej jest mocny :P Wiadomo kultura pracy nie jest ciekawa slychac dzwonienie ale silny jest dalej ;) Mam nadzieje ze po remoncie bedzie lepiej :D napewno :Dpzodrawiam:]A Co to tych przelozen to nie wiem ale jak staje przy mnie zwykly simson i tak slucham jak on sie wkreci na maxymalne obroty to u mnie to jest jakies 75% gazu:P wiec wykorzystuje te obroty i zkaladam mniejsza zebatke wtedy rozpedza mi sie szybciej a jest troche szybszy jeszcze niz na 16 :D bo na 16 nie uzyskam tych obrotow :D Chyba ze Wstawie 70cmm na 2 szlifie i zrobie kanaly ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajoss Opublikowano 13 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2005 do Dibo: o co chodzi z tym cieniowaniem korbowodu??? bo się nie bardzo orientuje :D a nie odchudzales tlooka ani korbowodu??? czytalem gdzieś że to dość sporo daje, bo silnik jeszcze szybciej się wkręca na obroty :D ja mam jak na razie powiekszone kanały i wypełniacze na wale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 13 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2005 Cienoiwanie to wlasnie polerowanie go :D Nie odchudzalaem bo itam mam wal od S70 a on jest lzejszy niz ten w s 50 więc po co 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KingNothing Opublikowano 13 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2005 Wał od S70 wazy tyle samo, tylko przeciwwagi sa inaczej rozmieszczone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 13 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2005 No jasne 8) Szkoda Tylko ze przeciw wagi są takie same tylko ze są sciete po obu stronach co inaczej wazy wal i czyni go w calosci lzejszym;]Lekko grubszy jest tylko korbowod i jego glowka 8) :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boszat Opublikowano 13 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2005 Mój Simson jedzie 60-65km/h i spala jakieś 3l/100 km. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.