Skocz do zawartości

osiągi simsonów


Tiger
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wypełniacze zmniejszą szkodliwą pojemnośc skrzyni korbowej. co do korekty kanałów to nie roibi tego tokarz od szlifów tylko mechanik tuner i to nie chodzi o powiekszanie tylko o zmiane kształtu bądz kontów czyli rozrządu.

 

Jak ktoś chce coś pisac to niech pisze mądrze bo reszte postów bede usuwać.

DiboS60 naucz sie cytować. Poprostu zaznaczasz tekst, który hcesz zacytować i klikasz cytuj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh ja nie mam zawiele :P Najwazniejsza jest dobra regulacja A tak to-Wal s70,troszke wieksze kanaly,przyceity tlok po skosie zeby otworzyl w pelni kanaly,Gaznik od Suzuki ts,korki na wale,zebrany material na czopach,troche odlzone sprzeglo,cieniowany lekko korbowod, i zebatka 16 zebowa do jazdy na gumie a do scigania sie z innymi simkami czy moto podobnej mocy to 14 zebowa :P Na 14 zebowej 76kmh na prostej:P NA 16 zebatce 72 kmh:P Ale moc mam wystarczającą na 3 biegu na kolo na stojąco :P Tyle :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaznaczam biore pod uwage ze mogles sie pomylic.

 

 

zebatka 16 zebowa do jazdy na gumie a do scigania sie z innymi simkami czy moto podobnej mocy to 14 zebowa Na 14 zebowej 76kmh na prostej:P NA 16 zebatce 72 kmh

 

im wieksza zebatka z przodu tym V max wiekszy a ty masz na odwrut. tak samo z moca na 14 lepiej idze na kolo niz na 16 :D

 

wieksza z przodu - wiekszy v max ale mniejsza moc. gorsze zbieranie sie

mniejsza z przodu - mniejszy v max ale wieksza moc lepsze zbieranie sie

 

ps wiem ze to jest raczej oczywiste ale napisalem to dla przypomnienia :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do polerki kanalow to jest ona po to aby ruch mieszanki byl jak najbardziej laminarny (bez zawirowan), gdyz niewypolerowany kanal w duzym stopniu hamuje mieszanke, a takze utrudnia jej regularne rozlozenie w komorze spalania, za czym idzie gorsze spalanie, wieksza emisja szkodliwych sub. a takze mniejszy kop. O ruchu laminarnym i o warstwowym ulozeniu mieszanki mowi patent prof. Feliksa Rawskiego. Nie bede sie zbyt wiele o tym rozpisywal, bo to jego patent i tylko on wie jak to ma byc skonstruowane zeby dobrze dzialalo. Jesli ktos ma zapytania do mnie na ten temat to zapraszam na gg bo 4um to nie miejsce na czat. Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i tu sie wlasnie mylisz ;]jak zrobisz kanaly to masz duzo wieksze obroty i przy takiej malej zebatce silnik ci sie wkreca na 4 niemal na takie obroty jak na jedynce;]A na gumie jezdze na 16 zeby miec dluzsze biegi i dalej ciągnąc bez zmiany biegu :D :D I przy 14 mam wiekszą predkosc i lepsze przyspieszenie;]Ale znowu nienadaje sie na dluzsze trasy chyba ze sie bede toczyl 40kmh bo kreci wysoko jak szybiecj jedziesz ;D ale np w teren tez jest dobze na 14 ale tak to uzywam 16 ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i tu sie wlasnie mylisz ;]jak zrobisz kanaly to masz duzo wieksze obroty i przy takiej malej zebatce silnik ci sie wkreca na 4 niemal na takie obroty jak na jedynce;]A na gumie jezdze na 16 zeby miec dluzsze biegi i dalej ciągnąc bez zmiany biegu I przy 14 mam wiekszą predkosc i lepsze przyspieszenie;]Ale znowu nienadaje sie na dluzsze trasy chyba ze sie bede toczyl 40kmh bo kreci wysoko jak szybiecj jedziesz ;D ale np w teren tez jest dobze na 14 ale tak to uzywam 16 ;D

Jakby Ci na 14 szedl wiecej niz na 16 to silnik musialby byc ostro przyrzniety, bo niemialby sily osiagnac odpowiednich obrotow przy takim przelozeniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja uzywam C3 ;) Heh silnik przyrzniety??nie no w sumie dobze mi chodzi tylko teraz wlasnie robie kapitalke lozyska simeringi itd itp na nastepny sezon ;) Ale nienazekalem przez ten Nawinolem ponad 10 tys przy tym bardzo agresywnie jezdzilem nieraz po godzine albo 2 treningu na gumie silnik dostawal po dupie ale mimo to ostatnio nakrecilismy film ostatni przed remontem i dalej jest mocny :P Wiadomo kultura pracy nie jest ciekawa slychac dzwonienie ale silny jest dalej ;) Mam nadzieje ze po remoncie bedzie lepiej :D napewno :Dpzodrawiam:]A Co to tych przelozen to nie wiem ale jak staje przy mnie zwykly simson i tak slucham jak on sie wkreci na maxymalne obroty to u mnie to jest jakies 75% gazu:P wiec wykorzystuje te obroty i zkaladam mniejsza zebatke wtedy rozpedza mi sie szybciej a jest troche szybszy jeszcze niz na 16 :D bo na 16 nie uzyskam tych obrotow :D Chyba ze Wstawie 70cmm na 2 szlifie i zrobie kanaly ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do Dibo: o co chodzi z tym cieniowaniem korbowodu??? bo się nie bardzo orientuje :D a nie odchudzales tlooka ani korbowodu??? czytalem gdzieś że to dość sporo daje, bo silnik jeszcze szybciej się wkręca na obroty :D ja mam jak na razie powiekszone kanały i wypełniacze na wale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...