eloelo Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 Poto aby mógł sobie ewentulanie oglądnąć na alegro taki model moze mu się spodoba albo cos w tym stylu. Moim zdaniem crm jest calkiem spoko . Czy to grzech zaproponowac jakis model? Przynajmniej sie niewymądrzam o możliwościach tego motocykla bo nie wiem jakie ma ale sądze że crm mniej wiecej pasuje do opisu jaki stawia MotoCrossale ty jestes uparty,no nie pasuje na tor :] koles napisal ze chce po torze tez pojezdzic a ty uparcie wciskasz crm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 Przynajmniej sie niewymądrzam o możliwościach tego motocykla bo nie wiem jakie ma ale sądze że crm mniej wiecej pasuje do opisu jaki stawia MotoCrossCrm sie tak nadaje na tor jak DT'tka (Strzałek zbadał ten model jak był u niego w serwisie i to podobno Dt'tka HOndy) Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marzier Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 Jak masz 6 tys to faktycznie masz problem :-D Moi kumple takich problemów nie mają bo są bez kasy 8O A ja też jej za wiele nie mam i jeżdzę klasykiem crosu CZ model 514 i na spalanie nie narzekam :P Bo jak coś pali pow 15l w terenie to po prostu trza mieć z sobą karnister i dolewać co rusz!A rezerwa to jest na plecach :P najbezpieczniejA w ogóle Cezy są najleprze :lapad: bo jak by sie nie psuły jak inne sprzety to mało kumpli bym miał a tak jest fajnie i kazdy myśli co tu zrobić by było lepiej :-D zero nudypozdro dla wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 Ja to bym KLXa 250 zukał. Po kilku zabiegach ten motocykl jest naprawde bardzo dobry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 Poto aby mógł sobie ewentulanie oglądnąć na alegro taki model moze mu się spodoba albo cos w tym stylu. Moim zdaniem crm jest calkiem spoko . Czy to grzech zaproponowac jakis model? Przynajmniej sie niewymądrzam o możliwościach tego motocykla bo nie wiem jakie ma ale sądze że crm mniej wiecej pasuje do opisu jaki stawia MotoCross to źle sądzisz , żeby kazdy radził tak jak ty to nikt by chyba nie wybrał motocykla , to ze ma kolorowe plastiki i wysokie plastikowe błotniki to nie znaczy ze to cross. ja ci polecam linghaia na allegro bo moim zdaniem jest spoko nigdy nie miałem z nim styzności ale to nie grzech coś ci doradzic-- sądzisz że to ma jakiś sens?? wiec krzychu-985jak nie masz nic co byś mógł wnieść do tematu to nie pisz a sam poczytaj moze sie dowiesz moadrych rzeczy a wracajac do tematu to jak juz pisali KDX 250 ja bym ci polecił sam szukam takiego motocykla z tym ze przedni zawias ma chyba 2 cm mniej skoku niz w kx no i jest miększy ale kilka zabiegów z zawieszeniem naprawde by przyniosły porządany efekt . zawias wyczyna, nie za wielkie spalanie, tani w utrzymaniu i blacha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 3 Grudnia 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 wiec krzychu-985jak nie masz nic co byś mógł wnieść do tematu to nie pisz a sam poczytaj moze sie dowiesz moadrych rzeczy Dokładnie, jeszcze raz i ostrzegam Cię Krzysiu.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 A może kolega krzychu-985 mówił o hondzie crm 250? bo taki motocykl jak najbardziej pasuje mi do wymogów stawianych przez autora tego tematu- moc ponad 40km, homologacja, z przodu zawias upside down, waga ok 110kg, z tego co słyszałem to dobra i niezawodna konstrukcja silnika, rocznik powyżej roku 1995 spokojnie można wyrwać za 6tys zł, widziałem jak taki motocykl śmiga i powiem ze jest niezły :) pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 A może kolega krzychu-985 mówił o hondzie crm 250? Przeierz widzisz ze napsiał 125 , z przodu zawias upside down,Co wy sie na te upsy tak uparliście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 Przeierz widzisz ze napsiał 125 nigdzie nie napisał że mówi o 125, wszyscy gadaja o crm 125 ale zapomnieli ze jest takze 250, która nie ma nic wspólnego z żadną DT Co wy sie na te upsy tak uparliście.bo są lepsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MotoCross Opublikowano 3 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 hey a CRM 250 to 2T czy 4T? PS. wolałbym inne "nowocześniejsze" konstrukcje,rozwiązania niż CZ, ale dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 CRM 250 to czywiscie 2T, pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 bo są lepszeTak?To napisz mi prosze dlaczego są lepsze.Ja zawsze myslałem ze zwykłe zawieszenie jest lzejsze od usd'ków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly-PMI Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 Crm sie tak nadaje na tor jak DT'tka (Strzałek zbadał ten model jak był u niego w serwisie i to podobno Dt'tka HOndy) z troche lepszymi zawiasami i troche mniejsza waga :) i nicasylem czyli moim zdaniem jest lepsza od DT - troche Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 Tak?To napisz mi prosze dlaczego są lepsze.Ja zawsze myslałem ze zwykłe zawieszenie jest lzejsze od usd'ków. to może ty mi powiedz dlaczego teraz do wszystkich crossów fabrycznie wstawia się upsy skoro tradycyjne zawiechy są lżejsze, a wiadomo że w crossach chodzi o jak najmniejszą wage? chyba logiczne ze jak do obecnie produkowanych motorów montują upsy to są one lepsze, chociaż są cięższe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MotoCross Opublikowano 3 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 Hmmm. bardziej mi pasuje KLX 250 ładny zieloniutki kolor jakto Kawasaki. 250 to 4T w KLX. Może byłby lepszy.... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.