Skocz do zawartości

emka za 1100 ????


mła
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dostałem propozycję od kolegi, mianowicie odsprzedanie m 72 z 1969 (?) roku z papierzyskami itp. Moto niby sprane mechanicznie, do pomalowania, dopiesczenia. Za 200 zł poodbno nawet kosz sprawny się znajdzie. No to pytam szanownąbrać, czy opłaca się toto brać, nawet jeśli silnik okazałby się taki sobie ( do remontu ) . Jest duzo roboty z wyciaganiem silnika, malowaniem ramy itp ? A co z mechaniką, jak kosztowny byłby remont ( szlify, nowe tłoki, jakieś tryby, łozyska, simerringi, itp) Często to się psuje ? dużo trzeba dłubać żeby było 100 % sprawne ? Sprawa o tyle poważna że pewnei pozbylbym się mojej trophy jesli miałbym to brać. Mam już jako takie doświadczenie, ale z 2 suwami. Jeśli chodzi o malowanie to sprawę załatwiłbym sam, remont : głównie rozłozenie i złoeniae sam, ale szlify, regeneracje musialbym już zlecić. A i jest dużo w tym do pochromowania :> Proszę milośników boxerów o radę :!:

Pozdrawiam Mła :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmmm emka za 1100 z papierami. Brać o nic nie pytać najwyżej sprzedasz za 4 razy tyle. Jedno ale, M-72 produkowali do roku mnij wincej 1961 więc upewnij się czy to na pewno jest ten motocykl. Remont silnika i skrzyni to wydatek w granicach 1000 -- 1500 zł Konstrukcja prosta więc nie powinno być problemu.

Na reszte pytań musi odpowiedzieć ci ktoś bardziej doświadczony

pzdr

Saakaszwili

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak narazie mam namiar, i gadałem z synem właściciela dość długo. Jeśli pojade jąoglądnąć ( ale to juzraczej jak kasę uzyskam ) to na pewno fotki porobię - może ktosz was sie skusi jeśli jak nei wezmę. Jak narazie fundusze .... Ona mi nie ucieknie, bo nawet nie wiem czy właściciel będzie tak skłonny oddać . Ale może ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

raczej to nie jest Emka >Rocznik wskazuje na k-750.Wedlug mnie sie bardzo opłaca.Nawet za same papiery mozna duzo dostać.A co do remontu:

- silnik <nowe gązniki, zawory, szlif cylindra, może być coś z wałem,sprawdz koniecznie miske olejową czy nie jest zawalona uszczelniaczem, >

- malowanie < zainwestuj i nie rób sam> ja bym wypisakował i kolorek khaki oczywiście.Postraj sie zbliżyć jak najbardziej do oryginału

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli chciałbyś robiś na wojskowo, a masz jakiekolwiek pojecie o malowaniu i brak funduszy to śmiało mozesz brać sie sam za moalowanie, psikniecie w macie wcale nie jest trudne, ale wczesniej polecam solidne przygotowanie motocykla pod lakier

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie do konca sie zgodze...malowanie na mat ze srodkiem matujacym(tym w plynie) nie jest wcale takie latwe..ogolnie osobiscie go nie polecam...jezeli ma byc prawdziwy wojak to metoda z talkiem jako srodkiem matujacym jest the best...

 

pozdr z edynburga ( tu sezon motocyklowy trwa caly rok )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...