Skocz do zawartości

mła

Forumowicze
  • Postów

    82
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O mła

  • Urodziny 06/27/1988

Informacje profilowe

  • Lubię
    Archeologia - dopóki nie wywalą mnei ze studiów. No i motoryzacja
  • Skąd
    Rzeszów

Osobiste

  • Motocykl
    Honda CBX 750f
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    6839198
  • Strona www
    http://

Ostatnie wizyty

200 wyświetleń profilu

Osiągnięcia mła

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy (11/46)

0

Reputacja

  1. Wielkie dzięki Piotrze, w takim razie zalejemy 10W40, zwłaszcza że na takim jeździł dotychczas. Co do marki: był zalany Castrolem GPS , ja myślałem nad zmianą na Motula 5100 w związku z pozytywnymi doświadczeniami z tą marką oleju w pseudosportowym golfie vr6. A może jeszcze coś innego lepiej by się nadawało ?
  2. Jestem w trakcie składania CBX-a. Jest to rocznik 84, oczywiście jak w temacie model 750f. Wśród wielu innych pojawił mi się spory problem rozbieżności zdań, a mianowicie: Jaki olej powinno się standardowo lać do takiego moto? Instrukcje i inne szpargały po hiszpańsku jakie posiadam mówią wyraźnie o 20W50. Zaś przelgądając różne fora spotykam się z wypowiedziami o oleju 10W40, i na takim do tej pory jeździło moto. Stąd moje pytanie: jaki olej będzie teraz najlepszy, w sytuacji gdy nalatane jest 48 tys km? Jaka marka będzie najlepsza dla hydrauliki takiej Hondy? Niby banał, a ważne. Liczę na wszelaką pomoc. Trochę nie wiedziałem gdzie zacząć wątek, a że poszukiwania istniejącego nie dały rezultatu podjąłem tutaj. Jeżeli źle, prosiłbym moda o przeniesienie i wyrozumiałość :smile:
  3. Pytanie do ekspertów zajmujacych się KDX: Posiadam takowego, 175 ccm, i muszę nabyć całość zapłonu, tj cewki i koło. Czy jest możliwosc wrzucenia do mojego motocykla koła z kdx o innej pojemności ?
  4. Paweł z Rzeszowa, tz niecałe 5 km na południe od. GG: 6839198
  5. spytaj na www.mz-club.pl tam jest dużo pasjonatów tego typu sprzętów. Co do lakieru nie ruszałbym. Co do odrestaurowywania: takiego moto nie da się poprosu konserwować, przy nich remont nigdy sie nie kończy.
  6. mła

    Zabytek...?

    kubełek zimnej wody dla zwolenników żółtych blach: Cytat z stronki klubu Saaba. Znaczysie chcesz wymienic śróbkę - spytaj konserwatora.
  7. Jeżeli go uratował i zrobił tego indiano - junaka z centralnych szczatek janka to brawo dla niego. Jeżeli pociął oryginała dla tej przeróbki ... to straciło to smak
  8. ja byłbym na tak, ale mój czas byłby na "nie" niestety ... choć jak będę miałdłuższe wolne to napisze na pw. Swoją drogą, to coś mi się zdaje że użyjęsobie tej słuchawki lekarskiej ... no nie wiem jak jej tam :) i w końcu wybadam :clap:
  9. wymieniłem wszystkie oprócz jednego bezszumowego w skrzyni, które nie wykazało żadnego zużycia - wał, wszystkie tryby i koła, wszelakie wałki wymienił na nowe poprzedni właściciel, pojeździł 2 - 5 tys km i zostawil w szopie
  10. ok, to powiedz mi czemu jeżeli mam założone praktycznie nowe wszystkie koła i wałki w skrzyni, to ten dźwięk był taki sam jak w drugiej trophy, z silnikiem w którym te koła były po znacznym przebiegu ?? Pozatym, dlaczego ten dźwięk nie jest taki wyraźny przy nieco rozregulowanym zapłonie ?? chyba jednak nie pochodzi od tych kół panowie ...
  11. z komory wstępnego sprężania, bo łożyska w etz i ts250/1 są już smarowane z tej komory, przez co się zwiększyła, i gwizdanie znikło.
  12. no silnik mgr inż. Wiesława Wiatraka ( bo o to mi chodziło pisząc inż. Wiatrak - przepraszam za małą jasność, postów, od teraz piszę prościej :D ) to może być kwestia sporna.
  13. hmm hmm, a że tak trochę głupio spytam ( bo nie wiem co i jak w CZ ) nie ma możliwości zmierzenia suwmiarką i innymi takimi przyrządami jakie wymiary ma dziura pod zamek, obczajenie na jakiej zasadzie on działa, a potem wybranie się do bydlejakiego stoiska gdzie oprócz dorabiania kluczy ktoś zajmuje się też sprzedażą wszelakiej maści zamków ?? bo ja w ten sposób wyczaiłem praktycznei nieosiagalny na rynkach motoryzacyjnych zamek tylnego siedzenia sercowego do mojej Trophy, któego podstawa robi za schowek . Może mój sposób się przyda. Pozdrawiam !! :D
  14. Nie podważam polskich korzeni maszyn typu shl m 11 czy osa' date=' ale wskazuje na zapożyczenia, i to dosyć ( chyba ??) istotne. Sam stwierdziłem że dobrym przykłądem takiej polskiej myśli konstruktorskiej jest silnik inż. Wiatraka, CHOĆ pierwsze serie były zaopatrzone w były w pradnice - iskrowniki bodajze szwedzkiej firmy SEM o oznaczeniu K1/80 które potem z powodzeniem stosowano w sportówkach i wersjach exportowych. to tak w odpowiedzi na : i ma to wskazać że tymkże " chorym " krokiem staram sięnie podążać. Pozdrawiam :mrgreen:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...