Pompka Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 Co za herezje tu wypisujecie :-D . Jakies porównania do plastikowych motocykli są co najmniej nie na miejscu. Oczywyście Cender powinienłes kupic jedyny słuszny i prawdziwy motocykl. Byle nie z silnikiem zaprojektowanym przez Porsche :) . A poważnie. Cięzko bedzie Ci kupić coś z parametrami jak Rocket III. Skoro tu umiesciłes post to domyślam się, ze ma to byc coś klasycznego - jakiś cruiser lub chopper (a nie Hornet 900 czy inna plastikowa kupa :P ). Może VTX albo Worrior (chociazmi osobiście ten motocykl średnio się podoba). chociaz za cenę Worriora czy VTXa to ja bym kupił Harleya (pewnei znowu będe niepopularny ;) ). A może nawet poszedł bym dalej i zaczął bym składac jakąs wydumkę. Finansowo wyjdzie taniej niż kupno nowego VTXa czy Worriora (przynajmniej w Polsce). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
01kriters Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 Ty chyba strony pomyliłeś.Można dołączyć też filmik z rajdu Paryż-Dakar.Strony nie pomyliłem, jakiś filmik z rajdu też możnaby było zapodać.Z tego co napisał Cender, wynika że szuka maszyny która zapewni mu dużo emocji... i wszystko jasne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 Kup sobie KZ 1300 :-)). Duzy, ciezki i tez opony zzrera jak malo kto, a KZ-tow w Polsce malo, malo:-)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDY Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 Chłopie. Kup sobie weterana do remontu, ale nie emkę, kaśkę czy junaka. To zbyt proste. Kup prawdziwego anglika. Ręczę że nie będziesz się nudził. Głowa będzie częściej boleć, a zajęcia więcej niż na jedną zimę. Wtedy będziesz miał przemyślenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doktor Opublikowano 29 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 to juz standard że każdy chwali swoje , ja wiec dalej twierdzę ,że jeśli ktoś chce clasycznego cruisera a jeszcze chce aby mił dużą moc , to moje moto napewno bedzie w czołówce , chyba nikt Z Was nie może zaprzeczyć ,ze do podrasowania silnik royala nadaje sie jak mało który.a mimo 4 clindrów to typowy V. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekD Opublikowano 29 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 He heCender nie kombinuj. Przeciez wszyscy wiemy, ze jestes zarazony Triumphem. Wroc na razie do Speedmastera a potem znow Rocket :) :P ...albo daj sie namowic na Warriora :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cender Opublikowano 29 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 a powyżej 200 już nie przyśpiesza Tu jestes w bledzie - i to duzym. Przyspiesza jak zaden inny cruiser - do maxymalnej 225 km/h. Testowane organoleptycznie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warrior Opublikowano 30 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2005 Cender, twierdzę, że nie da się mieć szybkiego, uniwersalnego, lekkiego, ekonomicznego, dobrze prowadzącego się, pakownego i stylowego sprzęta. Tak to mogą tylko w Erze :lol: ponieważ miałem podobne wątpliwości :roll: stwierdziłem jakiś czas temu, że trzeba mieć...kilka sprzętów. i konsekwentnie udaję się w tym kierunku...Przy czym wcale nie trzeba mieć 3 nowych sprzętów. 3 dobre moto spełniające indywidualne wymagania mogą być tańsze od jednego nowego. A Rocket łape się w kategorię 1do3 :D :P prędzej czy później możesz zderzyć się z problemem wielkości garażu, ale cóż, znam gościa, który swojego sprzęta do salonu wprowadzał, gdy trzeba było wszystkie auta i moto pochować przed wyjazdem...trzeba sobie jakoś radzić :D alternatywnie, posłuchaj Jacka :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inhalt Opublikowano 1 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 Honda X 11- fajny sprzęt A X4 jeszcze fajniejszy. Ma silnik 1300 (a nie 1100 jak X 11), z którego można wycisnąć po rozsądnym tuningu ok 125 KM. Do tego jest do tego sprzętu mnóstwo dodatków w katalogach np. w Niemcowni i można sprzęt zindywidualizować w szerokim zakresie. Po Rocket'ie pewnie pozostaje potrzeba wyróżniania się.Do tego motocykl dość pokaźnych rozmiarów, stabilny na trasie i z niezłym przyspieszeniem. Oczywiście nie to samo, co Rocket, ale i cena odpowiednio niższa.Ten jest mało przybajerzony, ale i tak wygląda nieźle: http://www.bikepics.com/pictures/427532/albo ten: http://www.bikepics.com/pictures/199389/i ten: http://www.bikepics.com/pictures/454694/Będziesz miał połączenie plastika i power cruisera z wyglądem nacked'a. Wydaje się, że o taki motocykl "uniwersalny" chodziło. :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 1 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 Chyba jest ideałÂ spełniający wszytkie kryteria jest to INDIAN - już nie mogę się doczekać stycznia - poprostu kup sobie INDIANAhmmmmm.pozdrawiamklaus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 1 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 ii tam ale ta X4 to układ r4 wiec wydaje mi sie ze kiszka , gdyby v4 nono ale to v-maxa mamy , w sumie podobnawy styl, jednak mysle ze za rocketa to hmmm. strasznie ciezko bedzie , cos z customow, rasowany silnik i bedzie dobrze :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.