mz_1987 Opublikowano 11 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2005 witam mam mz 251 i chciałem kupić coś większego mój znajomy sprzedaje gpz 900 za 3500 zł i sie pytam czy sie opłaca co w ogóle myślicie o tym moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIADU Opublikowano 11 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2005 Napisz coś więcej o tym motocyklu, jak dasz radę to wklej jakieś fotki. Ogólnie to całkiem fajna i udana krowa, choć nie wiem czy jest to najlepszy pomysł na przesiadkę z 251, tak czy inaczej napisz coś więcej o tym egzemplarzu, cena nie jest z kosmosu, w dużej mierze zalezna od rocznika ale również od wielu innych czynnikow. Cytuj Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz_1987 Opublikowano 11 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2005 fotek mi sie chyba nie uda zrobić rocznik jest chyba 86 albo coś takiego ogólnie stan jest dobry. Ale co przesiadka z mz na taka gpz jest troche nie wskazana a co myślisz do taj ceny patrzyłem na allego za 500 pewnie trzaby dać z 4000 zł no ale to jest większe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek1221 Opublikowano 11 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2005 Dasz rade.Niejednokrotnie sie powtarza 'jak masz głowe na karku to dasz rade' i coś w tym jest.Przecież nie musisz odkręcać od razu na maxa a respekt przed maszyną trzeba mieć.Niech znajomy da Ci sie przejechać i wtedy bedziesz wiedział czy dasz sobie rade z tym moto czy nie.Zresztą dużo zależy od Ciebie-przecież Ty podejmujesz decyzje i Ty musisz czuć czy ogarniesz sprzęta.A co do ceny to tak jak mówił DZIADU- wszystko zależy od stanu w jakim jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 11 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2005 Ogolnie ten model Kawy byl bardzo udany... w latach osiemdziesiatych jak ktos mial cos takiego to byl MISZCZU... osiagow nawet dzisiaj nie ma sie co wstydzic...ale juz jesli chodzi o wlasciwosci jezdne i hamulce, to nie jest tak dobrze...generalnie jasne ze dasz rade...tylko miej na uwadze, ze to zajebiscie przyspiesza, ale juz tak ostro nie hamuje... z durzych predkosci wyhamowanie tej krowy to nie lada sztuka...no i przygotuj sie na nieporownywalnie wieksze wydatki eksploatacyjne... paliwo, olej (a zwlaszcza olej...bo przy takim rocziku, to wielce prawdopodobne ze silnik bedzie lykal olej...), naped...no i sprawdz dobrze silnik...bo w przypadku takich rocznikow naprawa czasami jest drozsza niz sam motocykl... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 11 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2005 No i przede wszystkim obejrzyj Top Gun'a zanim kupisz Kawe :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 11 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2005 widzę, że masz MZ od niedawna, ale jeżeli ktoś ma umiejętności teoretyczne i praktyczne to napewno sobie powoli poradzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz_1987 Opublikowano 12 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 mz mam od 1 roku, ale ona była wkońcu zarejestrowana i na prawku wcześniej miałem 2 jawy ts wsk 125 i wogule. Ja już siedziałem na moto w wieku 10 lat i chyba małe doświadczenie mam ale mysle jak bym jeździł z głową na karku tą gpz bym sobie poradził :D A gdzie moge znaleść wiadomości o gpz szukałem i nic !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIADU Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 Motocykl z taką mocą i przy takiej wadze drze opony, motocykl o takiej mocy wymaga DOBRYCH opon gdyż w dużej mierze od nich zależy TWOJE życie... Do czego zmierzam??? - Opony są drogie. Stara krowa wciągnie trochę oleju, trochę wyrzyga a na oleju i tak nie opłaca się oszczędzać, niewiadomo jak ze elektryką, modułami ect. Motocykl w takim wieku ma duży przebieg, często nakrecony w Polsce, wniosek?? - Łożyska główki ramy, kół, wahacza, dźwigni wahacza najprawdopodobniej będą wybite, wniosek?? - Wiekszość łożysk stosowanych w japońcach należy do grupy tzw. nietypowych i trzeba je ścągać od producenta. (za dwa łożyska zapłaciłem w Mitsui 140zł). Jeśli jednak trafi Ci się egzemplarz bardzo zadbany i wypieszczony (za tą kasę to krucho) to GPZ 900 wciągnie benzyny na poziomie 7,5-8l/100km, jak się postarasz to i dychą się zadowoli. W MZ masz jedna swiecę do wymiany - 11zł, w GS 500 2 - 22zł, w GPZ 900 4szt. - 44zł, pamiętaj, że świece wytrzymują 10-12 tys km. Łańcuch z zębatkami do GPZ będzie kosztował z 700 - 800zł, do GS 500 450-500zł. Pomyśl o tym wszystkim, bo kupić kobyłę to żaden problem.Wszystko o GPZ 900 masz napisane tutaj:http://chudzikj.republika.pl/GPZ900.htm Cytuj Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 Dziadu ma racje, najpierw zastanow sie czy maszkase na utrzymanie tego moto, a jesli cokolwiek jest tam nie tak to jak myslisz jakie sa ceny remontow i czesci ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 Dlatego lepiej kup cos klasy 400-550. Malo wachy wciaga, w dobrym stanie rowniez nie wiele oleju. Serwis masz nie najgorszy, bo powiedzmy 2 garki 2 gaźniki i 2 problemy nie 4. Na starą japonie trzeba sobie zarobic a nie tylko kupic, bo z utrzymaniem moga byc problemy a im mniej skomplikowany tym tanszy. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 Motocykl fajny, tylko jak mówią koledzy drogi w utrzymaniu, podejrzewam, że roczny koszt porządnego utrzymania motocykla tej klasy równać się będzie z ceną jego zakupu, a może i więcej. Pozdr Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIADU Opublikowano 14 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 Masz ZX-10 powinieneś doskonale wiedzieć czym to się je :P Cytuj Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolkan Opublikowano 14 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 Moją gpz 900 kupiłem w styczniu do tej pory na same regulacje i inne konieczne wymiany (jeszcze kilka rzeczy zostało) wydałem prawie 900zł, przy tak wiekowych motocyklach to nieuniknione.Szukaj moto w dobrym stanie. Cytuj wieczny włóczęga... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plakatufka Opublikowano 14 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 Witam! Jestem szczęśliwym posiadaczem Kawasaki GPZ 900 R '85. Co do kosztów eksploatacji. Wystarczy spojżeć do książki serwisowej co ile kilometrów wymagany jest serwis, a łatwo obliczyć koszta. Na początku wymagała nie małego wkładu, ale teraz tylko leje paliwo, smaruje łańcuch i nawijam kilometry. Niestety obowiązki nie pozwalają wykorzystać pełnego limitu kilometrów do serwisu. Przyjemność z jazdy rekompensuje mi tą stratę. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.