ovvero Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 ... a tak w temacie to śmigałem dzisaj FZ6 funkiel nówka-ale to fajnie jezdzi :) jak na moje ideał sport-turysty w klasie 600-kładzie na kolana! i niby prawie taka sama moc jak u mnie-a odejście ma jak jakaś 750 normalnie-moment i przednie koło frunie w góre nawet z dwójki :) i to na mokrym! fajnie ciągnie z dołu-czyć różnice pomiędzy wtryskiem a tymi osmarkanymi gaznikami! chyba wrzuce mojego na allegro :) potwierdzasz moje odczucia, dla pewności przejechałem się prawie nowym FZ6 z 2006 roku (nieskatowany jak poprzednie którymi jeździłem) i to nie było to, kupiłem rocznik 2008 i jest duża róźnica w dolnym zakresie obrotów, starsza wersja sprawiała wrazenie zero jedynkowej albo moc, albo nic. Ale co z tego, po tygodniu i tak się już bawię tylko w górnym zakresie obrotów :-))) Mam jedną uwagę co do fazera, chyba wysoko umieszczony jest środek ciężkości i cały czas mam wrażenie że na postoju przewalę się na bok, niby lżejszy do dywersji a mam z nim więcej problemów przy manewrach, no i te podnóżki wrzynające się w łydki przy podpieraniu. Generalnie na miasto fazer lepszy od dywersji przy załóżeniu że jedziemy szybiciej niż 40km/h ale do turlania się między autami wolę dywersję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drzewulec Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Witam Mam problem z moją fazerką 600 2001 rok. Otóż odczówam regularne stuki na lewym podnóżku, na czwartym i wyższym biegu. Podejrzewam, że coś jest nie tak ze skrzynią (szczególnie, że ze dwa razy wyskoczyła mi dwójka, przy sporym zgrzycie) Nie wiecie co to może być? Czy to nie grozi np. zablokowaniem tylniego koła? Czy ew naprawa wchodzi w gre czy też wymiana całej skrzyni ? Bardzo mnie to niepokoi, przygotowuje się do wiekszego wyjazdu i chcę być pewny mojej maszyny. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 pierwsze co zrób to ściągnij dekiel od zębatki zdawczej (przy silniku) i zobacz co się tam dzieje! Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drzewulec Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 pierwsze co zrób to ściągnij dekiel od zębatki zdawczej (przy silniku) i zobacz co się tam dzieje! Zdejmowałem dekiel i tam jest wsio w porządku, śruba jest zabezpieczona, poza tym troche syfu, nic więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 no to skrzynia! bo tam nic innego się nie może zje*ać... Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 Może sprawdź jeszcze tylną zębatkę. Mogły się wyrobić gumy zabieraka i jest luz. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drzewulec Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 Może sprawdź jeszcze tylną zębatkę. Mogły się wyrobić gumy zabieraka i jest luz. Odczucie jest takie jakby łańcuch był do wymiany. A obecny napęd na jakieś 4 tysie, fakt że jest troszkę nierówno rozciągnięty ale nie ma jeszcze tragedii. Jeżeli chodzi o skrzynie to naprawa jest nieopłacalna. Zdjęcie silnika,demontarz głowicy, planowanie itd. Ponoć najczęściej psuje się drugi bieg (konsekwencje zmiany biegów bez sprzęgła) , to znaczy wyskakuje. Mnie wyskoczył ze dw razy. Ale nie wiem czy to było przez moje niedbalstwo (zwigienka ustawionoa za wysoko) czy też oznaki padającej już skrzyni. Moto ma zaledwie przejechane 46 tyś. W każdym razie zacznę od wymiany gumy zabieraka (przypomniało mi się że ostatnio czyściłem felgi jakimś preparatem do felg a on mógł mić niekrzystny wpływ na gumowe części), póżniej zmienię łańcuch. Mam nadzieje, że pomoże. Wielkie dzięki :notworthy: za rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 panowie, pewnie ktoś z was zmieniał przewody w FZS na stalowe- i tu pytanie jaką polecacie długość na przód i tył żeby to ładnie się ułożyło! przód interesuje mnie na 2 przewodach bez trójnika. Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek_81 Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 Ja mam pytanko do posiadaczy fzs 600 jak dajecie na gume. Probowalem z gazu dochodzilem do 6-7 tys no i gwaltodwnie odpuszczalem i powracalem gazem - efekt kolo sie unosilo choc nie zawsze mi to wychodzi. Nie mialem tez czasu i mozliwosci praktykowania. Wada jest to ze trzeba sie troszke roozpedzic - uzyskanie tych 6-7 tys obrotow. Czytalem rowniez o metodzie ze sprzegla, probowalem tylko ze 2 razy i mysle ze za mocno wciskalem sprzeglo bo efektem bylo tylko to ze motor wystrzelil do przodu jak z procy. Opiszcie mi swoje metody, poczytam, pocwicze i moze cos sie naucze :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brodson77 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 Pytanie za 100pkt. Czy tarcza hamulcowa TYLNIA do Fazera 1000 jest tych samych gabarytów co do Fazera 600?? Roczniki 2001-2003?? Rzecz polega na tym że mam taniej do kupienia własnie tarcze do litra i zastanawiam się czy będzie pasowała do 600, teoretycznie chyba nie powinno być różnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2009 Panowie, Startuje ze swoją WFM w FMM! :) Zapraszam do oglądania zdjęć. http://forum.motocyklistow.pl/Forumowy-Mot...ca-t117732.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 Kto czytał najnowszy "Motocykl" przyznac sie ? :) Pojechali po FZ1, ale chyba zasluzenie. Wytkneli mu te same bledy o ktorych ja juz wczesniej pisalem. Mi sie wtedy dostalo ,ze sie czepiam. Ciekawe co teraz powiesz panie Occult? :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hajo Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 (edytowane) Pytanie za 100pkt. Czy tarcza hamulcowa TYLNIA do Fazera 1000 jest tych samych gabarytów co do Fazera 600?? Roczniki 2001-2003?? Rzecz polega na tym że mam taniej do kupienia własnie tarcze do litra i zastanawiam się czy będzie pasowała do 600, teoretycznie chyba nie powinno być różnicy. Znawcą nie jestem, ale kiloFazer powinien mieć większe tarcze. Poczytaj w specyfikacji na stronach Yamahy, powinno być napisane. EDIT: Dostałem te 100 pkt. ? :P Edytowane 28 Czerwca 2009 przez Hajo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Kto czytał najnowszy "Motocykl" przyznac sie ? :) Pojechali po FZ1, ale chyba zasluzenie. Wytkneli mu te same bledy o ktorych ja juz wczesniej pisalem. Mi sie wtedy dostalo ,ze sie czepiam. Ciekawe co teraz powiesz panie Occult? :P Przeglądałem w sklepie to wydanie. Faktycznie FZ1 zajął ostatnie miejsce. Co ja na to? Hmmm... Powiem tyle, że na dojazdy do pracy mi wystarcza :) I co lepsze jeżdżę w zakresie do 6-7 tyś obrotów, który według testu jest najgorszy w FZ1. Dla mnie i tak ten motocykl jest dynamiczny i głupotą dla mnie jest patrzenie na to w taki sposób. Jakie to ma znaczenie na drodze dla Ciebie? Wprzedzisz jeden samochód więcej? Wystrzelisz lepiej spod świateł? Muszę Ci przyznać. Bardzo dobrze znasz się na motocyklach, wiedziałeś o jego "błędach" dużo wcześniej niż autorzy testu. Należałoby nadmienić jeszcze, że FZ1 stanął do testu z B-Kingiem, który ma 1300 pojemności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin1sport Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Ostatnio wstawiłem alarm i mam taki problem, że po około tygodniu bez ruszania moto nie chce odpalić i muszę ładować akumulator. Ile u was trzyma akumulator bez odpalania moto? Fazer ma 3 lata więc akumulator jest w miarę nowy :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.