Ario Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 Ario, a może to wina napinacza ?? no cholera wie. jak na razie nie ryzykuję jazdy tylko czekam na króćce i oddaję do synchro. powiem żeby dokładnie sprawdzili poprawność założenia łańcuszka, bo jak będzie hałąsować to moto nie odbiorę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobo/ Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 a tak z innej beczkiOpona mi się z tyłu skonczyła, w garazu mam fajnego batlaxa 200 szerokiNa felge do fz6 bedzie pasowac.Kupiłem go bo chcialem zeby lepiej moto wygladał ale teraz jak na torze smigam to nie wiem czy to ma sens. Obecna opona mi sie skonczylamoje pytanie brzmi: Czy pojechac na trening w poniedzialek na tej 200 czy stanac na głowie i zebrac kase na jakas 180 ??bo na 200 bedzie sie tragicznie smigac....atw to jak bardzo gorzej sie na szerszej oponie jezdzi ?? jest az tak zle> ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 ja miałem kiedyś (na początku jak kupiłem) 180 zamiast 160 na tyle. jakoś się jeździło ale po zmianie na 160 zauważyłem, że moto kładzie się lepiej w zakręty (na normalnej drodze). jeżeli chcesz lecieć na tor to obawiam się, że przy jeszcze większych złożeniach może być ciężko śmigać. ja bym został przy fabrycznym rozmiarze. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobo/ Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 (edytowane) ja miałem kiedyś (na początku jak kupiłem) 180 zamiast 160 na tyle. jakoś się jeździło ale po zmianie na 160 zauważyłem, że moto kładzie się lepiej w zakręty (na normalnej drodze). jeżeli chcesz lecieć na tor to obawiam się, że przy jeszcze większych złożeniach może być ciężko śmigać. ja bym został przy fabrycznym rozmiarze. pzdr ale co to znaczy cięzej ?? moze ktos mi narysuje... bo ja wzrokowsem jestem :D Edytowane 24 Maja 2006 przez Bobo/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iwansky Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 Rebusik dla fazerowiczów!Kupiłem fazera miesiąc temu. Moto serwisowane w niemczech. Jeździło na Aralu 10w40. Odrazu po zakupie wymieniłem olej. Wlałem mobila półsyntetyka, bo baran w hurtowni z olejami powiedział mi że jak miałem 10w40 to znaczy że był to półsyntetyk. Dopiero po zaaplikowaniu oleju dowiedziałem się że olej 10w40 do motocykla może być zarówno syntetykiem jak też półsyntetykiem :bigrazz: I w ten oto sposób zrobiłem na półsyntetyku już 2 tyś km. Pytanie- czy zmienić szybko olej na syntetyka??Niemam bowiem wątpliwości że w niemieckim serwisie z którego mam dokumentacje aplikowali do mojej niuni syntetyka. ;) Proszę o stanowisko szanownej komisji...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 24 Maja 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 a tak z innej beczkiOpona mi się z tyłu skonczyła, w garazu mam fajnego batlaxa 200 szerokiNa felge do fz6 bedzie pasowac.Kupiłem go bo chcialem zeby lepiej moto wygladał ale teraz jak na torze smigam to nie wiem czy to ma sens. Obecna opona mi sie skonczylamoje pytanie brzmi: Czy pojechac na trening w poniedzialek na tej 200 czy stanac na głowie i zebrac kase na jakas 180 ??bo na 200 bedzie sie tragicznie smigac....atw to jak bardzo gorzej sie na szerszej oponie jezdzi ?? jest az tak zle> ?? A po diabła zakładać tam 200? Może i na felgę wejdzie, ale skąd wiesz, że się w wahaczu zmieści? Źe nie będzie ocierać o łańcuch?Poza tym własności jezdne mogą spać drastycznie. Będzie fajnie wyglądało, ale nie będzie skręcało. Ja bym nie kombinował z 200 w Fazerze!Może wpadnij do nas do HRG w Poznaniu w poniedziałek koło 13-14 i kupisz i założysz u nas jakąś normalną sportową 180-tke? Mamy też typowo torowe opony, w stylu Diablo Supercorsa czy D207 GP. To są mega klejące się gumy przeznaczone na tor. Starczą na 1000-2000 km max, ale za to jakie przyjemności zapewniają ;)pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 ale co to znaczy cięzej ?? moze ktos mi narysuje... bo ja wzrokowsem jestem ;) do pewnego (małego) kąta moto pochyla się ok a później jest jakbyś miał jakiś ogranicznik skrętu założony na oponie i ciężko się pochylić. jak założyłem 160 to aż się zdziwiłem jak ładnie i płynnie idą zakręty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 przeciez japończycy nie od tak se orginalnie dali 160 -tkę do Fazera , widocznie był jakiś cel ku temu , hornety 600 mają chyba 180 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobo/ Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 ale ja mam fz6, tam jest 180 w serjiprzedtem smigalem na 190 i na pewno 200 sie zmiescijakis czas temu liczyl sie dla mnie wyglad. ale od trening na TP to juz nastawiam sie na wyscigi raczejNo to kupie sobie 180 sportowa a 200 zostawie sobie na pozniej, np na sprzedaz ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aLLy Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 haaa , dzisiaj gadalem z ojcem co do moto , bo juz za rok i pare miechow robie prawko i bede kupowal moto . Jak pokazalem ojcu gsxry itp itd to nie byl zachwycony , pokazalem fazera..... i moto mam gwarantowane. Sam powiedzial ze by na takim pojezdzil.. kto wie , moze zaraze go motocyklizmem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Pytanie- czy zmienić szybko olej na syntetyka??Niemam bowiem wątpliwości że w niemieckim serwisie z którego mam dokumentacje aplikowali do mojej niuni syntetyka. :icon_razz: Proszę o stanowisko szanownej komisji...... Zrobisz jak uważasz. Możesz wymienić znowu na syntetyka, o ile wydanej kasy Ci nie żal, albo możesz pozostac przy semi syntetyku. Żaden z tych zabiegów Twojemu silnikowi nie zaszkodzi :) Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 zastanawiam sie jaki ciśnienie daje sie na tył przy fazerze tak uniwersalnie , jak smigam sam ?? co proponujecie, a moze podaje cos producent?no i w koncu jakie macie cisnienie w swoich maszynkach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
match Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 zastanawiam sie jaki ciśnienie daje sie na tył przy fazerze tak uniwersalnie , jak smigam sam ?? co proponujecie, a moze podaje cos producent?no i w koncu jakie macie cisnienie w swoich maszynkach? Producent podaje 2.25/2.5 "up to 90kg" ; 2.25/2.9 "max load" i " high speed roading" :biggrin: I do tego sie stosuje. Parametry dot seryjnych opon modelu fzs 2003. Na torze ostatnio zmierzyliścmy ze po rozgrzaniu cis podnosi sie ok 0,5 bara. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 śmigacie z plecakami?? czy raczej nie?? jezeli tak to czy w zwykłych jakis czy cos specjalnego , nosze sie z zamiarem kupna jakiegos funkcjonalnego plecaczka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 ja kiedyś jeździłem z plecakiem do pracy (rzeczy na przebranie), ale doszedłem do wniosku, że tankbag na magnes jest lepszy, szybciej się zakłada/zdejmuje i nie ciąży na plecach (tudzież wychyla się na lewo i prawo). oczywiście na dłuższe trasy biorę i tankbag'a i plecak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.