Peet Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 Jakiś czas temu miałem zrobionego tego moda ale stwierdziłem że nie ma sensu ponieważ nie wiele różni sie od jazdy na długich (konstrukcja klosza), teraz w dzień jeżdżę na długich a w nocy na krótkich (nie oślepiam tak samo jak ja nie lubię być oślepiany). Odnośnie przewodów pod bakiem to są to przewody odpowietrzające wiec nie ma problemu z ich odłączeniem, choć nie ma takiej potrzeby wystarczy delikatnie pociągnąć przynajmniej tak jest w mojej fazce.U mnie właśnie jeden z tych przewodów za chiny nie che się wyciągnąć... Ale bak już wczoraj wyjeździłem cały:) Odn. świateł, to miałeś prawdopodobnie zrobioną prostszą wersję tej przeróbki, w której w lewej lampie paliły Ci się oba włókna żarówki H4 - czyli długie oraz krótkie i waliłeś tym po gałach innym kierowcom. Ja jestem przeciwny jeżdżeniu na długich w dzień i oślepianiu innych kierowców - to jest bardziej niebezpieczne niż przynosi pożytku. Lepiej zainwestować w lepsze żarówki o zwiększonej jasności oraz zasięgu i jeździć na krótkich. A wracając do moda, to jest on tak zrobiony, że normalnie palą Ci się dwie lampy na krótkich (w żarówce H4 pali się tylko włókno od krótkich - to z osłonką od góry, która zapobiega oślepianiu a nie oba...). Jak włączysz długie to w H4 gasi się krótkie i zapala długie. Czyli tak jak powinno być. Efekt jest taki, że palą się obie lampy na krótkich i nie oślepiasz kierowców z przeciwka. Moto lepiej wygląda i jest lepiej widoczne, a wszystko jest zrobione zgodnie ze sztuką. Ten mod jest bardziej skomplikowany od prostego poprowadzenia kabelka z jednej żarówki do drugiej ale efekt jest duuużo lepszy. Najlepsze jest to, że Yamaha fabrycznie ma przygotowaną instalacją pod tego moda, (wystarczy tylko wsadzić brakujący pin do kostki pod akumulatorem i poprowdzić z niej kabelek do żarówki H4 w lewej lampie) :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 p.s magister Metalurg będzie na dniach-praca juz zrobiona-takze bedziemy mogli porozmawiac na równym poziomieNie wątpie :biggrin: Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xboss Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 U mnie właśnie jeden z tych przewodów za chiny nie che się wyciągnąć... Ale bak już wczoraj wyjeździłem cały:) Odn. świateł, to miałeś prawdopodobnie zrobioną prostszą wersję tej przeróbki, w której w lewej lampie paliły Ci się oba włókna żarówki H4 - czyli długie oraz krótkie i waliłeś tym po gałach innym kierowcom. Ja jestem przeciwny jeżdżeniu na długich w dzień i oślepianiu innych kierowców - to jest bardziej niebezpieczne niż przynosi pożytku. Lepiej zainwestować w lepsze żarówki o zwiększonej jasności oraz zasięgu i jeździć na krótkich. A wracając do moda, to jest on tak zrobiony, że normalnie palą Ci się dwie lampy na krótkich (w żarówce H4 pali się tylko włókno od krótkich - to z osłonką od góry, która zapobiega oślepianiu a nie oba...). Jak włączysz długie to w H4 gasi się krótkie i zapala długie. Czyli tak jak powinno być. Efekt jest taki, że palą się obie lampy na krótkich i nie oślepiasz kierowców z przeciwka. Moto lepiej wygląda i jest lepiej widoczne, a wszystko jest zrobione zgodnie ze sztuką. Ten mod jest bardziej skomplikowany od prostego poprowadzenia kabelka z jednej żarówki do drugiej ale efekt jest duuużo lepszy. Najlepsze jest to, że Yamaha fabrycznie ma przygotowaną instalacją pod tego moda, (wystarczy tylko wsadzić brakujący pin do kostki pod akumulatorem i poprowdzić z niej kabelek do żarówki H4 w lewej lampie) :)Chodziło mi o to że krótkie (kiedy świeci się jedno włókno odpowiedzialne a krótkie) w lewym reflektorze świecą prawie tak jak długie (pod względem zasięgu i rażenia) i oslepiały. W tym kabelku od moda miałem wyłącznik dzięki czemu nie paliły mi się dwa włókna przy długich w lewym reflektorze i mogłem porównać krótkie z modem i długie bez, nie było większej różnicy (przy prawidłowo ustawionej wysokości padającego światła. Z resztą jeżdżąc z kolegami i modem na krótkich niejednokrotnie słuchałem skarg z powodu oślepiania. Teraz mam obniżony reflektor od długich i się nie skarżą :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cristiano Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 Cześć:)Mam 15 tysiaków na motocykl.Zastanawiałem się nad Sv 650 i Fazerkiem. Ostatnio stwierdziłem, że starczy czy mi na wersje FZ6.No i moje pytanie: Na co zwracać uwagę przy zakupie tej Yamaszki? Co widać na pierwszy rzut oka, jeśli było coś robione? Z góry dzięki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 no za 15 tys to juz mozna spokojnie celowac w FZ6-a tu juz ci mało pomoge!jedyne co mi na myśl przychodzi to skrzynia! jesli bedziesz miał okazje sie przejechac(w sumie nie wyobrazam sobke kupna moto bez jazdy) to koniecznie sprawdz skrzynie-najlepiej z kimś na pokładzie-rozpędz go do wysokich obrotów na 1 i zmien przy wysokich na 2- dwójka powinna wejsc bez zadnych problemów-z charakterystycznym stuknięciem ale bez problemu- potem rozpędz go na 2 pod czerwone- bieg niema prawa wypasc! oglądalem jednego FZ6 to własnie miał problemy ze skrzynią-tak wiec czy to starszy fazer czy nowszy trzeba uwazac na skrzynie- choc w przypadku nowszego w razie awarii nie trzeba rozbierac silnika na czesci pierwsze!ale lepiej niech sie sami uzytkownicy FZ6 wypowiedzą! Ciesze sie Lime ze doszlismy do porozumienia:) Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cristiano Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 (edytowane) Silnik niby ten sam, co w R6, więc problemy z dwójką są efektem jazdy na gumie.Jeśli chodzi o silnik, to powiedzmy, że dam rade, ale czekam na kolejne sugestie.Dzięki! Oczywiście moc nie ta co w R6:) Edytowane 31 Maja 2008 przez Cristiano Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptaq_ Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 (edytowane) ptaq- jak bym twojego fazera przejrzał tez pewnie bym sporo wymienił:notworthy:Jeżeli na swój koszt to zapraszam - coś na pewno się znajdzie :icon_biggrin: I jeszcze się browarka napijemy w garażu (za browar ja płacę) :crossy: Pozdro Edytowane 31 Maja 2008 przez ptaq_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 (edytowane) :evil: kobieta sie smieje ze mnie że przewrazliwiony jestem i wszędzie słysze stuki i bym cos znowu wymieniał/naprawiał-ale powoli sie wyleczam z tego bo dziura w kieszeni robi sie coraz większa!ptaq- spokojnie, to jest Fazer i przy nim wymienia sie rzeczy tylko na upartego bo samo sie zepsuć nie chce:) ktoś wczesniej pisał o klockach- ja załozyłem klocki Lucasa i sczerze nie polecam! w deszczu działają z 2-3 razy gorzej-masakra, a pozatym wydają z siebie dziwne dzwięki! chyba je zmienie-kumpel jezdzi na FZS w goldenach i sobie chwali-jutro jak będe miał czas to wyjme moje i przejade je papierem, moze sie zeszkliły troche, jak nie pomoze to zamawiam nowe! Edytowane 31 Maja 2008 przez ernestZL Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B@ca Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 Najlepsze jest to, że Yamaha fabrycznie ma przygotowaną instalacją pod tego moda, (wystarczy tylko wsadzić brakujący pin do kostki pod akumulatorem i poprowdzić z niej kabelek do żarówki H4 w lewej lampie) :) A myślał ktoś o tym żeby wymienić tą dziwną żarówkę od "długich" na H4 ... pewnie zmiana lustra byłaby konieczna .. ale efekt końcowy to byłby bajer :) :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruthi7 Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 Cześć:)Mam 15 tysiaków na motocykl.Zastanawiałem się nad Sv 650 i Fazerkiem. Ostatnio stwierdziłem, że starczy czy mi na wersje FZ6.No i moje pytanie: Na co zwracać uwagę przy zakupie tej Yamaszki? Co widać na pierwszy rzut oka, jeśli było coś robione? Z góry dzięki! Witam! Smiało w FZ6 możesz celować.Co do skrzyń biegów to jeszcze w ani jednej ze sprowadzonych przeze mnie Fazerków nie spotkałem się z wypadającą 2. Co do stuku z 1 na 2 to wybaczcie, ale chyba w kazdym moto przy wykonaniu tego umiejętnie nie bedzie zgrzytu. A jeżeli ktoś zrobi to źle, to w każdym będzie jebnięcie... Ostatnio sprzedałem srebrnego Fazerka FZ6, odjechał za cenę 14,7tys i moto było kompletnie bezinwestycyjne, jedynie do opłat.A dokłądnie ten:http://www.allegro.pl/item367518601_yamaha...ki_zdjecia.html Tak więc sądze,że poszukaj a znajdziesz..... :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cristiano Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 Widziałem właśnie tą Yamaszke w ogłoszeniach;)Mam jeszcze takie pytanko: Czy jak moto jest z Uk to nie trzeba nic przy nim robić z oświetleniem? Np: Nowy Fazer ma dwie lampy, a świeci tylko jedna. Czy przypadkiem nie jest tak, że w Uk świeci ta druga - inna niż na kontynencie? Czy może po prostu nikt tego nie sprawdza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peet Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 (edytowane) A myślał ktoś o tym żeby wymienić tą dziwną żarówkę od "długich" na H4 ... pewnie zmiana lustra byłaby konieczna .. ale efekt końcowy to byłby bajer :icon_question: :icon_eek:Przecież ta od długich to jest właśnie H4 :-) Dziwna jest natomiast ta druga tylko od krótkich - H7 :icon_eek: Nie pamiętam dokładnie, ale na jakimś forum zachodnim widziałem moda gdzie ktoś wstawił 2 żarówki H4 i mial 2x krótkie i 2x długie - jak w aucie. Ale pewnie auku nieźle żarły zwłaszcza na długich ;) Chodziło mi o to że krótkie (kiedy świeci się jedno włókno odpowiedzialne a krótkie) w lewym reflektorze świecą prawie tak jak długie (pod względem zasięgu i rażenia) i oslepiały. W tym kabelku od moda miałem wyłącznik dzięki czemu nie paliły mi się dwa włókna przy długich w lewym reflektorze i mogłem porównać krótkie z modem i długie bez, nie było większej różnicy (przy prawidłowo ustawionej wysokości padającego światła. Z resztą jeżdżąc z kolegami i modem na krótkich niejednokrotnie słuchałem skarg z powodu oślepiania. Teraz mam obniżony reflektor od długich i się nie skarżą ;)OK, dzięki za info, z tym wyłącznikiem to dobry pomysł - też tak sobie chyba zrobię. Jednak w moim fazim są trochę inne lampy, zobaczę jaki będzie efekty jak zrobię - teraz szkoda mi siedzieć w garażu bo pogoda jest taka, że szkoda dłubać przy moto. Jak pogoda się skiepści to dopiero się wezmę za tego moda. BTW przedwczoraj zmieniłem sobie żarówki standardowe na Philips coś tam 50% plus i powiem Wam, że różnica jest ogromna - na długich dają tak jak w aucie. Krótkie też są zauważalnie lepsze. Edytowane 1 Czerwca 2008 przez Peet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B@ca Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 (edytowane) Nie pamiętam dokładnie, ale na jakimś forum zachodnim widziałem moda gdzie ktoś wstawił 2 żarówki H4 i mial 2x krótkie i 2x długie - jak w aucie. Ale pewnie auku nieźle żarły zwłaszcza na długich :bigrazz: Ja mam teraz moda na podwójne świecenie .. wiec po zmianie na 2x h4 na mijania nie powinno być zmiany "żerności" prądowej bo H4 i H7 to 55W. Zmiana będzie w momencie przełączenie na długie .. :P no chyba że coś pomieszałem ?? Edytowane 2 Czerwca 2008 przez Penetratore Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptaq_ Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 (edytowane) Ja mam teraz moda na podwójne świecenie .. wiec po zmianie na 2x h4 na mijania nie powinno być zmiany "żerności" prądowej bo H4 i H7 to 55W. Zmiana będzie w momencie przełączenie na długie .. :crossy: no chyba że coś pomieszałem ??To musi nieźle świecić na długich jeżeli świecą się jednocześnie obie lampy i wszystkie żarniki naraz. A jak z trwałością lamp? Nic się nimi nie dzieje od temperatury? Projektowane były do tego że w każdej żarówce świeci sie po jednym żarniku naraz, mają chyba plastikowe klosze. Kiedyś widziałem jak ktoś w samochodzie (mercedesie z plastikowymi lampami) zamontował żarówki 110 Wat i mu się lampy zaczęły topić. Jak się świecą 2 żarniki od H4 razem to też może być podobnie. Ciekawy jestem, bo sam chcę zrobić jakiegoś moda.Pozdro Edytowane 2 Czerwca 2008 przez ptaq_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B@ca Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 (edytowane) Ciekawy jestem, bo sam chcę zrobić jakiegoś moda.Pozdro Z ciekawości poszedłem sobie przed chwilą na parking zobaczyć jak to jest w sąsiadującym że mna Fazerku .. i jakie moje zdziwienie było jak zobaczyłem dwie H4 ... musze teraz goscia podłapać i dowiedzieć się czy to się sprawdza :crossy: ... No i zonk .. gościu kupił moto w takim stanie .. pozostaje sprawdzić to samemu .. ktoś się podejmuje na ochotnika :cool: ... Jeszcze jedno .. na necie wyczytałem że standardowa H7 mają prawie 2x krótszą żywotność od standardowej H4 ... więc może gra warta świeczki :buttrock: Edytowane 2 Czerwca 2008 przez Penetratore Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.