Skocz do zawartości

Fazer to jest to! ( FZS , FZ )


Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegów fazerowców :)

Jak wczesniej pisałem, przyszedł czas na zmiany :)

Miało być Varadero, zapragnąłem czegoś innego i uważam, że dobrze zrobiłem :)

http://pl.fotoalbum.eu/Wicher/a116587

 

Pozdrawiam :)

 

 

Bardzo fajne moto - kolor pierwsza liga - i owiewka, która powyzej 140km/h by mi sie bardzo przydala :) -

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam fazerowiczów!:)

 

No więc przyszedł czas, kiedy zasłużona Yamaha Tdr 125 odeszła na emeryturę, a zastąpił ją zacny kolega Fazer 600;) Oczywiście, nie będę się tu rozpisywał o różnicy, którą odczułem między tymi sprzętami, bo jest ona ogromna, począwszy od mocy,a skończywszy na prowadzeniu. Moto po prostu sprawił, że jeszcze raz zakochałem się w motórach i to na dobre;), oczywiście nie jestem obiektywny i opieram się tylko na porównaniu do wcześniejszych moich motocykli,ale i tak uważam, że ten motocykl jest idealny:d to jak wchodzi na obroty, jak pokonuje zakręty, wręcz je połyka...no po prostu miód cud i orzeszki;>, miałem się nie rozpisywać, ale to silniejsze odemnie;p

Tak więc,kiedy już pochwaliłem się moto mam kilka pytań;p

 

1.Jaki typ aku i gdzie go dostane będzie najlepszy?, bo ten co mam nie jest ani oryginalny, ani taki jaki powinien być, a do tego powoli siada;/

 

2.Jak działa wskaźnik pomiaru paliwa? Wiem, że to pytanie się już przewijało,ale jak miałbym trochę czasu chciałbym sie pobawić kabelkami i to uruchomić, bo wygląda, tak jakby ten wskaźnik miał jakąś przeszkodę i nie pokazywał więcej niż 1/4 paliwa, mimo, iż jest pełen bak, dodam, ze rezerwa świeci prawidłowo.

 

3. Może banalne pytanie,ale nawet takie trzeba zadawać, jak się ustawia zegar;p?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiesz jak to odpowietrzyc?

 

nie wiem jak z tymi śrubkami, ale chyba odpowietrza się tak (ja tak robiłem przy wymianie płynu). zalewasz płyn pod bakiem, zostawiasz odkręcony korek i zapalasz moto. prze chwilę niech pochodzi i tyle. jeżeli coś nie tak to piszcie, ale u mnie wszystko gra :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak z tymi śrubkami, ale chyba odpowietrza się tak (ja tak robiłem przy wymianie płynu). zalewasz płyn pod bakiem, zostawiasz odkręcony korek i zapalasz moto. prze chwilę niech pochodzi i tyle. jeżeli coś nie tak to piszcie, ale u mnie wszystko gra :-)

Sprobujemy :notworthy:. Dzieki :icon_mrgreen:

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Ernest :wink: . Tylko po co w takim razie sa dwa wlewy dla cieczy chlodzacej, jeden pod bakiem i drugi przy tym zbiorniczku? I dlaczego u mnie tam pod bakiem cieczy jest pod sam korek a w zbiorniczku pusto?

Jest tak z tego względu, że chłodnica jest powyżej poziomu zbiornika wyrównawczego( w samochodzie masz na odwrót, dlatego nie masz korka wlewu w chłodnicy). W zbiorniczku masz pusto dlatego, ze masz sprawny uklad chłodzenia, lub ktoś tego poziomu nie uzupełnił.. Jak sama nazwa wskazuje, zbiorniczek wyrównawczy ma wyrównywać poziom cieczy. Jeżeli z jakiegos względu zacznie przegrzewać się czynnik chlodzący i układ nie wyrabia, to nadmiar cieczy wyrzucany jest własnie do tego zbiorniczka. Trzymaj tam poziom pomiędzy MIN a MAX, żeby w razie czego, nie przelało ci też zbiorniczka :evil:

 

A wiesz jak to odpowietrzyc?

 

Wlewasz plynu do chlodnicy po korek. Odpalasz chabetę i czekasz aż silnik nabierze temperatury. Wciągnie nieco płynu, trochę przeleje do zbiorniczka. Gasisz silnik i widzisz gdzie musisz jeszcze dolać ;)

Płun spuścićsz poprzez zdjęcie węża z najniższego miejsca w układzie. Dodatkowo przy pompie wody, jest śruba na klucz 8mm. Możesz resztki spuścić przez ten otwór - może on też posłużyć ci do odpowietrzenia układu jakbyś miał wątpliwości czy wszystko jest ok.

Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich fazerowiczów. Ostatnio wykryłem minimalny luz na łożysku główki ramy, i tu mam do was pytanie :czy żeby go zlikwidować muszę ściągnąć górną półkę widelca? czy jest jakiś inny sposób?

Pod półką są dwie nakrętki, ustawiająca i kontrująca a ja chce sie dostać do tej kontrującej bo do ustawiającej jest dostęp bez ściągania półki.

Robił to może ktoś z Was w waszych Fazerach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robił,robił. Musisz odkręcić półkę i dostaniesz się do tych dwóch nakrętek i wtedy dociągniesz ów luz na główce ramy. Nie jest to trudne. Nawet wymiana łożysk na główce ramy nie jest trudną robotą!!!Ale najpierw dociągnij na tych łożyskach.Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I gdzie polecanie to robic w okolicy krakowa lub bielska ?

 

a dział warsztatów to po co jest? poszukaj, informacje były już zamieszczane

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a dział warsztatów to po co jest? poszukaj, informacje były już zamieszczane

jsz

 

W każdym temacie się musisz tak mądrzyć nad ludźmi jaki to nie jesteś wszystkowiedzący ? Kolega nie pyta po co jest dział warsztatów na forum - więc czytaj ze zrozumieniem, nie wymądrzaj się, daj sobie ostrzeżenie i ogóle zacznij cos robić w życiu -bo widzę ze to forum to całe twoje życie - siedzisz tu normalnie non-stop bez przerwy i to w kazdym temacie - ogólnie śmietnik robisz.

 

Nie pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W każdym temacie się musisz tak mądrzyć nad ludźmi jaki to nie jesteś wszystkowiedzący ? Kolega nie pyta po co jest dział warsztatów na forum - więc czytaj ze zrozumieniem, nie wymądrzaj się, daj sobie ostrzeżenie i ogóle zacznij cos robić w życiu -bo widzę ze to forum to całe twoje życie - siedzisz tu normalnie non-stop bez przerwy i to w kazdym temacie - ogólnie śmietnik robisz.

 

Nie pozdrawiam

 

no i poszedł kij w mrowisko :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W każdym temacie się musisz tak mądrzyć nad ludźmi jaki to nie jesteś wszystkowiedzący ? Kolega nie pyta po co jest dział warsztatów na forum - więc czytaj ze zrozumieniem, nie wymądrzaj się, daj sobie ostrzeżenie i ogóle zacznij cos robić w życiu -bo widzę ze to forum to całe twoje życie - siedzisz tu normalnie non-stop bez przerwy i to w kazdym temacie - ogólnie śmietnik robisz.

 

Nie pozdrawiam

 

Swieta prawda robi sie taka moda ze na motorze to jezdze na forum albo w motoracer a laleczka stoi w grazu do szefo przy kompie.

mam fazerka to wole spytac ekipy od tego motoru a nie jakis ogolnych bo zbierze sie kliku doradcow i gowno sie dowiem.

 

A ty jak sie nudzisz to pojedzij sobie , pewnie zamiast 100 postow dziennie zrobisz 50.

 

Odbyt

 

Ps.

 

W "moto top " na wielckiej w krakowie ludzie polecaja to miejsce z zamknietymi oczami , 250 regulacja zaworow , 250 czyszczenie gaznikow + regulacja.

 

Pozdrawiam forumowiczow jezdzacych na motorze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no, to poradzili ci jak pierun: 3 posty z bluzgami jaki to mod zły. i tyle. gdybyś skorzystał z zawartości działu z warszatami, wiedziałbyś o kilku lub kilkunastu, z więcej niż jedną opinią o każdym; np. mógłbyś przeczytać, że moto-top jest fajny i polecany tylko przez stałych bywalców i pod tym warunkiem, że sprzętem nie zajmują się młodzi praktykanci (bo ci potrafią bak na lewą stronę założyć); a od jakiegoś czasu właściwie dla "ludzi z ulicy" tylko oni robią przy motocyklach :)

 

pewne informacje są uniwersalne, nie dotyczą tylko jednego modelu motocykla. szkoda, że takiej banalnej rzeczy nie potrafisz zrozumieć

EOT

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...