DABLJU Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Witam kolegów fazerowców :)Jak wczesniej pisałem, przyszedł czas na zmiany :)Miało być Varadero, zapragnąłem czegoś innego i uważam, że dobrze zrobiłem :)http://pl.fotoalbum.eu/Wicher/a116587 Pozdrawiam :) Bardzo fajne moto - kolor pierwsza liga - i owiewka, która powyzej 140km/h by mi sie bardzo przydala :) - Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaTesX Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Witam fazerowiczów!:) No więc przyszedł czas, kiedy zasłużona Yamaha Tdr 125 odeszła na emeryturę, a zastąpił ją zacny kolega Fazer 600;) Oczywiście, nie będę się tu rozpisywał o różnicy, którą odczułem między tymi sprzętami, bo jest ona ogromna, począwszy od mocy,a skończywszy na prowadzeniu. Moto po prostu sprawił, że jeszcze raz zakochałem się w motórach i to na dobre;), oczywiście nie jestem obiektywny i opieram się tylko na porównaniu do wcześniejszych moich motocykli,ale i tak uważam, że ten motocykl jest idealny:d to jak wchodzi na obroty, jak pokonuje zakręty, wręcz je połyka...no po prostu miód cud i orzeszki;>, miałem się nie rozpisywać, ale to silniejsze odemnie;pTak więc,kiedy już pochwaliłem się moto mam kilka pytań;p 1.Jaki typ aku i gdzie go dostane będzie najlepszy?, bo ten co mam nie jest ani oryginalny, ani taki jaki powinien być, a do tego powoli siada;/ 2.Jak działa wskaźnik pomiaru paliwa? Wiem, że to pytanie się już przewijało,ale jak miałbym trochę czasu chciałbym sie pobawić kabelkami i to uruchomić, bo wygląda, tak jakby ten wskaźnik miał jakąś przeszkodę i nie pokazywał więcej niż 1/4 paliwa, mimo, iż jest pełen bak, dodam, ze rezerwa świeci prawidłowo. 3. Może banalne pytanie,ale nawet takie trzeba zadawać, jak się ustawia zegar;p? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2008 A wiesz jak to odpowietrzyc? nie wiem jak z tymi śrubkami, ale chyba odpowietrza się tak (ja tak robiłem przy wymianie płynu). zalewasz płyn pod bakiem, zostawiasz odkręcony korek i zapalasz moto. prze chwilę niech pochodzi i tyle. jeżeli coś nie tak to piszcie, ale u mnie wszystko gra :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2008 nie wiem jak z tymi śrubkami, ale chyba odpowietrza się tak (ja tak robiłem przy wymianie płynu). zalewasz płyn pod bakiem, zostawiasz odkręcony korek i zapalasz moto. prze chwilę niech pochodzi i tyle. jeżeli coś nie tak to piszcie, ale u mnie wszystko gra :-)Sprobujemy :notworthy:. Dzieki :icon_mrgreen: Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ED manetka (KURCZAK) Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 próbował ktoś FZS 600 ćwiczyć jazdę na kole?jak według Was fazi znosi ostre pałowanie? http://pl.youtube.com/watch?v=rCCMKQiKxO4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Dzieki Ernest :wink: . Tylko po co w takim razie sa dwa wlewy dla cieczy chlodzacej, jeden pod bakiem i drugi przy tym zbiorniczku? I dlaczego u mnie tam pod bakiem cieczy jest pod sam korek a w zbiorniczku pusto? Jest tak z tego względu, że chłodnica jest powyżej poziomu zbiornika wyrównawczego( w samochodzie masz na odwrót, dlatego nie masz korka wlewu w chłodnicy). W zbiorniczku masz pusto dlatego, ze masz sprawny uklad chłodzenia, lub ktoś tego poziomu nie uzupełnił.. Jak sama nazwa wskazuje, zbiorniczek wyrównawczy ma wyrównywać poziom cieczy. Jeżeli z jakiegos względu zacznie przegrzewać się czynnik chlodzący i układ nie wyrabia, to nadmiar cieczy wyrzucany jest własnie do tego zbiorniczka. Trzymaj tam poziom pomiędzy MIN a MAX, żeby w razie czego, nie przelało ci też zbiorniczka :evil: A wiesz jak to odpowietrzyc? Wlewasz plynu do chlodnicy po korek. Odpalasz chabetę i czekasz aż silnik nabierze temperatury. Wciągnie nieco płynu, trochę przeleje do zbiorniczka. Gasisz silnik i widzisz gdzie musisz jeszcze dolać ;)Płun spuścićsz poprzez zdjęcie węża z najniższego miejsca w układzie. Dodatkowo przy pompie wody, jest śruba na klucz 8mm. Możesz resztki spuścić przez ten otwór - może on też posłużyć ci do odpowietrzenia układu jakbyś miał wątpliwości czy wszystko jest ok. Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xboss Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Witam wszystkich fazerowiczów. Ostatnio wykryłem minimalny luz na łożysku główki ramy, i tu mam do was pytanie :czy żeby go zlikwidować muszę ściągnąć górną półkę widelca? czy jest jakiś inny sposób? Pod półką są dwie nakrętki, ustawiająca i kontrująca a ja chce sie dostać do tej kontrującej bo do ustawiającej jest dostęp bez ściągania półki. Robił to może ktoś z Was w waszych Fazerach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rattus Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Robił,robił. Musisz odkręcić półkę i dostaniesz się do tych dwóch nakrętek i wtedy dociągniesz ów luz na główce ramy. Nie jest to trudne. Nawet wymiana łożysk na główce ramy nie jest trudną robotą!!!Ale najpierw dociągnij na tych łożyskach.Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gebels Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Czesc fazerzy orientujecie sie moze jaki jest sredni koszt regulacji zaworów (ile plytka itp).I gdzie polecanie to robic w okolicy krakowa lub bielska ? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 I gdzie polecanie to robic w okolicy krakowa lub bielska ? a dział warsztatów to po co jest? poszukaj, informacje były już zamieszczanejsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAJDOR Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 a dział warsztatów to po co jest? poszukaj, informacje były już zamieszczanejsz W każdym temacie się musisz tak mądrzyć nad ludźmi jaki to nie jesteś wszystkowiedzący ? Kolega nie pyta po co jest dział warsztatów na forum - więc czytaj ze zrozumieniem, nie wymądrzaj się, daj sobie ostrzeżenie i ogóle zacznij cos robić w życiu -bo widzę ze to forum to całe twoje życie - siedzisz tu normalnie non-stop bez przerwy i to w kazdym temacie - ogólnie śmietnik robisz. Nie pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ruleś Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 W każdym temacie się musisz tak mądrzyć nad ludźmi jaki to nie jesteś wszystkowiedzący ? Kolega nie pyta po co jest dział warsztatów na forum - więc czytaj ze zrozumieniem, nie wymądrzaj się, daj sobie ostrzeżenie i ogóle zacznij cos robić w życiu -bo widzę ze to forum to całe twoje życie - siedzisz tu normalnie non-stop bez przerwy i to w kazdym temacie - ogólnie śmietnik robisz. Nie pozdrawiam no i poszedł kij w mrowisko :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Nseries normalnie comgratulations:) Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gebels Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 W każdym temacie się musisz tak mądrzyć nad ludźmi jaki to nie jesteś wszystkowiedzący ? Kolega nie pyta po co jest dział warsztatów na forum - więc czytaj ze zrozumieniem, nie wymądrzaj się, daj sobie ostrzeżenie i ogóle zacznij cos robić w życiu -bo widzę ze to forum to całe twoje życie - siedzisz tu normalnie non-stop bez przerwy i to w kazdym temacie - ogólnie śmietnik robisz. Nie pozdrawiam Swieta prawda robi sie taka moda ze na motorze to jezdze na forum albo w motoracer a laleczka stoi w grazu do szefo przy kompie.mam fazerka to wole spytac ekipy od tego motoru a nie jakis ogolnych bo zbierze sie kliku doradcow i gowno sie dowiem. A ty jak sie nudzisz to pojedzij sobie , pewnie zamiast 100 postow dziennie zrobisz 50. Odbyt Ps. W "moto top " na wielckiej w krakowie ludzie polecaja to miejsce z zamknietymi oczami , 250 regulacja zaworow , 250 czyszczenie gaznikow + regulacja. Pozdrawiam forumowiczow jezdzacych na motorze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 no, to poradzili ci jak pierun: 3 posty z bluzgami jaki to mod zły. i tyle. gdybyś skorzystał z zawartości działu z warszatami, wiedziałbyś o kilku lub kilkunastu, z więcej niż jedną opinią o każdym; np. mógłbyś przeczytać, że moto-top jest fajny i polecany tylko przez stałych bywalców i pod tym warunkiem, że sprzętem nie zajmują się młodzi praktykanci (bo ci potrafią bak na lewą stronę założyć); a od jakiegoś czasu właściwie dla "ludzi z ulicy" tylko oni robią przy motocyklach :) pewne informacje są uniwersalne, nie dotyczą tylko jednego modelu motocykla. szkoda, że takiej banalnej rzeczy nie potrafisz zrozumiećEOTjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.