game over kup se rower Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 czołem.wlałem do silnika full syntetyk nie wiedząc jaki lał poprzedni właściciel,po chwili od włączenia silnika olej robi się koloru kawa z mlekiem i pojawia się dwu milimetrowa warstwa piany. tochyba oznaka że się zważył.-jeśli wleje teraz znów full syntetyk to silnik będzie na tyle przepłukany że będzie pracował poprawnie? -jak to jest z mieszaniem się syntetyków z półsynt. i mineralnymi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 Zapomniałeś napisać do czego ten olej wlałeś? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIADU Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 Do tego co napisałeś brakuje jeszcze chmury białego dymu (może się pojawiła?) Jeśli tak, to zakrawa mi to na wydmuchaną uszczelkę pod głowicą i przedostający się do oleju płyn chłodniczy. Cytuj Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
game over kup se rower Opublikowano 15 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 olej ten wlałem do szczelnego sądząc po poprzednim oleju i nie ubywającym płynie chłodniczym silnika husqvarny wr 360 dwusuw.Nie uważacie że to przez nie wymieszanie się olejów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek775 Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 Dwusuw czyli do skrzyni. Napisz jescze jakie ma chłodzenie?Nie uważacie że to przez nie wymieszanie się olejów?Jak mieszasz dwa różne gatunki olejów to powstaje galateta [ Dopisane: 15-10-2005, 18:52 ]nie ubywającym płynie chłodniczymsorki nie doczytalem. W takim razie woda musiala sie tam dostac z zewnątrz ci jest nie możliwe. Stawiam na wyciek z chłodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 Pisząc takiego posta powinno się podać typ motocykla, jaki olej, gdzie wlany, rodzaj chłodzenia i inna ważne rzeczy itp. A nie ogólniki które tylko robią zamieszanie. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 Ale robiles dolewke rozumiem bo bylo za malo oleju w skrzyni biegow ?? A ta piana to wyglada wlasnie na to ze plyn chlodniczy sie dostal do skrzyni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 Jak mieszasz dwa różne gatunki olejów to powstaje galateta Zbyt ogólnikowe, by potraktować to jako prawdę. Nic się nie stanie jak do silnika który chodzi na syntetyku dolejesz mineralnego. Będzie "spieprzony" syntetyk, ale galareta sie nie zrobi. W opisywanym przypadku musiało coś naprawdę pójśc "nie tak". Zresztą rozmawiamy o silniku 2T i oleju niewoadomo jakim wlanym niewiadomo gdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
game over kup se rower Opublikowano 15 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 w silniku mam jedną komorę, z której zlałem olej do ostatniej kropli, zastępując go zalecanym przez producenta full syntetykiem AGIP 10W50.zanim ruszę w nierozgrzanym silniku muszę wcisnąć sprzęgło kilka razy bo bez tego po włączeniu biegu motocykl szarpie zupełnie jak bez sprzęgła.poziom cieczy w chłodnicy wciąż ten sam.naprawde niewiecie nic o ważeniu się oleju? [ Dopisane: 15-10-2005, 21:09 ]dzięki za diagnozy o wodzie w silniku.choć poziom w chłodnicy wydaje się być ten sam to poziom oleju podwyższył się o ok. 5milimetrów i rzeczywiście trochę bardziej kopci na nierozgrzanym garze(myślałem że to za duża dawka oleju do benzi.a czy może to być przeciek w innej części silnika niż uszczelka głowicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 moze byc uszkodzona glowica lub cylinder (pekniecie) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 W takich sprzetach siada pompa cieczy-robia sie wzery - chlodziwo zzera stop- i moze ciecz przedostaje sie do oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 Aktualnie jakość środków smarnych róznych producentów jest w zasadzie taka sama ( w granicach swoich klas ).Poza tym oleje róznych firm powinny mieszać się ze sobą bez negatywnych skutków. (zgodnie z normami europejskimi) Jak żyje nie spotkałem nikogo komu by sie olej zważył, ściął lub zrobiła z niego "galareta". Zdarzyło sie wypłukanie nagaru, rozszczelnienie silnika i zniszczenie panewek po zastosowaniu pełnego syntetyku (5W40 Total)w silniku Forda Probe 2,2 który miał przebieg ponad 300tysięcy na mineralnym. Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.