Greedo Opublikowano 14 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 Moze napisze to troche jasniej: ten motocykl to wersja zdławiona do 27KM. Nie krece go wysoko, tj np do 5 tysiecy, 4 tysiecy. Po prostu nie przyspiesza pozniej, wiec doszedłem do wniosku ze nie bede go krecił za wysoko bo silnik dostaje sporych wibracji. Nie jest tez tak ze jade na 6 biegu 80 km/h przy 3 czy 2 tysiacach. Staram sie rozpedzac w miare żwawo ale bez przeginania. Czy mam cos zmienic w swojej technice jazdy? Pozatym - mam zamiar (pojawiła sie taka propozycja) zalac mineralny texaco 15W40. Jednak nie zaryzykuje wlania tego orlenowego syfu. Any suggestions? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlew Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 Do Marlewa - ja nie mam poslizgu tylko odwrotnie - sprzeglo mi ciagnie przez pierwsze 10 min, poki olej sie nie rozgrzeje - czyli jedziesz na wcisnietym sprzegle, chcesz czy nie chcesz :)))Powinienem jezdzic na 10W30, a nie 15W50 ale uzywam ten ostatni z uwagi na lepsze zachowanie w wysokich temperaturach np w korku w downtown, a tutaj korki w temperaturze 35+ to regula latem. Adam M. ...ale swoją drogą to dziwny kraj ta Kanada ;) u nas nie ma pełnych syntetyków 15W50 tylko np 5W50 (akurat mobil 1)Czyli nawet na najlepszym oleju (nie wiem czy ten Twój mobil ma klasę SL czy inną) z kupą dodatków poslizgowych sprzęgło nie puszcza??Tzn mi oczywiscie też nie ale mój pełny syntetyk motocyklowy nie ma tych dodatków i jest w klasie SH.A próbowałeś kiedyś używać olej xxW60 ?? ciekawe czy znikła by jego konsumpcja... teraz jak przycisnę pow. 10 tys obr to bandit potrafi łyknąć 0,5 /1000 i może 60 by pomogła tylka te chore ceny... min 2-3 razy droższe niż mój midland 10W50... A faktycznie w GSie lałbym najtanszy jaki jest żeby tylko spełniał założenia odnośnie lepkosci i klasy nie patrząc czy jest motocyklowy czy samochodowypozdr Greedo - jak chcesz to wytłumaczę Ci gdzie jest ta hurtownia Midlanda - spróbuj zalać pełnego syntetyka ale w klasie 10W50 i zobacz... koszt 18 /litr nie jest straszny a może będzie lepiej... chociaż nie wiem w jakim naprawdę stenie jest GS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 14 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 Ok, mam ostatnie pytanie bo juz sie troche gubie - kupic drugą butelke tego Lubro i zmienic sobie olej? Czy zainwestowac w jakiegos półsyntetyka.... Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlew Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 Ok, mam ostatnie pytanie bo juz sie troche gubie - kupic drugą butelke tego Lubro i zmienic sobie olej? Czy zainwestowac w jakiegos półsyntetyka.... Napisz jaką cenę za litr jesteś w stanie zaakceptować, dalej - napisz ile konkretnie musisz dolewać w cyklu km bądź dnii wtedy się okaże czy lepiej coś lepszego czy zostać przy najtańszym BTW jest też półsyntetyczny Orlen 10W40 w klasie SH który kosztuje koło 40 pln za bańkę 4 litry więc może to jest rozwiązanie na częste dolewki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 Z tego co wyczytałam a oczywiście się na tym nie znam to:(...) Kiedyś tak sobie pomyślałem i znowu pojawił się argument potwierdzający moje rozważnia - Dori - złota dziewczyna :!: :!: :) To była oczywiście typowo służbowa uwaga :!: Poza tym, nie wiem po co ta dyskusja - Orlen z natury jest zły, ma komisję itp. Używać Castrola. Koniec kropka. gdzie mozna zalatwic taka naklejke na katamaran http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.php?t=34077 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 Castrola to można używać do smarowania narzędzi ogrodowych.... a nie do silnika.Z tym sie zgodze w(prawie) 100 %. Castrol do motocykla to w miare dobry robi wosk do lancucha i...plyn do mycia ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 Castrola to można używać do smarowania narzędzi ogrodowych.... a nie do silnika.Z tym sie zgodze w(prawie) 100 %. Castrol do motocykla to w miare dobry robi wosk do lancucha i...plyn do mycia ;) No to lejcie Chłopaki Orlena, niech Wam na zdrowie pójdzie. Ja mówię to się na wyścigach leje i tyle. Smarujcie swoje kosiarki Orlenem (tu jakości chroni orzeł, czy inny ptak) - daleko zajedziecie. A jeśli chodzi o spray do łańcucha to i tak najlepszy jest Aral. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 Castrola to można używać do smarowania narzędzi ogrodowych.... a nie do silnika.Z tym sie zgodze w(prawie) 100 %. Castrol do motocykla to w miare dobry robi wosk do lancucha i...plyn do mycia ;) No to lejcie Chłopaki Orlena, niech Wam na zdrowie pójdzie. Ja mówię to się na wyścigach leje i tyle. Smarujcie swoje kosiarki Orlenem (tu jakości chroni orzeł, czy inny ptak) - daleko zajedziecie. A jeśli chodzi o spray do łańcucha to i tak najlepszy jest Aral.A kto tu mowi o Orlenie? Ja mowie o np. Motulu, a Ty z jakims gownem wyjezdzasz :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 Odezwało się paru speców od olejów. Jeden lepszy od drugiego........ Ehhh siła reklamy.To moze rozjasnisz nasze ciemne mozgi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 Mocne opinie jak na kogos kto sam sobie klockow w motocyklu nie potrafi wymienic.Wracajac do tematu to jeszcze raz powtarzam ze akurat w przypadku GS 400 marka oleju nie bedzie miala takiego znaczenia z powodu jego budowy - wieksze znaczenie mialoby w przypadku walu krecacego sie na panewkach. Greedo to ze sie troche gubisz to zrozumiale - w przypadku oleju kazdy bedzie mial odmienne opinie, zwykle zreszta nie oparte na zadnych realnych podstawach, tylko na swoich subiektywnych doswiadczeniach.Kilka lat temu na preclach przerylismy cala dostepna literature o olejach wszystko co napisano w jezyku angielskim i niemieckim i zrobilismy kilka doswiadczen i porownan - stad wlasnie wyszlo ze najgorszy syntetyk jest lepszy od najlepszego polsyntetyka, nie mowiac o olejach mineralnych.Ale w twojej specyficznej sytuacji ( zuzyty silnik i mlody czlowiek bez nadmiaru gotowki ) wiekszy sens moze miec kupowanie tanszego oleju i czestsze zmiany niz drogiego syntetyka z zadszymi zmianami.I to wszystko. Polsyntetyk wg mnie nie daje ci zadnych korzysci w porownaniu z mineralnym a tylko wiekszy koszt. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 Zielony słoń ale chyba z żółtymi papierami na wejściu chcałby się pokazać od dobrej strony tylko mu nie wyszło jak Gierkowi.Cosik bredzi o maśle ale takie teksty to po margarynie można pisać.Oszustem możesz nazywać swoich pobratymców z rodzinnej wsi osrana pyro a zamiast motocyklami to pobaw się jajkami może szybciej nabierzesz wprawy. Z tymi klockami to już całkiem pezesadziłeś i bez obrazy nie życzę żadnemu z moich kolegów mechaników takiego nawiedzonego klienta.Niech zapach pyr bedzie z Tobą. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 Kiedyś po wymianie sprzęgła w XT nalałem nowego Lotosa - półsyntetyka, tak na 10 km tylko po to by przepłukać silnik z syfów pozostałych po naprawie. Uwierzcie, biegów nie dało się na tym gównie wrzucać, wylałem go po 1 przejechanym kilometrze. Po wlaniu własciwego Arala problem ustąpił "jak ręką odjął". Ps. Panowie nie przejmujcie się zielonym słoniem. Coś tak w kościach czuję, że długo tu nie zabawi :twisted: ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 zielony sloń, masz 29 lat, a piszesz jak uczeń podstawówki (moze skłamałeś w profilu chłopczyku)jak nie rozumiesz, to idź do odpowiedniej szkoły, bo na podwórku z kolegami na pewno się nie dowiesz o co chodzi grzebiąc przy jakiejś motorynce jeśli masz zamiar wypisywać tutaj takie rzeczy, to się nie zdziw, jak dostaniesz od kogoś taką zjebkę, że z butów wyskoczysz ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 Długo coś Ci kolego zeszło nad sformułowaniem tej lakonicznej odpowiedzi, no chyba że byłeś w międzyczasie z kolegami w piaskownicy albo układałeś kredki w piórniku? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 No ciesz sie ze mnie nie widziales - nie tylko gruby a jeszcze lysy do tego.Jedyny moj plus ze mam ladna zone:)))A cisnienie mi nie skoczy bo sztucznie ograniczone jedna pigulka dziennie ;)))Kazdy ma prawo do wlasnej opinii, tego nie neguje ale naskakiwac na ludzi w swoim czwartym poscie na forum to moze lekka przesada.Taka dygresja od tych rozmyslan olejowych. Adam M.PS. w obecnie rozebranej prawie do gola BSA A 65 tez bede uzywal swego ulubionego ( bo tani ) samochodowego syntetyka Mobil 1 15W50, musze tylko tam wpasowac normalny pelnoprzeplywowy filtr oleju na powrotnej linii olejowej do zbiornika.Celem wlasnie jest niedopuszczenie do powstania wszelkich szlamow, wyplukiwanie powstajacego nagaru itd - bo to wlasnie zabija panewki w tych motocyklach. A ze oprocz korbowodow prawa strona walu chodzi tam na tulei to jest to jeszcze wazniejsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.