MatMax78 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Songoku oglądam Twój przejazd i kur.. nadal się zastanawiam. Twój przejazd jest bardzo płynny, napiszę nawet że taki spokojny i łagodny a takie czas rewelacyjny zrobiłeś. Chociaż tego na tej prostej dmuchnąłeś jakby komarem jechał. Ja kur... z motorem walczę na każdym zakręcie wydaje mi się że i hamuje szybciej i odwijam wcześniej a jadę gorzej o 7s. W dup... kopane muszę jak najszybciej wrócić na tor bo pie**ol... dostaję choć jak czytam przygodę Rinasa to mi ciarki przechodzą. :sad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrSebas Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 (edytowane) Mam pewne spostrzeżenie.Wydaje mi się że jedziesz na zbyt wysokim biegu w następujących fragmentach: 0,48 - 1,04; 1,15 - 1,30 i 1,50 Edytowane 3 Sierpnia 2013 przez MrSebas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
77royal Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Songoku wygląda na to ze wszystko robisz git. Po prostu nawijaj kilometry na torze i przyzwyczajaj baniak do większych prędkości. Jednym słowem musisz dawać więcej czadu i przyspieszać. Stopniowo przesuwaj punkty hamowania tak byś głębiej wbijał sie na heblu w zakręt. Szybciej skręcaj, Mocniej i wcześniej odwijaj i będzie git. Jak dla mnie jadu brakuje w tym filmiku. Jakoś tak za spokojjjjnnieeee . Widać ze koń dobrze sie prowadzi więc ciśnij mocniej niech zacznie pracować zawias i opony. Dobrze by ci zrobił udzial w wyścigu. Adrenalinka robi swoje :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krl Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 (edytowane) Teraz faktycznie pozostaje nawijać kilometry a co do filmów mam wrażenie, że od pewnego mementu zawsze wyglądają podobnie tzn. na filmie nie widzę różnicy między tym czy ktoś jedzie 1.48 czy 1.41 może to złudzenie optyczne ;) A tak to wygląda za sterami klekota: Edytowane 3 Sierpnia 2013 przez krl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 krl nie wygłupiaj się naprawdę tego ni widzisz. ;)Dużo winkli w tym przejeździe przejeżdżasz daleko od tarek, a czas rewelacyjny. Nawet zakręt pierwszy lewy po sławiniaku jedziesz daleko, a kiedyś pisałeś żeby mieć lepsze wyjście w następnym ten pierwszy lewy musisz mocno zacieśnić. :)Ogólnie w tym przejeździe widać Twój kunszt i świetne prowadzenie Ducata. Brawo, już nie mogę się doczekać Twojej jazdy na nowszym wypasionym modelu.Przydałoby się w stawce w MP jedno Ducati, jest taka szansa w 2014 roku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krl Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 (edytowane) Przydałoby się w stawce w MP jedno Ducati, jest taka szansa w 2014 roku ? Myślę, że w kolejnym sezonie w WMMP w klasie mistrzowskiej pojawi się Robin na Panigale, który aktualnie prowadzi w klasyfikacji Rookie 1000.Wychodzi wiec na to, że będzie Ducat w klasie mistrzowskiej. Bardzo bym się cieszył gdyby na naszym podwórku na podium był Ducat a uważam, że ten motocykl ma potencjał na taki wynik w WMMP Poniżej filmik z innej perspektywy jako ciekawostkę dodam iż w tym roku spotkałem na torze jednego ze swoich odwiecznych rywali z początków startów w Mistrzostwach Polski wtedy nazywało się to POLONIA CUP na filmie mijam pod dębami R. Kubackiego. Edytowane 3 Sierpnia 2013 przez krl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Mnie się wydaje jak oglądam ten przejazd krla, że on mniej hamuje do zakrętów i przejeżdża je z większą prędkością, to chyba jest klucz do dobrych czasów. To co Szramer zawsze pisze, "it's all about corner speed". Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krl Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 To wynik braku dostatecznie dużej mocy, na początku jeździłem dziewiątkami inaczej jednak motocykl ten nie dysponuje oszałamiającą mocą i by nie tracić na wyjściach muszę odpowiednio szybko wjechać w zakręt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 To wynik braku dostatecznie dużej mocy, na początku jeździłem dziewiątkami inaczej jednak motocykl ten nie dysponuje oszałamiającą mocą i by nie tracić na wyjściach muszę odpowiednio szybko wjechać w zakręt. Ha, teraz mi się przypomina wyścig 125GP z ostatniej rundy AA w Poznaniu. Zwycięzca, Gabriele Gnani, wchodził w zakręty z taką petardą, że za każdym razem wyglądało to na potencjalnego crasha. Bez cienia przesady powiem, że wchodził w Sławiniaka z prędkością jak (lub nawet większą!) Zioło lub Szkopek sa SSP ;) . Mała moc naprawdę pomaga w rozwoju, a nie jest powodem do frustracji. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 ciekawe, czy to ten sam... ? http://www.motogp.com/en/riders/Gabriele+Gnanipo wieku, mozna powiedziec że tak Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 (edytowane) O w mordę! Zobacz tylko jakiego mieliśmy sąsiada na paddocku! Dzięki za link. http://www.youtube.com/watch?v=9ZIe-cBETnc A propos filmików z poznańskiego toru - tutaj 2 on-board'y kolegi z wyścigu nr 2 Rookie 600 z ostatniej rundy Edytowane 4 Sierpnia 2013 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Gość sam sobie sprzęty robi ? Grubo, jakoś 125 tak słabo oglądałem, a tu było na co popatrzeć .. :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 2 MatMax - o ile mnie oko nie myli to RSV4 więc chyba kierownika wina :) @MrSebas... na sławiniak i wyjściu pod mostek mam 2 chyba jeździć tam jedynką to już przeginka by była ;) Niemieckie z kolei robię na 3, może i można by było na 2, ale znowu moim zdaniem byłoby za nerwowo - tu wychodzą standardowe przełożenia niestety, może jak dam 2 zeby z tyłu więcej to sytuacja sie poprawi :) @77royal - Konrad dzięki, nic innego mi nie pozostaje, a jadu brakuje bo czas nie jest jadowity :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krl Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Koniecznie trzeba zmienić przełożenie - to podstawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Ja tak zrobiłem (zmieniłem same zębatki -1 z przodu, +2 z tyłu) i praktycznie jeździłem o jeden bieg wyżej na każdym winklu niż w czerwcu.Koszt samych zębatek to 210zł(dodam że najtańsze stalowe nie aluminiowe) przód z tyłem w sklepie Legauto (oczywiście do mojej R1 2000). Jak planujesz songoku jechać jeszcze na SD w tym roku to popróbuj, zmienisz będziesz jeździł czasowo bliżej krl-a. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.