vx800 Opublikowano 23 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2003 ... mi się kończą pomysły.Objawy:Silnik nagrzany, jadę sobie. Mam 3 tysiączki obrotów. Nagle odkręcam ostro, a mój kochany VXik zamiast rwać do przodu, kaszle, dławi się, przerywa. Nie strzela w wydech. Przerywa po prostu.Problem występuje też koło 4-5 tysięcy, jak odkręcam powoli. Objawy identyczne, jak wyżej. Próby pomocy:Zmieniłem świece (zrobię to jeszcze raz)Zmieniłem przewody wysokiego napięcia (zmienię jeszcze raz)Zmieniłem jedną fajkę, bo miała przebicieGaźniki były synchronizowane i czyszczone (za tydzień zrobię to ponownie sam u kumpla w warsztacie)Uszczelniłem przewód podciśnieniowy od kranika, bo sie przetarłPodwieszała się linka ssania, ale już jest dobrze, nasmarowana, alles in Ordnung. HILFEEE! Jakiekolwiek sugestie bardzo mile widziane (tylko niech nikt dowcipny nie pisze, że się motór zepsuł :) , albo że Suzuki to złom).Pozdrówka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 23 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2003 Wszysto wskazuje na zbyt małą ilość podawanego paliwa (dlatego nie strzela w tłumik bo się wacha w wydechu nie zbiera i dlatego przerywa jak jest maksymalne zapotrzebowanie na paliwo). Prześledź cały układ paliwowy, najprawdopodobniej coś banalnego, może przytkane odpowietrzenie albo paprochy w kraniku. Możesz też zacząć od wymiany filtra paliwa. Powodzenia w poszukiwaniach. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 24 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2003 Jaki masz kolor świec po tej jeżdzie z przerywającym silnikiem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 24 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2003 Czesc! No ciekawe jaki kolor swiec, a moze syfy dostaly sie przez stary ,a lbo slaby filtr paliwa, lub cos z filtrem powietrza?Mozliwosci jest wiele , trzeba wszystko przesledzic krok po kroku (mam nadzieje ze to nie moduly). Pozdrawiam i uciekam do domu. Powodzenia VX! Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 25 Marca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2003 Świece są czarne i suche.Powinny być rdzawe, nie? Czyli mam za bogata mieszankę, tak? Też mam nadzieję, że to nie moduły :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duzy Opublikowano 25 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2003 Moim zdaniem to cos z zapolonem, mi tez przerwal motocykl ale tylko jakbyl cieply silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio Opublikowano 25 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2003 Cześć!Nie jestem mechanikiem, ale na mój rozum to problem zasilania w paliwo związany z uszkodzeniem membrany w jednym z gaźników i to pewnie w przednim. To znaczy na to stawiam, ale szpece jak Pipcyk na pewno coś poradzą ;) .Poinformuj o przyczynie jak sie dowiesz.PozdroDyzio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz Opublikowano 26 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2003 Musisz wymienic cewke(?). W kazdym razie po angielsku coil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 27 Marca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2003 No i się wyjaśniło.W przednim gaźniku była luźna uszczelka przy iglicy. Gaźnik ciągnął lewe powietrze i prychał. Dziwne, że uszczelka w gaźniku na skutek kontaktu z paliwem się rozlazła ... może to te 10 lat ją tak zmęczyło. Uszczelki pod cylindrami też sparciały, w zimie je wymieniałem, łamały się w palcach. Janusz, dobrze pamiętasz: cewka zapłonowa. Jednak nie cewka. Słyszałem opinię, że cewka albo działa, albo nie, a nigdy nie robi numerów, takich jak przerywanie ...W Uralu miałem raz problem, bo mi się przewód wysokiego napięcia wysunął z uchwytu przy cewce. Dzięki za pomoc, dobrze, że już VX zdrowy, robimy razem codziennie ponad 100KM. A wieczorem temperaturka u mnie na biegunie koło 1-2 stopni. Pozdrawiam wszystkich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz Opublikowano 27 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2003 Janusz, dobrze pamiętasz: cewka zapłonowa. Jednak nie cewka. Słyszałem opinię, że cewka albo działa, albo nie, a nigdy nie robi numerów, takich jak przerywanie .... Ja tez tak myslalem az pewnego razu przed laty okazalo sie ze pod wplywem temperatury goraca cewka nie dzialala a jak ochlodla to bylo OK. Ciesze sie ze rozwiazanie bylo proste i tanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio Opublikowano 28 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2003 Cześć!Cieszę się, że już wszysko jest w porządku i nawet byłem blisko prawdy :lol: :lol: :? Pozdrawiam.Dyzio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 28 Marca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2003 Janusz, dobrze wiedzieć, o tym nie pomyślałem. A i dzięki za słówko coil. Zawsze więcej umiem z angola, a słówka "branżowe" mocno się wbijają w pamięć. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.