Skocz do zawartości

CO MYSLICIE O hONDZIE XR600R


okonionen
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Oryginalny tlok Proxa z pierscienami za 460 zeta- to brac nie gadac!Kurde w USA musisz dac ponad 2x tyle i to nie wiem czy z pierscieniami, czy bez

Kiedys za granica mialem z XR doczynienia i bardzo mi sie sprzecik podobal, apropo te nowsze nie maja czasem chlodniczki oleju przy glowce ramy za maska jak w 400-tce?? Mysle tez o zmiane BMW-ki na cos takiego- bo ten moj sprzet to za ciezki i za maly przeswit ma i taki bezproblemowy- a XR wymaga troche wiecej serca- wymiana oleju co 3000, tak samo luzy zaworowe, ciagla kontrola filtra powietrza, no i carburatorium:-))).Pozdr. Janek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przyszłym roku planuje zakup tego moto  

 

Czy napewno jesteś tego pewien?? po przesiadce z lajtowego mtxika??

ja również planuje przesiadke na xr 600 (z dt 125) oby tylko fundusze pozwoliły :roll: ew. może tt

boje sie, że np. dr 350 bedzie za slaba dla mnie chociaż nie mialem z nią do czynienia a z xr tak (i sie zakochałem :) ). moc i waga w dr jest podobna do dt a troche mi brakuje mocy (ale tylko na prostych ;) )

 

A może uda Ci się trafić na model HONDA XR650L był produkowany w latach 93-2000

to ta z rozrusznikiem zarejestrowana na 2 osoby , dobrze zrozumiałem?

SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, i ja planuje kupno 2 moto do wyglupow. Wybor padl na xr600r.

Wiem ze ostre, ale do odwaznych swiat nalezy. No i potrzebuje moto w teren. Wlasnie zaczelem poszukiwania. Tylko jesli chodzi o temat enduro/cross to jestem zupeleni prawie zieloniutki.

 

Hmm, i powiadacie ze na gume z 3 idzie? ;] .Respect

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze spalaniem to tak jak kolega wspomiał ile się wleje tyle spali, to jest motocykl który ma sprawiać frajde a spalanie jest to rola drugo planowa (oczywiście wszystko w drodze rozsądku) no i dotego trzeba dodać kto jak śmiga, jakie ma przełożenie i co ma nagrzebane w gażniku, no i czy ma licznik drogowy co by to jakoś znierzyć :-D

 

A co do poszukiwań to chyba trzeba koledze życzyć wytrwałości co by coś ładnego znalazł, no chyba żę po za granicami naszego pięknego kraju. :lol:

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No furka całkiem całkiem na fotkach, jeśli w rzeczywistości jest tak jak człowiek opisuje to tylko brać i latać

 

Apropo latania to na tej stronce http://www.enduroboys.republika.pl/index.html jest pare fotrk xr-rk w akcji, oczywiście nie da się uchwycić wszystkich ciekawych ujęć ale może nie którzy z was przekonają się do tego modelu

 

apropo wyboru to nie ta ja stawiałbym na Honde – w końcu ona doda ci skrzydeł

:-D :twisted:

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Poszukałem troche w sieci na temat XR'ek. Znalazłem pare ciekawych stron n/t tego moto:

 

1) http://www.xr600.de/ - niemiecki fanklub XR 600

2) http://www.off-road.com/dirtbike/xrhst.html - historia modelu XR 600 z uwzględnieniem kolejnych zmian

3) http://www.4strokes.com/tech/honda/ - artykuły i porady o różnych modelach terenowych 4t Hondy, schematy, tuning

4) http://www.btinternet.com/~c.markie/xr600pag.htm - strona z filmikami z XR w terenie

5) http://www.bikepics.com/honda/xr600/ - gł. strona bikepics z fotkami XR 600

6) http://www.bikepics.com/pictures/217472/ - moje ulubione zdjęcie 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co wy gadacie ze DT ma podobna moc do DR350 :-D :-D :-D :-D

Chyba nigdy nie jezdziles DRka!

Ja mam DRKE od pewnego czasu i jezdzilem wczesniej pare razy DT i jest to bez porownania!

Mam w DR kostki na tyle i jak za mocno odkrece manetke w terenie to mam plecy :|

a Dt nie chce z pierwszego biegu isc na kolo :banghead: a DR z 3 idzie ;)

DRka skacze po 2-3 metry przez hopki i jest ok!

114 kilo i 32 konie daje duzo!

(a dla wyjasnien zmienilem GSa500 na DR350 i w ogole mi nie brakuje mocy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co wy gadacie ze DT ma podobna moc do DR350

DT 125 ODBLOKOWANA ma 27 czy 28 koni i waży ok. 120kg z płynami więc te parametry są podobne do DR 350 :(

 

Chyba nigdy nie jezdziles DRka!

to chyba było do mnie ? przeciez napisałem w poprzednim poscie, że nigdy nie jezdziłem na DR :idea: za to Ty przejedz się ODBLOKOWANĄ DT 125 (w dobrym stanie) bo zblokowaną można porownywac jedynie do motorowerów :P

 

Dt nie chce z pierwszego biegu isc na kolo  a DR z 3 idzie

zablokowana nie za bardzo, ale odblokowana z 2 nie ma problemow, ja dodatkowo mialem wybebeszony dyfuzor i odłączony silniczek od zaworu, a sam zawór ustawiony na max otwarciu na stale i z łatwością szła z 3 biegu bez używania sprzęgła (ilośc zębów identyczna z tymi fabrycznymi)

 

dobra,ale to jest temat o XR więc koniec gadania o dt, dr , huskach itd

 

ps. wracając do XR to mam bardzo fajne zdjęcia XR 650 z pewną uroczą motocyklistką :mrgreen: jak ktoś ma ochote zobaczyć jej "brudne fotki" ( :P ) to prosze na meila [email protected] . tylko dla dorosłych :P

SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...