mati1411 Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 http://forum.motocyklistow.pl/album_page.p...php?pic_id=1002 tak wygląda wgniecenie. co proponujecie?? wydmuchiwanie czy może szpachel?? (jeśli dmuchanie to krutki opis jak to zrobić) :) czekam na pomoc :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrymek Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 Podłącze się pod pytanie, znajomy w Hondzie shadow podobnie, może trochę mniej wgiął, ale z boku, co doradzicie w związku z naprawą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bahama Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 czy ja wiem czy szpachel bedzie odpowiednia hmm dosc duzo tego wyjdzie jak na takie wgniecenie a z tego co wiem to mozna takie wgniecenie w jakims fachowym zakładzie zniwelowac ale nie w 100% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 Gwoździowanie - tak czy tak będzie wtedy trochę szpachli dać, ale to już tylko dla kosmetyki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati1411 Opublikowano 5 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 Gwoździowaniekurcze można troszkę jaśniej... na czym to polega?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 Gwóźdź, spawarka > jeżyk i specjalny tłuczek blacharski. Hmmm... to tak jakbyś wyrywał zęba używając nitki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekS Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 Albo można spróbować wypchnąć od środka samemu. Konstrukcja młotka do wypchania: stalowy, sztywny pręt, zgiąć lub uformować aby wlazł przez otwór w baku i końcem sięgnął wgięcia (formować np. na ciepło, czyli palnik, jebadełko i naprzód), do końca pręta dospawać okrągłą kulkę stalową (np. z dużego łożyska) i klepać powoli - żmudne ale skuteczne, bo bak można podgrzewać.Lub szybsze (ale chyba nie za szybkie) to dospawać do baku pręt, który na końcu (nie tym przyspawanym) ma przyspawaną np. dużą nakrętkę, a pośrodku jest duży walec który można przesuwać wzdłuż pręta i w ten sposób waląc w nakrętkę wypychamy zbiornik. Po operacji odciąć, zeszliwować.W każdym razie tak mi się wydaje to są najłatwiejsze metody. P.S. Co to jest "gwoździowanie"??? Nie spotkałem się z tym określeniem, a przynajmniej demencja starcza mi nie pozwala dojść o co chodzi. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek775 Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 Z tego co wiem można jakoś wyciągnąćza pomocą przyssawki. Opisane to jest w ostatnim Auto swiecie. Gdy da sie za grubo szpachli to może przy delikatnym puknieciu odpaść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 Co to jest "gwoździowanie"??? Nie spotkałem się z tym określeniem' date=' a przynajmniej demencja starcza mi nie pozwala dojść o co chodzi.[/quote'] To jest jak twój patent z dospawanym prętem, tylko dospawujesz gwóźdź i zaczepiasz o specjalny tłuczek z cieżarkiem na pręcie. Nie raz sobie tym łapy rozwaliłem. Tylko spawarki używać z otwarym korkiem bo innaczej to zbiornik sie 100 litrowy zrobi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paluch Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 spawać zbiornik to trzeba umieć bo inaczej moze wybuchnąć !!!!!!! w poznaniu chce to robić tylko Binert na ul.Bałtyckiej. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 Po pierwsze trzeba wiedzieć JAK! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekS Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 To faktycznie macie problem w Poznaniu, jeśli chodzi o spawaczy. Zbiornik można zalać wodą i mamy pełen luz. A dla cierpliwych to zostawić go długi czas otwarny z wykręconym korkiem wlewowym i kranikiem na powietrzu, np. w garażu lub piwnicy, i niech sobie wietrzeje. Ale osobiście to ja potem bym go i tak zalał wodą, zatykając tylko otwór kranika, a korka wlewowego bym nie zakładał. Tak dla bezpieczności :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 6 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2005 heh spawalem (tzn ojciec spawal bo ja nie umiem :)) bak zalany do pelna woda roszczelnil sie na mocowaniu do ramy(takie uszy pod tylnia czescia zbiornika) bo orginalnie byl zgrzewany wiec cza bylo to pospawac mimo zalania ponad 20 litrow wody !! poprzednim parukrotnym wyplukaniu zbiornika woda to i tak przy spawaniu pojawial sie ogien na powierzchni wody a woda ktora z niego wyleciala na szmaty rowniez sie palila musialem z boku stac z karcherem i jak tylko pojawial sie ogien zaduszalem go ostrym strumieniem wody z karchera Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paluch Opublikowano 6 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2005 no ze spawaniem baku to nie jest tak prosta sprawa , wielu starych fachowców nie chce tego tykać twierdząc, że i tak może wybuchnąć. małą dziurkę w stalowym baku można zalutować ( lutowali mi w FJ 1200 bo sie pocil przy mocowaniu filtra paliwa i nawet benzyny nie spuszczał) albo zakleić specjalną do tego masą. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 6 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2005 blaszka jest bardzo cienka i latwo sie przepala przy spawaniu cza dobrego fachowca nie byle amatora co do 2 raz ma spawarke w lapach Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.