wats Opublikowano 25 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2005 Spalanie było na poziomie 3-4l/100kmNie wierze w to!! Ja mam Yamahe DT 80 i potrafi spalić 7l na 100km!! Pozdro http://www.allegro.pl/show_item.php?item=65589844 Bardzo ta akucja mnie kusi. Ciekawe jak silnik i zawieszenie? Przesadzasz chłopie. Moja detka bieze 5,5 przy ostrymlataniu a po miescie koło 4,2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CosmoSquig Opublikowano 25 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2005 Nie wierze w to!! Ja mam Yamahe DT 80 i potrafi spalić 7l na 100km!! Pozdro1. Sprawdź stan techniczny swojego sprzęta2. Im większa moc, tym mniej gazu potrzebujesz do uzyskania tego samego przyspieszenia/prędkości3. Średnie spalanie to co innego niż "potrafi spalić". Mój transalp "potrafi spalić" 4,5l/100km, ale "potrafi" także 8l/100km. Gdyby przepalić cały bak KDXa pycąc po torze, to pewnie wyszłoby też pod 7-8l, ale podczas jazdy mieszanej (np. w tym także latania po lesie ze średnimi prędkościami) wychodzi znacznie mniej. 4. Żyję tylko po to, żeby Ci ściemnić ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 25 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2005 Łojejejee. Pewnie że moze spalić 4l, ale to jest tak jak mówisz. Zależy jak jeździsz. Jak się zakopiesz po plastiki w błocie to moze spalić 7l na 100 uwierz mi. Pozdrawiam :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 25 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2005 Jak się zakopiesz po plastiki w błocie to moze spalić 7l na 100 uwierz mi.no to, to przeciez napisal !!!! potrzebujesz duzo mocy zeby wyjechac... a taki co ma 40 km nie musi tak piłować!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 25 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2005 Nie wydaje mi się, żeby 600-tka za 4000 zeta była jakimś super udanym okazem. Może się to skończyć konkretnymi wydatkami na naprawy. Właśnie, nie miałem jeszcze nigdy moto 4T i nie mam pojęcia jak się ma sprawa z remontami w 4T co najczęściej idzie, jakie są koszty itd. Z tego co patrzyłem w larssonie części tanie nie są :/ , ale czy w takim prostym i średnio wyżyłowanym silniku 600cc jaki ma np. honda xl, potrzebne są częste naprawy? Krąży obiegowa opinia, że japońce wytrzymują duże przebiegi to sam niewiem :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CosmoSquig Opublikowano 25 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2005 Jak rocznik jest 87 itp., to wiara w bezusterkowość sprzęta enduro graniczy z naiwnością, nawet gdy jest to niewysilony 4T ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 25 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2005 Właśnie' date=' nie miałem jeszcze nigdy moto 4T i nie mam pojęcia jak się ma sprawa z remontami w 4T co najczęściej idzie, jakie są koszty itd. Z tego co patrzyłem w larssonie części tanie nie są :/ , ale czy w takim prostym i średnio wyżyłowanym silniku 600cc jaki ma np. honda xl, potrzebne są częste naprawy? Krąży obiegowa opinia, że japońce wytrzymują duże przebiegi to sam niewiem :/[/quote'] Zawsze w motocyklach jest tak ze silnik 4T nie jest tak wysilony jak 2T. Np. XL 350 ma okolo 35 km, a przy tym silnik 2T o pojemnosci 80 cm potrafi wycisnac tez 35 km, ale te 35 km sa na 100 godzin jazdy, i pozniej caly piec do remontu od podstaw. A taka XL ma malo koni jak na swoja pojemnosc, malo pali, i oczywiscie miejsze zuzycie paliwa. Przy zwyklym 4T remont przy dobrej eksploatacji powinno sie robic co okolo 20-30 tys. a nawet wiecej w niektorych przypadkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 26 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2005 Lucass Ty teraz latasz chyba na CR'ce z silnikiem od CZ 516 tak?? Po takim czyms nie ma co kupowac 125cc enduro, bo osiagi bardzo zblizone. Ja bym pomyslal natomiast nad HOnda CRM250 albo Kawasaki kdx 220/250. Kawa ma chyba 51km na wale i az 41km na tylnym kole! Pozatym ramka jak w KX'ie a zawieszenie to tez bardzo wysoka klasa. Ostatnio staly chyba ze 2 na allegro i jak dobrze poszukasz to za 4000-4500zł cos wyrwiesz! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 26 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2005 Niestety nie znalazłem do tej pory zadnej stronki o niejwww.crm125.de Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 26 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2005 Kawasaki kdx 220A nie czasem 200?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 26 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2005 enduroguy napisał:Kawasaki kdx 220 A nie czasem 200??Sa 200 i 220.http://justkdx.dirtrider.net/ <--- Stronka o KDX ! POLECAM!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 27 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2005 Witam ponownie, chyba jednak pójdę w stronę 4T, ze względu na niskie zużycie paliwa i mocny dół o jakim jescze nie śniłem :):D. Dzisiaj jeździłem na xl 500 i sprzencik nawet nie jest zły, co prawda duża masa uniemożliwia jakieś większe wyczyny tym sprzętem, ale do jazdy w terenie nawet cięższym mysle że będzie spoks. Z pewnością moto nie sprawdzi się na torze motocross. Moc nie jest zaskakująca lecz wystarczająca na ten motor. Nieco brakowało mi tego pie**ol***a w granicy wysokich obrotów, charakterystycznego dla 2T. W 2 osoby z samego gazu motocykl przejehał z 20 może 30 metrów na kole - wystartował z jedynki a potem przebił na 2 i jechał sobie. Zawieszenie pracuje bardzo przyjemnie (przód teleskopy pompowane, tył centralny bez zbiorniczka z gazem). Według właściciela spalanie nie przekroczyło mu 4 litrów na 100km/h lol? :) :) Słabą stroną motocykla (oprucz masy) są hamulce (2 bębny), miałem pewne problemy ze schamowaniem motocykla, może dlatego, że miał już zjehane okładziny ale i tak benben to benben i nie można wiele wiencej wymagać. Pozatym tylne koło ma wymiar 17 cali co konplikuje znacznie dobór opony typu enduro lub cross zwłaszcza używanej. A własnie ktoś z forumowiczów widział może gdzieś do kupienia używane opony 17 enduro lub cross? Cena wywoławcza jaką podał właściciel to 3600zł, ale można by pewnie z niej zejśc ponieważ, moto ma niepopodłanczane pół instalacji elektrycznej (podświetlenie zegarów, kontrolki) i ogulnie jest pare żeczy do których można się przyczepić (puszczający czasami spaliny kolektor wydechowy, niewyregulowany gaźnik) Niestety fotek nie mam, Co o tym sądzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 27 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2005 Według mnie 3600zł to stanowczo za drogo, lepiej poszukać sobie xl 600r która ma z przodu tarcze, jest silniejsza i mniej zawodna, za 3500zł spokojnie znajdziesz roczniki 86-87 w dobrym stanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 27 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2005 na bazarku to ja 18 nie moglem kostek znalezc...17 i 19 mieli a ladnej 18 kostki to ni cholery.... co do sprzetow to kazdy ma wlasny gust, ja na 2T bym w zyciu nie zmienil, kocham 4T a najwiekszy sprzet jaki bym kupowal to DR350SHC/SH bo taki krowy 600 etc. to mi nie odpowiadaja wiadomo, kazdy ma inne gusta, wiec tylko mowie ze ja bym sie na takim czyms nie widzial, a no i pamietaj nie napalaj sie, okazje nie istnieja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skubi Opublikowano 27 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2005 A mnie ten temat chyba przekonał do XL 600R :twisted: I prawdopodobnie będę szukał takiego sprzęta na wiosnę. Gdyby ktoś miał na zbyciu taką maszynę i pamiętał o mnie... to zapraszam na priv :) Bo jednak fajnie mieć coś mogącego legalnie jeździć po drogach gdyż czasem trzeba gdzieś podjechać, miastowe ulice pokonać, przez korki się poprzeciskać itp. . A taka CZ 125/516 nie za bardzo może :) Taki pojazd teraz mam:) Hej! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.