Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki DR 350


Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie. Myślałem że juz nie będę musiał szukac pomocy ale jednak. DR dalej nie chodzi tak jak powinno. Luzy zaworowe sprawdzane i gaźnik czyszczony był juz tyle razy że szkoda gadać. Przyszło mi do głowy, że może poprzedni właściciel nie wyregulował odpowiednio gaźnika po zmianie wydechu. Mam założonego przelotowego Arrow'a z nierdzewki o czym wcześniej nie pisałem. Dysza od wolnych jest oryginalna czyli 37,5 natomiast główna to 138 (według serwisówki powinno być 135). Może wymiana którejś z nich spowoduje że motocykl nie będzie sie dławił przy szybkim dodaniu gazu i przestanie sie tak mocno grzać. Co o tym myślicie, może ktoś z was ma założony taki wydech i powie mi jakie powinny byc dysze? Pozdrawiam.

 

wyreguluj porzadnie gaznik , mialem to samo w swojej teraz z gazu stawia sie na kolo.

 

 

 

dzieki za odpowiedz a co sadzisz o ac10? zalezy mi zeby oponka byla dobra w teren jak i na asfalt zeby gdzies przebyc trase z punktu A do B, a czasem wyjechac na asfalt to tez fajna sprawa :)

 

wtrące sie bo mialem ac 10, jest to fajna opona ladnie trzymie w terenie ale na asfalcie ubywa w oczach a mialem ją w dt 125 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co może być przyczyną, że wjeżdzając pod pion na 2-jce strzelilo z tlumika, trzymalem gaz ale motor odmowil posluszenstwa i zgasl, pozniej dokrecilem srube gdzie jest stopka (byla luzna) bo wiadomo tam jest czujnik w DR i juz bylo po problemie (przynajmnej tak mysle bo juz nie wjezdzalem tylko udalem sie lasem do domu) mogło to być przyczyna? Co dodatkowo moge sprawdzic? pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sęk w tym że motocykl był wyższy. Miałem mały incydent, podczas jazdy odkręcił mi się ten pręt na którym chodzi sprężyna i od tamtej pory cos jest nie tak. Amortyzator jest po regeneracji(wymiana uszczelek, oleju, nabicie azotem), sprężyna wymieniona na dłuższą i twardszą.Jednak nie jest tak wysoki jak przed usterką, nie mam pojęcia co jest grane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaka stosujecie swiece w swojej DR'ce, bo ja mam cos dziwnie gdy motor chwile pochodzi wylacze i znow kopne pali super, ale gdy jezdze tak z 30minut potem zgasze i chce kopnac to bardzo ciezko ma zapalic, a wymienialem na jakas swiece 25zl ngk, lepiej irydowa czy ta z "dwoma dziobkami"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak podejrzewasz, że masz słabą iskrę na ciepłym silniku to nie kupuj nowej świecy tylko na starej zmniejsz przerwę między elektrodami o połowę. Ten eksperyment pozwoli ci się zorientować czy to problemy z iskrą. Ja myślę, że to przez regulacje gaźnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 5 tygodni później...

Witam wszystkich miał bym pytanie do bardziej doświadczonych , miarnowicie dałem do regeneracji wałek rozrządu i dźwigienki oraz głowice do remontu , kupiłem nowy tłok i szlif cylindra czy taki remont jest na dłuższą mete ? czy suzi jeszcze olata ? i drugi motyw jaki olej na dotarcie silnika ? co ile km zmiana oleju,i macie jakieś wskazówki co do docierania ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam! Jestem nowy na forum i mam pytanie. Zamierzam zakupić dr 350. Czy jest jakiś posiadacz takiego motocykla w okolicach warszawy, który mógłby zaprezentować mi go? Chciałbym zobaczyć jak brzmi oraz jeździ w pełni sprawna i zdrowa dr, aby w niedalekiej przyszłości nie kupić trupa. Może ktoś się orientuje czy jest jakaś dr'ka na sprzedaż również w okolicach warszawy? Pozdrawiam i czekam na.odpowiedź ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Witam od paru tygodni posiadam DR 350 z 93r i niepokoji mnie jeden fakt w niej mianowicie czy normalne jest ze temperatura dochodzi do 130 stopni czy powinienem cos robic z tym czy tak ma byc ?? prosze o odp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Mam problem z DR 350.
Podczas pracy silnika pali żarówki i daje za duży prąd, ok. 22-30V. Podmieniłem regulator napięcia i to samo jest. Na wyłączonym zapłonie jest normalnie na akumulatorze, czyli 10,5-11,5.
Co to może być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...