Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki DR 350


Rekomendowane odpowiedzi

Zależy na czym wcześniej jeździłeś, jeżeli przykładowo na exc 250 to odczujesz pewnie mase dr 350 :) Jednak w przypadku pierwszego moto masa nie stanowi żadnego problemu (przynajmniej u mnie - a nie jestem jakimś siłaczem). Ciężar jedynie można odczuć jeżeli np się zakopiesz i trzeba będzie przenieść moto, czy przesunąć, wtedy się troche na pocisz, ale w tym sporcie o to chodzi :P Jak dla mnie masa jest pomocna nawet, bo uczy pewnych odruchów i zachowań, których nie nauczysz się na wyczynie i jak kiedyś się przesiądziesz na coś lżejszego to będzie dużo latwiej - wiem co mówie, bo to pisze na własnym przykładzie - wyczynowa setka po jeździe DR'ką, prowadzi się jak rower -bez kitu :bigrazz:

Z tym bakiem to może i się da kupić od wersji N, tylko po co? To jest enduro, i fajnie jak jest te 10l paliwa, a na pewno nie odczujesz różnicy wagowej z mniejszą ilością paliwa.

Zawieche można też pewnie wstawić od innego moto, tylko też nie wiem po co :bigrazz: Akurat tylny amor jest bardzo dobrze zestrojony jak go skręcisz na max. Japoni ogólnie nie trzeba poprawiać a Dr'ki sprzętu do skakania i tak nie zrobisz - a w jeździe nawet w ciężkim terenie, zawiecha zupełnie daje radę.

Dr'ka z aukcji wygląda nawet nieźle, ale to nie ma co pisać, jak masz blisko to jedż i obadaj. Ma nie stukać w silniku, nie kopcic nawet na zimnym silniku i to w sumie tyle, reszta jak wszędzie :flesje:

Jak znajdziesz dobrą sztuke to napewno nie będziesz żałował

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

biorę pod uwagę również dr 350 jednak mam kilka pytań czy waga motocykla mówimy tu o wersji S nie jest zbyt uciążliwa w terenie ?

 

Dasz sobie radę , co prawda DR 350 mam bardzo krótko i nie wiele nim pojeździłem, ale dla amatora terenu motocykl jest naprawdę OK. I tak jak pisał m-fiolek, waga może być jedynie uciążliwa podczas wyciągania motąga z jakichś pułapek terenowych, podczas jazdy motorek jest zwinny i słucha poleceń jeźdźca i nawet moment i moc jest (przynajmniej jak na razie) wystarczająca. Co po przesiadce z dotychczasowych 100Nm jest miłym zaskoczeniem. Przypuszczam ,że przy ekstremalnym wykorzystywaniu motocykla jego nadwaga może przeszkadzać ale żeby to nastąpiło to teraz trzeba jeszcze trochę poćwiczyć. ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jednak jeżeli zachce ci sie ostrzejszego latania to odczujesz braki w zawieszeniu(szczególnie przód) oraz w ,,toporności" prowadzenia ;] oraz brak mocy ;] oczywiście do turystyki terenowej i niezbyt przesadnego ganiania jest jak najbardziej ok,ale np do nadążania za crf nie polecam-męczarnia ;]

Par montaignes et par valees

Et par forez longues et lees

Par leus estranges et sauvages

Et passa mainz felonz passages

Et maint peril et maint destroit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do nadążania za crf nie polecam-męczarnia

Hehe no pewnie, ze meczarnia, jak chcesz ganiać za crf to kup yzf, nie do tego ten motocykl został stworzony. Tutaj wszystko chodzi o zastosowanie moto zgodnie z przeznaczeniem. I śmiało mogę powiedzieć, że dr350 jest najlepszym moto na świecie...-jeżeli się go używa do takich celow do jakich został stworzony. Wiele osób narzeka na mase bo chce mieć moto na tor, szybkie, mocne, lekkie i bezobsługowe - paranoja, nie da się pogodzić tylu rzeczy.

Korsaz smigasz gdzies w okolicy pabianic, dłutowa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe no pewnie, ze meczarnia, jak chcesz ganiać za crf to kup yzf, nie do tego ten motocykl został stworzony. Tutaj wszystko chodzi o zastosowanie moto zgodnie z przeznaczeniem. I śmiało mogę powiedzieć, że dr350 jest najlepszym moto na świecie...-jeżeli się go używa do takich celow do jakich został stworzony. Wiele osób narzeka na mase bo chce mieć moto na tor, szybkie, mocne, lekkie i bezobsługowe - paranoja, nie da się pogodzić tylu rzeczy.

Korsaz smigasz gdzies w okolicy pabianic, dłutowa?

 

porównywałem do crf ale z lataniem po lasach górkach itd,nie torze,ja xrką daje radę bez większych problemów,miałem wcześniej dre i wiem że było by to totalnie nieporozumienie dotrzymać tempa,szkoda że tak mało na rynku jest XR 600 które są świetną alternatywą dla dr (w podobnych pieniądzach a mocy więcej i wagowo lepiej)

 

nie zapuszczałem sie jeszcze w tamte okolice,kiedyś tylko byłem na piatkowisku ;] ale całkiem możliwe że strzele sobie jakąś traske w tamte rejony za jakiś czas bo mam zioma w pabianicach na dr 350

 

Par montaignes et par valees

Et par forez longues et lees

Par leus estranges et sauvages

Et passa mainz felonz passages

Et maint peril et maint destroit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy wiesz o wersji N :D w pełni regulowany zawias i dużo lepszy niż w S.........plastikowy bak inny gaźnik....ale bardzo ciężko kupić jest ich bardzo mało......

 

xr600 sama w sobie jest zajistym moto, tylko że kupienie jej w Polsce wymaga anielskiej cierpliwości, czasu i kasy, ja pół polski zjechałem nic ciekawego nie znalazłem same wraki :D

 

 

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale te wraki prawdopodobnie i tak przeżyją jeszcze konkurencyjne maszyny w stanie "igła od dziadka z Niemiec" mrugacz.gif

 

ja sie tam na 4T nie znam, ale jak kopci na niebiesko, z lag wylewa sie olej, pali za 30 kopnięciem na zimno ( a w temperaturze 10-15 stopni chyba powinna od strzała nawet jak ssania nie ma ? )do tego jest jakiś ekstremalny wiejski tuning, typu połowa plastików ufo, lampa ufo, komin spawany z nierdzewki na pół motocykla (co ludziach k***a kręci w tych kominach od zetora ?? pospawają metrową rure z błyszczącej nierdzewki która ledwo sie mieści w moto i to ma fajnie wyglądać ?? huk jest niesamowity, silnik z reguły niedostrojony do tego wydechu, więcej pali i słabszy jest i to wszystko ma być fajne :D ?? xr600 oglądałem to 2 miały taki komin, xr650l też jedna miała japierdziele .... )

 

brak prędkościomierza w xr600 też jest podejrzany bo poda ktoś jakiś rozsądny argument żeby go wyrzucać ?? albo moto miało strzał w drzewo i to konkretny i zegar sie połamał (a wtedy rama też może być skoszona, czy półki pęknięte )albo moto jest składakiem z 30 innych( a nieszablonowe części typu wydech, plastiki, zegar, lampy do xr600 ciężko dostać używane )

 

wszystko da sie zarżnąć, na jakiejś amerykańskiej stronie były foty jak xr650r wystawiła kopyto (korba wyszła przez kartery ) zgadnijcie z jakiego kraju :D ?? potem czytałem na innym forum jak koleś kupił zatartą xr650r i chciał ją naprawić za 1000 zł :D no i zrobił za 1000 tak żeby jechała i pogonił następnemu frajerowi i biznes sie kręci...........

 

Polak potrafi :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co z tego że jest cudowna wersja N skoro jest praktycznie nie do nabycia

 

a jak mam owiewkę polisporta to też wiejski tutning? :D kurde zegarów też nie mam,ale musiał być strzał albo ktos wypieprzył niepotrzebny element :D mam licznik rowerowy i spisuje się świetnie,a jaki mały i poręczny :P

 

pali za 30 kopnięciem na zimno ( a w temperaturze 10-15 stopni chyba powinna od strzała nawet jak ssania nie ma ?

 

no bez ssania i na mrozie ciężko odpalić,po coś to ssanie jest ;]

koniec offtopu ;]

Par montaignes et par valees

Et par forez longues et lees

Par leus estranges et sauvages

Et passa mainz felonz passages

Et maint peril et maint destroit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja sie tam na 4T nie znam, ale jak kopci na niebiesko, z lag wylewa sie olej, pali za 30 kopnięciem na zimno ( a w temperaturze 10-15 stopni chyba powinna od strzała nawet jak ssania nie ma ? )do tego jest jakiś ekstremalny wiejski tuning, typu połowa plastików ufo, lampa ufo, komin spawany z nierdzewki na pół motocykla (co ludziach k***a kręci w tych kominach od zetora ?? pospawają metrową rure z błyszczącej nierdzewki która ledwo sie mieści w moto i to ma fajnie wyglądać ?? huk jest niesamowity, silnik z reguły niedostrojony do tego wydechu, więcej pali i słabszy jest i to wszystko ma być fajne (IMG:style_emoticons/default/D.gif) ?? xr600 oglądałem to 2 miały taki komin, xr650l też jedna miała japierdziele .... )

 

brak prędkościomierza w xr600 też jest podejrzany bo poda ktoś jakiś rozsądny argument żeby go wyrzucać ?? albo moto miało strzał w drzewo i to konkretny i zegar sie połamał (a wtedy rama też może być skoszona, czy półki pęknięte )albo moto jest składakiem z 30 innych( a nieszablonowe części typu wydech, plastiki, zegar, lampy do xr600 ciężko dostać używane )

Nie dziw się, że terenowy motocykl, blisko 20 letni ma pozmieniane lampy, wydechy, plastiki czy brak zegara. To nie są az tak ważne sprawy. U siebie wywaliłem ciezki org. bak, a w jego miejsce mam plastikowego acerbisa, wywaliłem też wszystko co niepotrzebne w terenie czyli akumulator, stopki pasażera, osłonę silnika(nie latam po skałach), wielki tylny błotnik z metalowym stelażem zastapił błotnik z kx. Może to i wiejski tuning, ważne, że waga motoru jest porównywalna z lc4 czy drz.Aha, lampę tez wywalę, bo jakbym jej nie mocował to zawsze zaczyna stukać, a są fajne polisporta na gumach, za małą kasę.

Teraz to wygląda tak:

http://img89.imageshack.us/i/zimahonda30.jpg/

A co do palenia, to nawet dobity silnik jak u mnie ma palić od kopa, a jesli tego nie robi to wina albo techniki albo braku regulacji. Jeśli przeszkadzają Ci plastiki itd. to przeciez juz widać na fotkach na allegro, a pracę silnika mozesz kazac sprzedawcy nagrac i pchnąc na YT, a jesli będzie kręcił to nie jedz oglądać.

Duzo mozna wychwycic po samych fotkach np. tu:

http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&...r&category=5557

Koles zapomniał dodac, ze do wymany jest uszczelka pod głowicą...kurde jedyna xr600 na allegro.

Wszystko da się zajechać, ale bardzo rzadko widuje się już na polach i lasach drki czy lc4 z lat 80tych, zaś xlki, xrki albo xtki ciągle są w użyciu, a to tez o czyms swiadczy.

Edytowane przez jjank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za rozjaśnienie sprawy chyba się przekonałem do tego moto za dzwonie do tego gościa z aukcji i się trochę podpytam o szczegóły niestety całą kasę będę miał dopiero po wypłacie czyli po 10 lutym mam nadzieje że ta dr będzie jeszcze stała i nikt mi jej nie sprzątnie

Pozdrawiam

 

 

Dostałem właśnie filmik z pracą silnika tego moto jednak jakość jest słaba może jednak ktoś coś wychwyci

 

Pozdrawiam

Edytowane przez BlachaKSA
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam wszystkich zakupiłem właśnie dr 350 jestem bardzo z niej zadowolony jedyny problem to odpalanie nie ogarniam za bardzo udało mi się kilka razy odpalić ale od wczoraj w ogóle mi nie wychodzi wiem że nie jest to proste dla laika więc mam nadzieje że wreszcie się nauczę w środę ma mi pokazać jak to się robi kumpel wujka co ma fullke 450 w czteropaku więc myślę że będzie dobrze. Mam pytanie dotyczące świecy czy łatwo ją zalać nieumiejętnie kopiąc i czy po zakupie nowej świecy irydowej było by trochę łatwiej np. takiej http://allegro.pl/swiece-swieca-irydowa-su...1446729741.html ?

Daje również link do mojej nowej ślicznotki proszę o komentarze

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suzuki/DR_350/120371

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje BlachaKSA , naucz się odpalać i leć w teren (nie odwrotnie ;).

Ja u siebie mam irydową świecę ale nie powiem jaką to stanowi różnicę względem zwykłej. Odkąd nauczyłem się odpalać moto pali od kopa, a wcześniej była prawie tragedia.

Do nauki załóż obuwie z twardą podeszwą i ćwicz waść ;)

Jak załapiesz o co chodzi motorek będzie palił jak należy, o ile wszystko z nim OK.

Pamiętaj tylko, że taki motocykl trzeba kopać zdecydowanie, a nie tak byle z góry na dół ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z motorem chyba wszystko ok poprzedni właściciel odpalił od pierwszego kopnięcia na zimnym silniku ja z resztą u niego też raz kopnąłem i przemówiła w domu było już gorzej kilkanaście minut się męczyłem ale odpaliła więc wybrałem się w pierwszą podróż do babci na wieś niedaleko przeżycia niesamowite moto pięknie się zbiera jak zajechałem odpaliłem ją jeszcze dwa razy na ciepłym a później już nie mogłem ale mam nadzieje że po krótkim kursie wszystko będzie ok

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluję dr'y.

Co do palenia nauczysz się ja jak kupiłem nie mogłem też odpalić kopałem z 30min aż zobaczyłem,że ten przycisk od gaszenia nie odbił ale wtedy się palić nauczyłem. :biggrin: Gdy wciśniesz odprężnik to musisz po mału jechać kopką w duł aż odskoczy rób to powoli,żeby była później kopka jak najwyżej bo jak będzie niżej to nie odpalisz i wtedy podskakujesz i maszyna chodzi. :icon_mrgreen:

Edytowane przez seba9121
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...