Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki DR 350


Rekomendowane odpowiedzi

witam , podepne sie pod wasz temat ;) macie moze jakies namiary na ustawienia i w ogóle coskolwieg w temacie cagivy t4 ?

to tez 350 , ma podobny silnik , nawet bardzo podobny , jakby pomieszany dol z XT z gora od DR ????

pozdro :)

 

 

Edytowane przez kulka

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

up kolego nie mam pojęcia..

 

Mam pytanie.. Może macie serwisówke DR 350 PL.? Jest mi bardzo potrzebna..

 

Jak coś to piszcie na gg :13870769

Edytowane przez Korsaz

Par montaignes et par valees

Et par forez longues et lees

Par leus estranges et sauvages

Et passa mainz felonz passages

Et maint peril et maint destroit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam kilka pytan do użytkowników dr 350 a mianowicie: Jak się wymienia łańcuszek rozrządu? chodzi o to jak maja być ustawione zębatki oraz w jakim położeniu ma być tłok? czy trzeba rozbierać prawa strone silnika i sprzegło. Łańcuszek mam zakuty fabrycznie. pozdrawiam i czekam na odp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

up kolego nie mam pojęcia..

 

Mam pytanie.. Może macie serwisówke DR 350 PL.? Jest mi bardzo potrzebna..

 

Jak coś to piszcie na gg :13870769

 

 

http://rapidshare.com/files/82560859/suzuk...wka_pl.rar.html

 

 

serwisówka dla kolegi i przy okazji mam pytanie gdzie są znaki od połozenia tłoka przy dr 350 przy wałku rozrządu są dobrze widoczne a reszty niemoge znaleźć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam kilka pytan do użytkowników dr 350 a mianowicie: Jak się wymienia łańcuszek rozrządu? chodzi o to jak maja być ustawione zębatki oraz w jakim położeniu ma być tłok? czy trzeba rozbierać prawa strone silnika i sprzegło. Łańcuszek mam zakuty fabrycznie. pozdrawiam i czekam na odp

 

tłok w gmp zdejmujesz pokrywe głowicy ,wyjmujesz walek,zrzucasz prawa kapę odkręcasz co potrzeba do wyjecia lancuszka,zakladasz nowy skrecasz,musisz rozebrac prawa kape jak masz zakuty lancuszek chyba ze jestes magikiem

 

Par montaignes et par valees

Et par forez longues et lees

Par leus estranges et sauvages

Et passa mainz felonz passages

Et maint peril et maint destroit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

musisz rozebrac prawa kape jak masz zakuty lancuszek chyba ze jestes magikiem

 

niekoniecznie,

ja gdy wymieniałem po raz drugi łańcuszek przewlekłem go za pomocą starego, zakułem i złożyłem rozrząd

 

może nie jest to zbyt wygodne, ale biorąc pod uwagę ile jest pier..... z odtłuszczaniem, kombinowaniem nowej uszczelki/silikonu, gwintami i innymi pierdółkami to jest to jakas alternatywa

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

niekoniecznie,

ja gdy wymieniałem po raz drugi łańcuszek przewlekłem go za pomocą starego, zakułem i złożyłem rozrząd

 

może nie jest to zbyt wygodne, ale biorąc pod uwagę ile jest pier..... z odtłuszczaniem, kombinowaniem nowej uszczelki/silikonu, gwintami i innymi pierdółkami to jest to jakas alternatywa

 

 

czytać dokładnie trzy razy! :icon_razz:

kolega napisał:

. Łańcuszek mam zakuty fabrycznie

napisałem:

musisz rozebrac prawa kape jak masz zakuty lancuszek chyba ze jestes magikiem

 

jasne jest że jak masz rozkuty to można go tak przełożyć jak ty to zrobiłeś ;]

 

pozdroooo! :bigrazz:

 

Par montaignes et par valees

Et par forez longues et lees

Par leus estranges et sauvages

Et passa mainz felonz passages

Et maint peril et maint destroit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy w dr 350 rozrzad zeby ustawić to na magneto literka T musi być po środku tego oczka w karterze czy ten drugi znak l ????

 

t-top(gmp) I-ingition(zapłon),ma być na T ALE nie dam sobie ręki uciąć bo podobno w dr350 znaki na magnecie są nieco oszukane(ile w tym prawdy nie wiem,gdzieś tylko to przeczytałem,wcale nie musi być to prawda)...więc drugi raz ustaw sobie tłok w gmp jak masz zdjętą głowice i po problemie

 

Par montaignes et par valees

Et par forez longues et lees

Par leus estranges et sauvages

Et passa mainz felonz passages

Et maint peril et maint destroit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znak T w okienku, kreski (cechy) na wałku równo z płaszczyzną głowicy, wałek krzywkami w dół. I wszystko, prościej się nie da.

 

 

oki znak T mam w okienku ( na srodku otworu okienka, według serwisówki chyba jest jakis punkt pod kareterem i niewiem czy dobrze ustawiam ) , kreski na wałku równo z głowicą i jak serwisówka mówi kołek ustalajacy na godz 2 ale zeby krzywki były w dól to raczej nie, wychodza mi bokiem

 

ps. robie to pierwszy raz i wole dopytac zebym czasem nie odczuł skudków jak mój nowy tłok i nowe zawory spotkają sie razem

Edytowane przez kuku54
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...