hetfield Opublikowano 29 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2008 (edytowane) Witaj.Podejrzewam, że źle jest założona sprężyna umiejscowioną na wałku dźwigni zmiany biegów (może Ci się gdzieś zsunęła).Ona ma dwa wystające "ramiona", którymi musi obejmować trzpień nad wałkiem, aby prawidłowo wracała do pozycji wyjściowej po zmianie biegów zarówno w górę jak i w dół. Przypuszczam, że oba ramiona są z tej samej strony trzpienia, co powoduje cięższą zmianę biegów i brak powrotu do pozycji wyjściowej dźwigni. Czeka Cię raczej ponowne zdjęcie prawej pokrywy silnika :) Edytowane 29 Czerwca 2008 przez hetfield Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristo82 Opublikowano 29 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2008 wielkie dzięki , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 29 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2008 (edytowane) Istnieje jeszcze jedna opcja, wałek dźwigni biegów ma takie jakby przedłużenie które opiera sie o nadlew w deklu od strony sprzegła, między nadlewem a przedluzeniem wałka jest minimalna przerwa i dzieki temu wałek niema luzów w poziomie, po zmianie uszczelki te dwa elementy mogą sie o siebie ocierać, przez co biegi wchodzą ciężko i dźwignia nie powraca na pozycje neutralną. Wystarczy zdjąć dekiel i jakimś dremelem zebrać troszke z nadlewu i po sprawie. Ja miałem coś podobnego i teraz jest git. Edytowane 29 Czerwca 2008 przez Enduroboj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekkkk3 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 WitamChciałem zapytać czy ktoś z was kupował dysze , iglice i membranę do gaźnika??? Ile to kosztowało i czy jest jakiś sklep internetowy gdzie można to kupić?? Chodzi o części do gaźnika Mikuni BST 33SS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BarryDR Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 Powiedz Cie mi koledzy gdzie jest ten "zabek" na iglicy?.Demontowalem dzisiaj gazior w celu go przeczyszczenia i tak z ciekawosci sie dobralem do gniazda iglicy oraz samej iglicy.Jedynie co zwrocilo moja uwage to na iglicy na gorze jest taki okragly cylinderek z mozliwoscia wcisniecia go.Ale to wciskanie nie prowadzi kompletnie do niczego.Takze uswiadomcie mnie ze jesli ktos pisze ze ustawilsobie iglicy na 3 zabek to gdzie ?????Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 Witam mam takie pytanko !!! Orientujecuie gdzie moge kupic zaiweszenie USD do dr. I jaki jest skok zawieszenia w tym USD ???, czy jest lepsze od standardowego ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 Chyba nie ma sensu, z DR'ki i tak crossa nie zrobisz. Lepiej zmień olej w tych bo masz i śmigaj. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
john_00 Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 Powiedz Cie mi koledzy gdzie jest ten "zabek" na iglicy?.Jedynie co zwrocilo moja uwage to na iglicy na gorze jest taki okragly cylinderek z mozliwoscia wcisniecia go.Ale to wciskanie nie prowadzi kompletnie do niczego. nic w tym trudnego, iglica ma 6 ząbków (o ile pamiętam) i ustawiasz tą "płytke" na iglicy na 3 rowku (rowki są na górze iglicy). Wysokość iglicy odpowiada za ilość benzyny wpadającej do cylindra na wysokich obrotach. Ten okągły cylinderek to membrana, rusza się ona do góry i dołu po ciśnieniem. Orientujecuie gdzie moge kupic zaiweszenie USD do dr. I jaki jest skok zawieszenia w tym USD ???, czy jest lepsze od standardowego ??? O nowym zapomni (chyba, ze salon Suzuki), a uzywane nie jest tak łatwo kupić.Sam chciałem zmieniać u siebie, ale doszłem do wniosku, że sie nie opłaca.Podobno USD jest dużo cieższy od standartowego zawieszenia, co utrudnia jazde w terenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 nic w tym trudnego, iglica ma 6 ząbków (o ile pamiętam) i ustawiasz tą "płytke" na iglicy na 3 rowku (rowki są na górze iglicy). Wysokość iglicy odpowiada za ilość benzyny wpadającej do cylindra na wysokich obrotach. Ten okągły cylinderek to membrana, rusza się ona do góry i dołu po ciśnieniem.O nowym zapomni (chyba, ze salon Suzuki), a uzywane nie jest tak łatwo kupić.Sam chciałem zmieniać u siebie, ale doszłem do wniosku, że sie nie opłaca.Podobno USD jest dużo cieższy od standartowego zawieszenia, co utrudnia jazde w terenie.zeby utrudniało jazde w terenie to nie słyszałem ale cięższy jest,widziałem kilka DR z zwieszeniem od YZ i RM ale nie zabardzo to współgrało z tyłem... jak juz coś i na tył trzeba jakiś tuningowy amor albo inną spręzyne chociaż Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 Od dłuższego czasu borykam się z regulacją gaźnika. Wszystko jest dobrze, moto ładnie pali i ciągnie. Mam sportowy wydech i przy schodzeniu z obrotów strzela. Kombinowałem z ilgicą i śrubą składu mieszanki. Obecnie iglica jest podniesiona o jeden ząbek, a śruba jest wykręcona o 2,5 obrotu. Świeca ma kolor ciemno brązowy przechodzący w czarny. O czym to może świadczyć? Co mam zrobić żeby kolor świecy był jak należy? Pozdrawiam. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 moze dostawac za malo powietrza lub za duzo paliwa. Daj mu troche wiecej powietrza i sprawdz kolor swiecy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 moze dostawac za malo powietrza lub za duzo paliwa. Daj mu troche wiecej powietrza i sprawdz kolor swiecyTak też myślę, ale jak iglica była na środkowym położeniu to było jeszcze gorzej. Co masz na myśli mówiąc, żebym dał mu więcej powierza? Wiercić dziure airboxie czy kręcić śrubą składu mieszanki? Dodam, żetą śrubę ustawiałem w różnych pozycjach od 1 obr do 4 i nie było jakiś dużych różnic dlatego wypośrodkowałem na 2,5. Wszelkie wskazówki mile widziane :icon_rolleyes: , pozdrawiam. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.:Paweł:. Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 A jakie masz dysze w gaźniku? Może pomogła by zmiana np na dysze DYNOJET. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KTMGS125 Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 Chłopaki nie macie lub nie wiecie kto by mógł mieć linke sprzęgła do dr 350?? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 A jakie masz dysze w gaźniku? Może pomogła by zmiana np na dysze DYNOJET.Właśnie myśle żeby w przyszłości kupić Dynojety, ale teraz troche cienko z kasą. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.