marekkkk3 Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 a czy nowy wałek jest odrazu zakuty czy trzeba miec zakuwarke? Kupiłem okazyjnie pół roku temu łańcuszek DIDa na allegro (tak na wszelki wypadek :flesje: ) i nawet nie sprawdziłem. Wałka raczej sie nie zakuwa, co najwyżej łańcuszek, jak ja kupowałem w inter motors to mi przysłali dida niezakutego z ogniwkiem i sam balem sie zakuwać i dałem żeby mi zakuli w serwisie i wzięli za to 10 zł, ale mam przynajmniej pewność że to zrobiono profesjonalni zakówarką Ale chyba sprzedają też odrazu zakute łańcuszki.Pozdrawiam Marko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
john_00 Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Wałka raczej sie nie zakuwa, co najwyżej łańcuszek, dałem żeby mi zakuli w serwisie i wzięli za to 10 zł, ale mam przynajmniej pewność że to zrobiono profesjonalni zakówarką Ale chyba sprzedają też odrazu zakute łańcuszki.Pozdrawiam Marko chodziło mi oczywiście o łańcuszek :biggrin: dałeś go do servisu Suzuki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekkkk3 Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 chodziło mi oczywiście o łańcuszek :biggrin: dałeś go do servisu Suzuki?Nie, do serwisu motocyklowego chyba Yamahy ale w kazdym motocyklowym serwisie ci to zrobią. Mam pytanie jak regulujecie swoje gaźniki w DRach, zwłaszcza przy przelotowych tłumikach ile obrotów srubki regulacyjnej i na którym ząbku ma byćiglica? Czy wam tez szczelaja z tłumika po nagłym puszczeniu gazu? Jaki macie kolor świecy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Ja zrobiłem tak, że założyłem zębatke na wałek, ale nie wciskałem jej do końca tylko luźną beż śrub, łańcuszek powiesiłem na wałku i wsadziłem wałek w głowicę, następnie jak masz tą zebatkę luźną, najlepiej najbliżej tego czarnego uszczelniacza ją przesunąć, to minimalnie naciągając ręką wchodzi bez problema. A łańcuszka tak od razu nie wyciągniesz:) Musisz pokombinować i nie dokręcaj od razu zębatki na chama, na luźnej powinno być git. Zrobiłem tak jak napisałeś i wlazło bez problemu, powiedz mi jeszcze czy te śruby którymi przykręca się zębatke do wałka trzeba posmarowac jakims klejem czy normalnie skręcić bez niczego? Pozdro. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekkkk3 Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Zrobiłem tak jak napisałeś i wlazło bez problemu, powiedz mi jeszcze czy te śruby którymi przykręca się zębatke do wałka trzeba posmarowac jakims klejem czy normalnie skręcić bez niczego? Pozdro.W serwisówce pisze zeby zabezpieczyć klejem ale ja osobiście nie dawałem tylko zagiąłem tą podkładke od tych dwóch śrub. Ale mozesz posmarowac zawsze bedziesz pewniejszy ze dobrze zrobiłeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Witam stalem sie posiadaczem suzuki dr 350 94r. foty http://bikepics.com/members/pikus910/94dr350/ Dr niby jest po regeneracji glowicy, wymianie zaworow tak bylo napisane na fakturze. Ale z gory silnika jest sylychac na kazdych obortach klikanie. Wydaje mi sie ze to beda juz dojechane dzwigienki i walek ktore nadaja sie do regeneracji? lancuszka rozrzadu nie slychac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Ja też nie dawałem żadnego kleju. Tylko te blaszki pozaginałem. Marekk ja też kupiłem DIDa w InterMotorsie i dostałem od razu zakuty łańcuszek, plus dodatkową spinke. Ciekawe czym to jest spowodowane ile płaciłeś?? Ja 140zł. Pozdrourban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekkkk3 Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Ja też nie dawałem żadnego kleju. Tylko te blaszki pozaginałem. Marekk ja też kupiłem DIDa w InterMotorsie i dostałem od razu zakuty łańcuszek, plus dodatkową spinke. Ciekawe czym to jest spowodowane ile płaciłeś?? Ja 140zł. PozdrourbanJa tez płaciłem 140 tylko ze mi przysłali nie zakuty :banghead: Moze juz nie mieli oryginalnie zakutych i dlatego taki dostalem albo musialem im nie napisac jak skladalem zamowienie zeby mi zakuty daliPozdro Marko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brunogrande Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 (edytowane) Brunongrande z tego co piszesz, poprostu zwikęszył się luz zaworowy, dlatego puka, a stało się to z tego, że już dźwigienki się wytarły w dużym stopniu. Mogę się z tobą założyć, że tak jest. Mi jak Dr głośno chodziła, też nie dałem sobie powiedzieć, żę wąłek, byłem pewien że jest idealnie, bo nie było aż tak źle, ale jak rozebrałem byłem rozczarowany. Zdejmij tą górną pokrywe wałka rozrządu, nic się nie stanie, nie przestawi, tylko później musisz skręcić to z jak najmniejszą ilością silikonu, lub najlepiej takiej białej pasty, którą jest orginalnie zmonotowane. Istnieje coś takiego i może być do dostania w jakimś motoryzacyjnym (choć to rzadkość) pasta montażowa do miski olejowej Audi/Vw firmy Elring. Jest to beżowa pasta, która idealnie uszczelnia, od oleju nie robi się jak flak, a co najważniejsze, jej kawałki nie odpadaja i nie dostaną się do silnika. Nr katalogowy elring 030.790 cena 27-30zł. Kurde, nie wiem co mam o tym myśleć, jak umyłem moto to jakby ustało, możliwe jest, że dostało się syfu pod odprężnik i to było przyczyną? ( klamka dekompresatora jakby trochę odstawała).Jak myślicie ??? Edytowane 10 Lutego 2008 przez brunogrande Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Kurde, nie wiem co mam o tym myśleć, jak umyłem moto to jakby ustało, możliwe jest, że dostało się syfu pod odprężnik i to było przyczyną? ( klamka dekompresatora jakby trochę odstawała).Jak myślicie ??? Nie możliwe. Nie kombinuj, bo sam sobie dobrze nie zrobisz:) Poprostu rozbierz to jest kwestia gdzoiny, a potrzebujesz klucz 14, 10, 8, imbus 5, dwie 12 hmmm.. a reszte sama dojdzie:P Naprawde nic trudnego, tylko zbiornik musisz zwalić i górny wspornik co trzyma silnik z ramą. Pozdrourban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CHAW Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Witam Rozgladam sie za jakimś Suzuki dr 350 S. Na co szczególnie zwracać uwage w tym moto podczas kupna używanego? Mam miernik ciśnienia spreżania i napewno bym go użył i stąd pytanie jakie ciśnienie w cylku powinno być? tak jak przewaznie >10barów? Jakie polecacie tłumiki tuningowe do tego modelu i ile sa lżejsze od orginału (tak mniej wiecej)? Podajcie jakieś porady odnośnie eksploatacji tego moto jeśli mozecie;) Pozdrawiam serdecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Na wcześniejszych stronach tego tematu znajdziesz dużo informacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Witam rozebralem glowice i okazalo sie ze sa wyjechane dzwigienki i walek. Ale jest jeszcze jeden problem, gdy silnik sie rozgrzeje zaczyna mi sie slizgac sprzeglo przy naglym odkreceniu gazu. CZy to bedzie wina tarcz czy oleju? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin SF Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 dobranie się do sprzęgła jest na tyle proste, że możesz sam pomierzyć tarcze i sprężyny, żeby zobaczyć w czym jest przyczyna. Przy okazji musisz spuścić olej, więc możesz odrazu zmienić na nowy. Wyeliminujesz obydwie prawdopodobne przyczyny. Sam miałem problemy ze sprzęgłem, okazało się że wystarczyło wyczyścić tarcze i zmienić olej i problem zniknął, ale może się okazać, że masz do wymiany tarcze, bądź sprężyny, bądź i jedno i drugie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Tak jak kolega napisał, zacznij od oleju, a jak nie pomoze to najprawdopodobniej tarcze masz już zużyte lub spalone. I radził bym wymieniac komplet tzn tarcze + spręzyna(y) a tarcze przed montażem namoczyć w oleju.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.