Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki DR 350


Rekomendowane odpowiedzi

Witaj.

Podejrzewam, że źle jest założona sprężyna umiejscowioną na wałku dźwigni zmiany biegów (może Ci się gdzieś zsunęła).

Ona ma dwa wystające "ramiona", którymi musi obejmować trzpień nad wałkiem, aby prawidłowo wracała do pozycji wyjściowej po zmianie biegów zarówno w górę jak i w dół. Przypuszczam, że oba ramiona są z tej samej strony trzpienia, co powoduje cięższą zmianę biegów i brak powrotu do pozycji wyjściowej dźwigni. Czeka Cię raczej ponowne zdjęcie prawej pokrywy silnika :)

Edytowane przez hetfield
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Istnieje jeszcze jedna opcja, wałek dźwigni biegów ma takie jakby przedłużenie które opiera sie o nadlew w deklu od strony sprzegła, między nadlewem a przedluzeniem wałka jest minimalna przerwa i dzieki temu wałek niema luzów w poziomie, po zmianie uszczelki te dwa elementy mogą sie o siebie ocierać, przez co biegi wchodzą ciężko i dźwignia nie powraca na pozycje neutralną. Wystarczy zdjąć dekiel i jakimś dremelem zebrać troszke z nadlewu i po sprawie. Ja miałem coś podobnego i teraz jest git.

Edytowane przez Enduroboj.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedz Cie mi koledzy gdzie jest ten "zabek" na iglicy?.

Demontowalem dzisiaj gazior w celu go przeczyszczenia i tak z ciekawosci sie dobralem do gniazda iglicy oraz samej iglicy.

Jedynie co zwrocilo moja uwage to na iglicy na gorze jest taki okragly cylinderek z mozliwoscia wcisniecia go.Ale to wciskanie nie prowadzi kompletnie do niczego.

Takze uswiadomcie mnie ze jesli ktos pisze ze ustawilsobie iglicy na 3 zabek to gdzie ?????

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedz Cie mi koledzy gdzie jest ten "zabek" na iglicy?.

Jedynie co zwrocilo moja uwage to na iglicy na gorze jest taki okragly cylinderek z mozliwoscia wcisniecia go.Ale to wciskanie nie prowadzi kompletnie do niczego.

 

nic w tym trudnego, iglica ma 6 ząbków (o ile pamiętam) i ustawiasz tą "płytke" na iglicy na 3 rowku (rowki są na górze iglicy). Wysokość iglicy odpowiada za ilość benzyny wpadającej do cylindra na wysokich obrotach.

Ten okągły cylinderek to membrana, rusza się ona do góry i dołu po ciśnieniem.

 

Orientujecuie gdzie moge kupic zaiweszenie USD do dr. I jaki jest skok zawieszenia w tym USD ???, czy jest lepsze od standardowego ???

 

O nowym zapomni (chyba, ze salon Suzuki), a uzywane nie jest tak łatwo kupić.

Sam chciałem zmieniać u siebie, ale doszłem do wniosku, że sie nie opłaca.

Podobno USD jest dużo cieższy od standartowego zawieszenia, co utrudnia jazde w terenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic w tym trudnego, iglica ma 6 ząbków (o ile pamiętam) i ustawiasz tą "płytke" na iglicy na 3 rowku (rowki są na górze iglicy). Wysokość iglicy odpowiada za ilość benzyny wpadającej do cylindra na wysokich obrotach.

Ten okągły cylinderek to membrana, rusza się ona do góry i dołu po ciśnieniem.

O nowym zapomni (chyba, ze salon Suzuki), a uzywane nie jest tak łatwo kupić.

Sam chciałem zmieniać u siebie, ale doszłem do wniosku, że sie nie opłaca.

Podobno USD jest dużo cieższy od standartowego zawieszenia, co utrudnia jazde w terenie.

zeby utrudniało jazde w terenie to nie słyszałem ale cięższy jest,widziałem kilka DR z zwieszeniem od YZ i RM ale nie zabardzo to współgrało z tyłem... jak juz coś i na tył trzeba jakiś tuningowy amor albo inną spręzyne chociaż

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od dłuższego czasu borykam się z regulacją gaźnika. Wszystko jest dobrze, moto ładnie pali i ciągnie. Mam sportowy wydech i przy schodzeniu z obrotów strzela. Kombinowałem z ilgicą i śrubą składu mieszanki. Obecnie iglica jest podniesiona o jeden ząbek, a śruba jest wykręcona o 2,5 obrotu. Świeca ma kolor ciemno brązowy przechodzący w czarny. O czym to może świadczyć? Co mam zrobić żeby kolor świecy był jak należy? Pozdrawiam.

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze dostawac za malo powietrza lub za duzo paliwa. Daj mu troche wiecej powietrza i sprawdz kolor swiecy

Tak też myślę, ale jak iglica była na środkowym położeniu to było jeszcze gorzej. Co masz na myśli mówiąc, żebym dał mu więcej powierza? Wiercić dziure airboxie czy kręcić śrubą składu mieszanki? Dodam, żetą śrubę ustawiałem w różnych pozycjach od 1 obr do 4 i nie było jakiś dużych różnic dlatego wypośrodkowałem na 2,5. Wszelkie wskazówki mile widziane :icon_rolleyes: , pozdrawiam.

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakie masz dysze w gaźniku? Może pomogła by zmiana np na dysze DYNOJET.

Właśnie myśle żeby w przyszłości kupić Dynojety, ale teraz troche cienko z kasą.

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...