darekbb Opublikowano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2013 Witam ponownie. Myślałem że juz nie będę musiał szukac pomocy ale jednak. DR dalej nie chodzi tak jak powinno. Luzy zaworowe sprawdzane i gaźnik czyszczony był juz tyle razy że szkoda gadać. Przyszło mi do głowy, że może poprzedni właściciel nie wyregulował odpowiednio gaźnika po zmianie wydechu. Mam założonego przelotowego Arrow'a z nierdzewki o czym wcześniej nie pisałem. Dysza od wolnych jest oryginalna czyli 37,5 natomiast główna to 138 (według serwisówki powinno być 135). Może wymiana którejś z nich spowoduje że motocykl nie będzie sie dławił przy szybkim dodaniu gazu i przestanie sie tak mocno grzać. Co o tym myślicie, może ktoś z was ma założony taki wydech i powie mi jakie powinny byc dysze? Pozdrawiam. wyreguluj porzadnie gaznik , mialem to samo w swojej teraz z gazu stawia sie na kolo. dzieki za odpowiedz a co sadzisz o ac10? zalezy mi zeby oponka byla dobra w teren jak i na asfalt zeby gdzies przebyc trase z punktu A do B, a czasem wyjechac na asfalt to tez fajna sprawa :) wtrące sie bo mialem ac 10, jest to fajna opona ladnie trzymie w terenie ale na asfalcie ubywa w oczach a mialem ją w dt 125 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pinky Opublikowano 6 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 co może być przyczyną, że wjeżdzając pod pion na 2-jce strzelilo z tlumika, trzymalem gaz ale motor odmowil posluszenstwa i zgasl, pozniej dokrecilem srube gdzie jest stopka (byla luzna) bo wiadomo tam jest czujnik w DR i juz bylo po problemie (przynajmnej tak mysle bo juz nie wjezdzalem tylko udalem sie lasem do domu) mogło to być przyczyna? Co dodatkowo moge sprawdzic? pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiex6666 Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 Wie ktoś może gdzie mogę dostać pierścień regulacji tylnego zawieszenia? Drka jest strasznie niska i wybitnie mi to nie na ręke. Na screenie zaznaczyłem część której mi brakuje. Może być jakiś zamiennik albo jakis inny patent jak ją podnieść... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 Tym wyregulujesz jedynie napięcie wstępne sprężyny i zyskasz może kilka milimetrów. Nie wiem czy tam jest zawias na dźwigni ale jeśli tak to potrzebujesz dłuższych tzw. dog-bones. Może w larsonie znajdziesz zestaw podnoszący zawias. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiex6666 Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 Sęk w tym że motocykl był wyższy. Miałem mały incydent, podczas jazdy odkręcił mi się ten pręt na którym chodzi sprężyna i od tamtej pory cos jest nie tak. Amortyzator jest po regeneracji(wymiana uszczelek, oleju, nabicie azotem), sprężyna wymieniona na dłuższą i twardszą.Jednak nie jest tak wysoki jak przed usterką, nie mam pojęcia co jest grane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pinky Opublikowano 18 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2013 jaka stosujecie swiece w swojej DR'ce, bo ja mam cos dziwnie gdy motor chwile pochodzi wylacze i znow kopne pali super, ale gdy jezdze tak z 30minut potem zgasze i chce kopnac to bardzo ciezko ma zapalic, a wymienialem na jakas swiece 25zl ngk, lepiej irydowa czy ta z "dwoma dziobkami"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 18 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2013 Jak podejrzewasz, że masz słabą iskrę na ciepłym silniku to nie kupuj nowej świecy tylko na starej zmniejsz przerwę między elektrodami o połowę. Ten eksperyment pozwoli ci się zorientować czy to problemy z iskrą. Ja myślę, że to przez regulacje gaźnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pinky Opublikowano 19 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 W sumie tez moze to byc od gaznika bo ostatnio regulowalismy wiec moze nie do konca dobrze wyregulowany został.. ale jak poruszałem fajka od swiecy to pozniej zapalilem od kopa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu22 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Szybkie pytanie, jaki zestaw napędowy polecacie? Teraz miałem 15 46 i dobrze mi się śmigało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałKaczmar. Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Napisz jakie jest średnie spalanie i czy te opony nadaja się na asfalt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FossY Opublikowano 12 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 Witam wszystkich miał bym pytanie do bardziej doświadczonych , miarnowicie dałem do regeneracji wałek rozrządu i dźwigienki oraz głowice do remontu , kupiłem nowy tłok i szlif cylindra czy taki remont jest na dłuższą mete ? czy suzi jeszcze olata ? i drugi motyw jaki olej na dotarcie silnika ? co ile km zmiana oleju,i macie jakieś wskazówki co do docierania ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/40287-jak-docierac-nowy-motor/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakete Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 Witam! Jestem nowy na forum i mam pytanie. Zamierzam zakupić dr 350. Czy jest jakiś posiadacz takiego motocykla w okolicach warszawy, który mógłby zaprezentować mi go? Chciałbym zobaczyć jak brzmi oraz jeździ w pełni sprawna i zdrowa dr, aby w niedalekiej przyszłości nie kupić trupa. Może ktoś się orientuje czy jest jakaś dr'ka na sprzedaż również w okolicach warszawy? Pozdrawiam i czekam na.odpowiedź ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Endrix Opublikowano 12 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Witam od paru tygodni posiadam DR 350 z 93r i niepokoji mnie jeden fakt w niej mianowicie czy normalne jest ze temperatura dochodzi do 130 stopni czy powinienem cos robic z tym czy tak ma byc ?? prosze o odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azbest Opublikowano 28 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 Mam problem z DR 350.Podczas pracy silnika pali żarówki i daje za duży prąd, ok. 22-30V. Podmieniłem regulator napięcia i to samo jest. Na wyłączonym zapłonie jest normalnie na akumulatorze, czyli 10,5-11,5.Co to może być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.