lehoo73 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 No, to skoro już tak zaczęliśmy oglądać zdjęcia swoich sprzętów, pozwolę sobie dołączyć link do galeryjki mojego po lekkich, optycznych przeróbkach. :biggrin: Też się pochwalę, a co mi tam :biggrin:. Już myślę o tym, co zmienię w następnym sezonie ;) https://picasaweb.google.com/103657044194070870058/Triumph_09092012# PozdrawiamLehoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 LehooPięknie wygląda. Co to są za kominy? Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 Ixil Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lehoo73 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 Zgadza się :) Trzyrurowy IXIL, w dodatku z homologacją :biggrin: PozdrawiamLehoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam77 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 Czy ja dobrze widzę CB radio wozisz? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lehoo73 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 Owszem :biggrin: i wiele razy się przydało :) LwG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lider1979 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 lehoo73 Daytonka niczego sobie... :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harii Opublikowano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 (edytowane) mam pytanko: co ile tysięcy w daytonie 955i trzeba wymieniać rozrząd?pytam bo na wolnych obrotach słyszę jakies delikatne żecholenie , ktos kiedys napisał że to normalne ale wolę się upewnićnie mam książki serwisowej a do wiosny muszę mojego trampka doprowadzić do porządku Lider czy chłopaki w długołęce znaja się na rzeczy ? Edytowane 6 Grudnia 2012 przez harii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 Co rozumiesz przez wymianę rozrządu???? Rozrząd się reguluje a wymienić w nim to można ewentualnie łańcuch jeśli jest zbyt długi, może ślizgacze. W ekstremalnych przypadkach zębatki na wałkach. Jeśli słuchać kłapanie łancucha to pewnie jest zbyt długi a jak słychać klekot zaworów to mogą być do regulacji bo luzy są zbyt duże. Najgorzej jest kiedy nic nie słuchac bo wtedy luzy mogły się skasować i jest ryzyko uszkodzenia silnika. Lepiej podjedz do mechanika żeby ogarnął temat bo sam chyba nie dasz rady... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 witek , rozrzad lepiej wymienic przed sezonem , bedziesz mial spokoj , zwlaszcza ze sprzeta zamierzasz przytrzymac dluzej . potem jakies 40kkm znow masz spokoj , a jak zalozysz orginalny lancuszek to dluzej . jak z autem , wymieniasz wszystko mimo zapewnien poprzedniego sprzedawcy , bo to roznie bywa , chyba ze masz do niego 100%owe zaufanie :) Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lider1979 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 W Długołęce byłem na razie na pierwszym przeglądzie,ale wiosną dużo mieli roboty.Oczekując na sprzęta ,rozmawiałem z gostkiem z Poznania (był z Tigerem) mówił że, naprawia się u nich i jest zadowolony.Więc skoro przywozi moto z tak daleka to musi coś być na rzeczy.Moje odczucia ,również pozytywne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harii Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 (edytowane) dzieki wszystkimwymiana rozrządu to żadna filozofia (jak sie ma ociupinke pojęcia i częsci ) na to pierwsze nie narzekam , łańcuszki są do zdobycia bez problemu , jeszcze mószę poszukać płytki zaworowe (chociarz nie zdziwiłbym sie gdyby miał chydrauliczne szklaneczki) , ale najpierw pomierzę luzytroszeczke w silnikach nagrzebałem się juz ale trampek to ewenement Ksylo, na moje ucho to typowy jazgot łańcucha, tylko poprzedni właściciel ponoc zmienił , ale jak Krzysiek słusznie zauważył, przezorny ubezpieczony , nie znam goscianaped rozrządu sie nie reguluje ( jedynie naciąg łancucha ) no i przy wymianie dobrze ustawic, ale to inna para kaloszy pomału zaczynam ogarniac elektronike ( TuneEcu ) mozna naprawde dużo tym narzędziem zrobic, poprzedni właściciel niezle tam namotał ( pewnie dlatego sprzedał za dobre pieniądze ) Edytowane 7 Grudnia 2012 przez harii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmk851 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 Szanowni użytkownicy a jesteście powiedzieć cokolwiek o modeli TT600 z 2003r ? Szukam w internecie, google się kłania, ale strasznie nie wiele ilości wypowiedzi, materiału a nawet filmików z owym modelem jest.Mam możliwość właśnie kupić takie moto. Wizualnie zadbane, ale co z resztą? interesują mnie koszty utrzymania gdy zacznie coś sie dziać oprócz wymiany cześci eksploatacyjnych. Bo one mają podobne części np do f4. Sam nie wiem, moto mi się podoba, dobrze sie na nim czuję ale lęk iż mogę mieć problem z jego użytkowaniem mnie trochę przerasta. Pozdrawiam, licze na jakieś odp bo nic konkretnego znaleść nie mogę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lider1979 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 Na temat tego modelu niewiele mogę powiedzieć i widzę ,że pozostali także.Najlepiej byłoby dorwać jakiegoś użytkownika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmk851 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 Właśnie w tym jest problem, a jak wygląda sprawa innych triumph'ów? chodzi mi głównie mechanicznie, ciężko dostać części? czy ceny ich są większe niz np hondy? (porównujac moto tej samej klasy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.