Skocz do zawartości

lehoo73

Forumowicze
  • Postów

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa

Osobiste

  • Motocykl
    Triumph Daytona 675
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia lehoo73

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Kupię używany, w pełni sprawny silnik do Triumpha Daytona 675 z rocznika 2007 lub nowszy. Kontakt PW lub e-mail: [email protected]
  2. Używam TuneEcu do diagnostyki i regulacji, sam map nigdy nie edytowałem, ani nie zmianiałem . Swoją drogą ciekawy jestem, na ile da się elektroniką podkręcić to, co siedzi w bebechach tego tripla... Z chęcią sam bym się dowiedział więcej... Pozdrawiam Lehoo
  3. Przy okazji... jest akcja serwisowa Daytony 675. Wymieniają regulator napięcia i pompę paliwa. Byłem dziś na wymianie obu elementów na Łopuszańskiej. Najlepiej pisać lub dzwonić do serwisu, podać nr ramy i rocznik, bo nie wszystkie podlegają akcji. LwG
  4. Tmk851, zdjęcie oczywiście moje, sakwę i tankbag zakładam tylko na trasy. W tym celu z nierdzewki dorobiłem za zadupkiem uchwyty do mocowania. Ale sam sprzęt wygląda dziś juz trochę inaczej Kilka postów wyżej masz link do galerii). Może się wydawać, że taka konfiguracja na sporcie jest mało wygodna, ale można się przyzwyczaić. Trochę w trasach nakręciłem i nie narzekam ;-) LwG
  5. Hmmm. Tmk851, widzisz, wg mnie Daytona się do tego świetnie nadaje. Wystarczy ją lekko doposażyć i już masz :biggrin: typowy turystyk :laugh: https://picasaweb.google.com/lh/photo/2LhFRcNhSI4AKjiDWb08Zm_G5HbuE6gvUbU6X62Vu9c?feat=directlink LwG
  6. Ale jak zapytasz: "kto by chciał pojechac Triumphikiem na plecaka", to się zaraz cała kolejka chętnych ustawia... :laugh:
  7. No chociażby :-D Ale jak ja potrzebowałem części, to wszyscy znajomi się pod ziemię zapadli... he, he.
  8. tmk851 praktycznie wszystkie części do Triumphów są teraz dostępne. Jeśli nie u polskiego przedstawiciela, to na przykład tu: http://www.worldoftr...model_id=169202 Niestety, z doświadczenia wiem, że w porównaniu z innymi sprzętami, które sa bardziej popularne, trzeba zazwyczaj zapłacić więcej. Warto szukać części używanych na ebay, mnie udało się w ten sposób kupić korzystnie kilka elementów, za 20 - 30% wartości nowych. Szukając na ebay-u trzeba tylko pamiętać, żeby przeszukiwać cały świat, jeśli tego nie zmienisz, wyświetlą się tylko aukcje, których wystawcy zaznaczyli opcję wysyłki do Polski. A można próbować się dogadywać też z innymi. Ja tak z USA ściągałem na przykład. LwG
  9. Owszem :biggrin: i wiele razy się przydało :) LwG
  10. Zgadza się :) Trzyrurowy IXIL, w dodatku z homologacją :biggrin: Pozdrawiam Lehoo
  11. No, to skoro już tak zaczęliśmy oglądać zdjęcia swoich sprzętów, pozwolę sobie dołączyć link do galeryjki mojego po lekkich, optycznych przeróbkach. :biggrin: Też się pochwalę, a co mi tam :biggrin:. Już myślę o tym, co zmienię w następnym sezonie ;) https://picasaweb.google.com/103657044194070870058/Triumph_09092012# Pozdrawiam Lehoo
  12. lehoo73

    Złośliwe radary

    Cześć. Zestaw mam do kasku szczękowego: Albrecht do Alana 42 - OHS-500. Są też do integrali CHS-300. Taki zestaw zawiera samoprzylepne słuchawki na gąbce i mikrofon na giętkim wysięgniku, który można przykleić, lub wcisnąć pod wyściółkę. Ten do integrali cały jest samoprzylepny. Do Zestaw oczywiście dołączone są rozłączne kabelki do wpięcia w radio i jest też przycisk do nadawania. Podłaczenie przed jazdą polega tylko na spięciu kabla z kasku z kablem z motocykla. Słychać przywoicie tak do 210, potem zbyt duży szum w kasku. Teraz co do instalacji. Antena - najlepiej helikalna. Ja testowałem dwie. Teraz mam dv-kę 60 cm. Zasięg około 4 -6 km. Czasem więcej. W mieście mniej, ale wystarczy. Udało mi się ją zestroić podręcznikowo, chociaż masy tam niewiele. Kabel antenowy przyciąłem do odpowiedniej długości. Przymocowałem go trytytkami. Zasilanie jest zintegrowane z gniazdem do nawigacji/ładowania - po przekaźniku. Bez stacyjki nie działa. Ot i cała historyja. Wszystko widać na zdjeciach, do których link jest wyżej ;-) Radio jest tak zamontowane, ze można je regulować na postoju, bez wyjmowania. W razie dodatkowych pytań - służę :-) LwG
  13. He, he, ja się tam nie przejmuję, tylko "zazdroszczę" wiedzy "znafcom". :-D LwG
  14. A myślisz, że Daytona 675 jest popularna? Wszyscy patrzą na toto, jak na kosmitę... Ostatnio jeden ze "znafcuf" zapytał mnie czy to jest marka koreańska, czy indyjska... Bo niewiele słyszał. Ponadto był przekonany, że marka jest nowa bo on zna Suzuki, Kawasaki, Hondy i inne takie Hyosungi, ale o takim nie słyszał ... No cóż ... jeżdżę dziwolągiem ... Swoją drogą to dziwne, że w Europie, najbardziej egzotyczne są motocykle ... europejskie. Ale żeby nie było (z przymrużeniem oka i z całym szacunkiem) GSX-ra czy CBR prowadzi się w porównaniu z Daytkiem jak kredens lub pianino ;-P LwG
  15. Na moim zdecydowanie takich numerów nie ma. To chyba zabezpieczenie przed rozbiórką ;-) Pomysłowe Pozdrawiam Lehoo
×
×
  • Dodaj nową pozycję...