mrymek Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Za podpowiedzią jednego z forumowiczów zwróciłem uwagę na to moto. Znalazłem nawet ciekawą ofertę, ale prosiłbym o uwagi na temat tego moto (w miarę szybko i uczciwie, bo się do niego przymierzam). Dzięki za opinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejdubis Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Silnik ten sam chyba co w DR650.Wygląda jak wygląda i podobno całkiem przyjemnie sie nim jeździ.To co może denerwować to jeden wielofunkcyjny, ciekłokrystaliczny wyświetlacz i charakter motocykla (ni to naked ni enduro). Podsumowując (wg mnie)Technicznie tak jak Suzuki DR, a jeśli chodzi o wygląd itp to musisz sam sprawdzić "namacalnie" czy Ci odpowiada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlew Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Silnik ten sam co w DR 650 tylko z większą chłodnicą oleju, i poprzez większy airbox inny wydech ma pare koni więcej (48), bardzo ciekawa rzecz dla kogoś kto nie zjezdza w teren tylko potrzebuje coś uniwersalnego i taniego w eksploatacji. Pali sporo mniej niż mój DR800 a jest równie wygodny i śwtenie się prowadzi, no i poradzi sobie z nim niska osoba bo siedzenie chyba ma na 83 lub 84 cm. Części też tansze niż do DR800 i spore możliwości zakupu aftermarket.Mi osobiście się podoba i jakbym lubił jezdzić wolno to byłby mój typ ale jestem fanem suzuki :)Aha- rdzewieje! ale da się kochać ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu-gsxr Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Witam wszystkich, chciałbym dowiedzieć się czegoś na temat tego motocykla jak się spisuje, jak z serwisowaniem, wady, zalety i na co zwrócić uwagę przy zakupie używanego egzemplaża? Pozdrawiam wszystkich i życze udanego, długiego sezonu. PS. sprawdzałem szukaj ale mało na temat tego moto wiadomości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 no cóż, faktycznie niespecjalnie często. wyszukiwarka mówi, że kilka razy był wzmiankowany w omówieniach i porównaniach turystycznych enduro (chociaż tak bogiem a prawdą to jest raczej fabryczna klasa funduro); między innymi w porównaniach z trampkiem i pegaso. wdzięczny motocykl, chociaż niezauważany z racji pędu większości do cebeerek i innych erszóstek ;) jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 wg mnie:-uniwersalny (nadaje się do miasta, na krótkie wypady, na dalsze turystyczne wypady, na ryby, podjechac do sklepu)-w miare wygodny niezależnie od wzrostu (pozycja ok, dobra widoczność, nie za wysoko kanapa, pasażer może nie ma jak w goldasie ale większość panien ma naprawdę wygodnie)-ekonomiczny (zarówno jeśli chodzi o spalanie jak i sprawy serwisowe)-w miarę dynamiczny (na miasto w zupełności wystarczy a i na przelocie można spokojnie utrzymywać 140km/h)-tani w zakupie (młode roczniki z małymi przebiegami)-prosty w budowie (w razie czego można wiele zrobić samemu)-ładny (mi sie nie podoba właśnie dlatego że jest ładny)-dobrze idzie na goomę:) kurcze tak piszę jakby motocykl nie miał wadpodstawową jest to że jest uniwersalny, w terenie nie da się poszaleć, ponad 200km/h też nie da rady ;) Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu-gsxr Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 A na co zwrócić uwagę przy oględzinach tego moto? czy są jakieś mankamenty na które zwrócić ewentualnie uwage? dodam tylko że moto jest 97r i ma wg licznika 33 tyś. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Kumpel miał Freewenda i przez jakiś czas walczył z wyciekiem oleju spod pokrywy zaworów... no i z odkręcającymi się śrubami... ale jakichś większych awarii to nie miał... w sumie całkiem zgrabne moto i osiągi miał porównywalne z moim Transalpem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pietroocha Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 Mam Fredka i też mam wyciek oleju. Czeka mnie przez to za jakiś czas rozbiórka silnika. To ponoć wadliwa fabryczna uszczelka pod cylindrem. Początkowo się delikatnie pocił, a w miarę nawijania kilometrów jest coraz gorzej. Trzeba dbać o wydech bo rdzewieje. Mi zardzewiała też ta mała osłonka układu wydechowego, ta na wysokości silnika. Mam zamiar siknąć cały układ spray'em żaroodpornym. Lakier płowieje od słońca i temperatury przy wydechu. Kupiłem go z nalepkami na plastikach i jak je pościągałem to ukazał się oryginalny, śliczny kolor lakieru. Uważaj przy ściąganiu owiewki (czachy), bo mi mocowanie na wysokości licznika pękło. Sprawdź, czy reflektor nie jest mlecznobiały. Jeśli tak- wypoleruj go w środku, to powinno trochę pomóc. Chociaż muszę przyznać, że i po polerce odbłyśnika prezentowane przezeń światło jest mało zadowalające. Wciąż muszę poprawiać mocowanie odbłyśnika, bo wpada do środka i kostka doprowadzająca prąd do żarówki się przez to wypina. Przeszkadza brak centralnej stopki, ale można ją sobie dokupić, jak również wyższą, turystyczną szybę. Ogólnie Fredek to zajebista maszynka na szosę i w lekki teren, daje wiele radochy. Polecam na pierwsze moto - nie przeraża mocą. Dobrze trzyma się w zakrętach, wybiera zgrabnie nawet te większe dziury. Wprost stworzony na polskie drogi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macjek Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 http://chudzikj.republika.pl/XF650.htm Tu masz troche na temat freewinda. Nie wyglada na ideal bezawaryjnosci, ale ladny taki, zgrabny motorek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majki_ Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 Mam Fredka i też mam wyciek oleju. Początkowo się delikatnie pocił, a w miarę nawijania kilometrów jest coraz gorzej. Trzeba dbać o wydech bo rdzewieje. Uważaj przy ściąganiu owiewki (czachy), bo mi mocowanie na wysokości licznika pękło. Sprawdź, czy reflektor nie jest mlecznobiały. Jeśli tak- wypoleruj go w środku, to powinno trochę pomóc. Chociaż muszę przyznać, że i po polerce odbłyśnika prezentowane przezeń światło jest mało zadowalające. Wciąż muszę poprawiać mocowanie odbłyśnika, bo wpada do środka i kostka doprowadzająca prąd do żarówki się przez to wypina. Przeszkadza brak centralnej stopki, ale można ją sobie dokupić, jak również wyższą, turystyczną szybę. Dobrze trzyma się w zakrętach, wybiera zgrabnie nawet te większe dziury. Wprost stworzony na polskie drogi. Witam, również mam od niedawna Freewind'a i mogę potwierdzić niektóre rzeczy. Np. reflektor też miałem jakby matowy, po wymontowaniu okazało się, że był w środku pokryty jakimś białym proszkiem, jakby talkiem. Po umyciu jest jak nowy i jakoś świeci, ale jeszcze nie miałem okazji sprawdzić jak to wygląda w nocy. Poza tym jedno mocowanie odbłyśnika też mi lata, jakoś udało mi się prowizorycznie sklecić, ale nie wiem czy długo wytrzyma. Plastiki zdjąłem z niego wszystkie pierwszego dnia i nic się nie działo niepokojącego. :buttrock: Narazie wycieku spod cylindra nie mam i ogólnie silnik jest suchy, narazie. Jak można dbać o wydech? Co zrobić, żeby nie rdzewiał? ja takiego sposobu nie znam. Całkiem fajnie się prowadzi po naszych "cudnych" drogach i leśnych ścieżkach. W swoim mam centralną nóżkę i wyższą szybę, która przy moim wzroście (195) i tak nie za dużo pomaga. :banghead: Jak narazie podoba mi sie ten motorek, na początek będzie chyba wystarczający. :notworthy: Z problemów do zrobienia mam: niedziałający prędkościomierz-używany ślimak już do mnie idzie, więc może zaraz będzie ok oraz niepokoi mnie trochę silnik: przy przyspieszaniu normalnym jest ok, ale jeżeli odpuścisz gaz i znowu zaczniesz go wkręcać na tym samym biegu to zaczyna głucho stukać, Dzieję się to przy stosunkowo niskich obrotach (2,5-3,5tyś), później jest spoko. Na 5ce też to czuć, bo ciężko wyjść powyżej tych obrotów (przynajmniej przy moim zerowym doświadczeniu). Generalnie kręci się dobrze i dobrze przyspiesza, odpala z pierwszego strzału, silnik jest suchy i nie szarpie. I teraz pytanie: TTTM, tzn jednocylindrowiec Suzuki chłodzony powietrzem przy większym obciązeniu stuka czy mam się bać, że coś jest nie tak? Przebieg 38tkm (raczej dość pewny, znam historię tego motorka od 99r),rok prod. '97r. Poradzicie coś nowemu :buttrock: ? zapewne wybiorę się na dniach do jakiegoś serwisu, ale wolę wiedzieć z grubsza co to może być, żeby mnie nie wyrolowali? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Nic sie nie martw, tylko zmien styl jazdy. Singiel nie lubi niskich obrotów na wysokich biegach, juz taka jego uroda. Nie wiem jakie masz przełożenia, ale piątke właczaj dopiero od 90 km/h czyli powyzej 3,5 tys obr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robs5 Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 Ostatnio zmieniłem aprilię tuareg 600 na xf 650i powiem ,że moto nie rozczarowuje .Zbiera się przyzwoicie, kultura pracy jest bajki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasia-rally Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 pozdrawiam! moze ktos doradzic??chcialbym kupic suzi jak w temacie rok 2003 w polsce od 2lat u jednego kolesia przejechane ma ok32tys.... posiadaja jakies wady te motory??na co zwrocic szczegolna uwage?? :excl: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fredo Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 Motory nie do zarżnięcia, to olejak trzeba pilnować oleju a będzie jeździł do końca świata i jeszcze jeden dzień dłużej.Czasem poci się uszczelka pod cylindrem, ale to nie reguła. Bardzo wdzięczny motocykl, prosty, bezawaryjny, idealny na początek.Było już o tym motocyklu na tym forum, poszukaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.