Skocz do zawartości

Szymon

Forumowicze
  • Postów

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Szymon

  • Urodziny 03/19/1981

Osobiste

  • Motocykl
    DR 800s BIG
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Warszawa

Osiągnięcia Szymon

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Nic sie nie martw, tylko zmien styl jazdy. Singiel nie lubi niskich obrotów na wysokich biegach, juz taka jego uroda. Nie wiem jakie masz przełożenia, ale piątke właczaj dopiero od 90 km/h czyli powyzej 3,5 tys obr.
  2. Ja byłem w zeszłym roku na początku czerwca i trasa była nadal nieprzejezdna, dopiero zabierali sie do odkopania jej przy pomocy ciezkiego sprzetu, a zwały sniegu miały 2-3m wysokosci tak, ze nie było widac ladowarki jak wjechała w srodek
  3. O Panie, lepiej oddaj do mechanika i jak Ci pozwoli to popatrz jak to sie robi, albo popros kolege obeznanego o pomoc, bo widze że nie masz bladego pojecia o dzialaniu hamulców i innych podzespołów motocykla. Do wymiany klocków nie trzeba nic robić z płynem. Chyba ze plyn chcesz wymienić ale to zupełnie inna bajka
  4. Zapraszam na suzukidr.pl jak sie tam odezwiesz to Ci podpowiemy i cos ciekawego sie znajdzie.
  5. Wiesz to z własnego doświadczenia? Bo ja z własnego wiem że to nie prawda. Wiec wypowiadaj sie na temat motocykli o których cos wiesz z doswiadczenia a nie ze słyszenia.
  6. w tej grupie motocykli BIG ma najnizsze spalanie(5l w trasie), najwiekszą kanape (przestrzeń) dla pasazera na wygode tez nigdy mi nie marudził pasazer. Obsługa bardzo prosta tania i szybka bo to singiel, serwis co 6 tyś (pilnować poziomu oleju), spora ładowność, zadbany egzemplaż jest bezawaryjny, teranowo bardzo dzielny (na kostkach typu TKC, E-09), zwrotny. Nie jest za szybki, optymalnie to 110 km/h do 130, Tańszy przy kupnie. Ci co mają lub mieli nie załują a czesto mieli kilka egremplaży.
  7. Hikor nie czytaj ludziom w myślach :] Nirch chłopak pyta to nie zbłądzi:]
  8. Witaj. Gratulacje za wybor motocykla i zapraszam od razu na http://www.suzukidr.pl/ Też mam takie malowanie, tylko czemu ma pomalowaną rame i wahacz na czerwono? Tak nie powinno być. -Jak zdecydowanie bedziesz wrzucał 1 to bedzie to mniej zauważalne, ale ogólnie to tak jest w tym moto zawsze szarpnie lekko fałcuchem -tak wygladają lusterka do dr czy są oruginalne nie wiem http://www.allegro.pl/item243443482_luster...r350_dr650.html - kup sobie wypasionego GPS co ma funkcje tripmastera, komp. pokładowego wkloepiesz średnie wartości spalania i miej wiejej bedzie ci przeliczał poziom paliwa. To chyba jedyna możliwość :)
  9. Co?! halobeny przeciwmgielne?! Poka, poka jak to wygląda :biggrin:
  10. Barkas super. Musimy sie ustawić na jakieś śmiganko. Z jakiej dzielnicy jesteś?
  11. ja BIGa kupiłem trochę przypadkowo ale co chwila przekonuję sie o słuszności tej decyzji. Zaleta dla podróznika to duzy bak i małe spalanie 5 l solo 5,5l/100km we dwoje z kuframi załadowany ma maxa. Wiatr dokucza powyżej 120-130 ale ja tak sie nie śpieszę nigdy (w trasie). Kanapa wygodna i obszerna, trzeba dużo jeżdzić to się dupa przyzwyczaja ;) W teren nadaje sie najbardziej z dużych enduro tamtego okresu. Naprawde jest niedoceniany a krytykują go ci, którzy nim nie jeździli, trafili na minę lub nie umieli/chcieli należycie zadbać o stan techniczny i doprowadzili go do ruiny. Dzieki Michał za życzenia wytrwałości:0 może kiedyś się przyda narazie to MIODOWE LATA ;)
  12. Ja śmigam Bigiem od maja zeszłego roku. Zrobiłem ze 12 tyś km. Super motocykl do turystyki. W czerwcu zjeżdziłem nim rumuńskie Karpaty dużo terenu i dość ciężkie warunki drogowe. Big spalił podczas tego wyjazdu średnio 5,2 l/100 km wiec jest ekonomiczny. Nie za szybki na szosie ale mi to nie przeszkadza. Łatwy w obsłudze i niezawodny. Mój ma teraz 75 tyś przejechane i nie trzeba dolewam oleju między wymianami. Zwrotny, w miejskich korkach sie nie stoi. W wilklach można zamykać opony Wada (zależna od stylu jazdy) szybko wykańsza opony i zestaw napędowy :)
  13. Ta, Rychu (Nitomen) sobie nagrabi kiedys Jedzie po tych DRkach a sam wiecej grzebie przy swoim klekocie niż jeżdzi. DR bierze olej? To napisz ile twój pali i czemu tloczek wymieniasz? Non stop ma silnik w częściach :)
  14. Za 6 tyś z turystycznych enduro to jednak singiel np.: DR 650 RSE pełna owiewka, rozrusznik, może też być Honda NX Dominator '93 '94 (najbardziej turystyczna wersja). Za 6 tyś nie bedzie to nowy sprzęt, ale szukaj starszego zadbanego niż świeżej nieruchomości, na przebieg też nie patrz bo wszystkie mają 30 tyś ;) Ja tak kiedyś kupiłem XT okazyjnie... nigdy wiecej! Zraziłem sie na pare lat. W zeszłym roku przesiadłem sie z MZ 251 na Suzuki DR800 Big ;) moge polecić ale za 6tyś trudno bedzie takiego kupić. Ma 70 tyś przejechane i jest zaprzeczeniem obiegowych opini o singlach, nie bierze oleju i jeszcze wiele tysiaków przed nim, wiec szukaj zadbanego sprzeta a nie bedziesz żałował. Przesiadka z MZ na takiego singla to... do tej pory mnie zaskakuje :banghead: Eksploatacja nie bedzie droga bo DR pali na trasie koło 5l/100km do 110km/h (mi MZ tyle samo łykała) Jak szukasz info o DR to wejdz na www.suzukidr.pl
  15. Na asfalt i w lekki teren to lepiej ContiEscape, TKC to przesada.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...