brudny_harry89 Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2005 nie rozumiem o co chodzi w temacie?! harry co to jest 80km/h dla tzr no chyba że ma te blokady..po to temat, żeby rozpatrzyc sprawe, dlaczego np simek 50-tka nie leci tyle co tzr, no wiesz o co chodzi, nigdy nie jechałem tzr'ka i nie wiele o niej słyszałem, kumpel ma sobie taka kupic i chciałem cos sie dowiedziec, np moja Honda MBX 80 z zablokowanym modułem zapłonowym leci 90kmh, chciałem wiedziec co potrafia te tzr'ki i jestem pod wrażeniem tego co piszecie, czy ktos z Was wie moze albo ma jakies oficjalne dane tzr, np moc, albo cos w tym stylu?? pytam bo każdy motor ma różne osiagi, a mnie bardzo interesuja osiagi nominalne!! czy znacie np firmy które zajmuja sie oddławianiem motorowerów czy cos w stym stylu?? pzdr 4all Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaWaK Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2005 dlaczego np simek 50-tka nie leci tyle co tzr, Porównujesz sprzęty z dwóch różnych epok :) i wiadomo że silnik simsona różni się technicznie od silnika tzr'ki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2005 dlaczego np simek 50-tka nie leci tyle co tzrsilnik simsona jest konstrukcją dobrze jeśli z lat 60 XXwieku. Ma chłodzenie powietrzem, żeliwna tuleję, długi skok tłoka, okna otwierane są przez tłok i nic innego nimi nie steruje. To powoduje, że silnik kręci się np do 6000obr/min i generuje raptem 2,5-2,6kW. Współczesna silniki 2T mają przeważnie chłodzenie cieczą, membranę na dolocie sterującą przepływem mieszanki, czasami zawór na wydechu np YPVS, cylinder kryty ceramiką i to powoduje, że silnik jest o wiele sprawniejszy. Silniki takie kręcą sie do 10-11.000obr/min i generują z tej samej pojemności około 7-8kW. Ta moc pozwala im na osiąganie nie 50-60km/h a nawet 100-110km/h.Musisz pamietać, że opory powietrza rosną w kwadracie przyrostu predkości co powoduje, że aby zwiększyć prędkość 2 krotnie potrzeba moc silnika zwiększyć aż 4 krotnie przy tej samej aerodynamice. Na dodatek większość motocykli z silnikami o pojemności 50ccm rozwijających prędkości na poziomie 100km/h jest obudowana w celu poprawy aerodynamiki a Simson jest jakby na to nie patrzeć "nakedem".PZDR! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brudny_harry89 Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2005 dobra macie racje Panowie troche to głupota simka do tzr'ki porównywać, ale mimo wszystko dzieki Hiszpanowi, o to mi po prostu lotoło 8) żeby ktos napisal jakis konkret, wielkie dzieks, pytanie przyznaje chyba wybaczycie troche stukniete, ale przynajmniej odpowiedź była solidna i o taką chodzilo, teraz np jeszcze mam pytanko ile katalogowa tzr'ka ma mocy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GT 80 Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2005 pewnie nie więcej niż 10Hp....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2005 katalogowa tzr`ka ktora stoi w pobliskim salonie motocyklowym YAMAHA w lodzi na przybyszewskiego o ile sie nie myle ma 3 albo 4 konie i rozpedza sie do 45km/h. tak bynajmniej bylo napisane na karteczce naklejonej na owiewke moto. 15m dalej oddlawiaja te motorki wiec trzeba by bylo ich zapytac o konkrety... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 3 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2005 Moj kumpel ma Aprilie RED ROSE 50 93r. Hm... ale to nie jest scigacz. Taki choperek. V-max 90-100. Jest odblokowany, ma 5 biegow. Po zalozeniu 80 cm cylinderka lecial ponad 120. Jeszcze zapomnialem dodac ze tym motorowerze ( nie wiem jak jest w innych) silnik ma taki moment obrotowy ze dopiero ciagnie od gory. Na wolnych obrotach kiepsko sie zbiera, ale jak wejdzie w swoje obroty to ma naprawde niezlego kopa. To jest cos na podobe jak turbo w silniku diesla. Turbina ja sie rozbuja to wtedy samochodzik ladnie ciagnie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GT 80 Opublikowano 3 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2005 u mnie ciągnie od samego dołu.... to dlatego że moja 80 jest zablkowana przez co nie jest wysilona :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 3 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2005 To jest cos na podobe jak turbo w silniku diesla. Turbina ja sie rozbuja to wtedy samochodzik ladnie ciagnie Rzemyk90 chłopaku co ty piszesz :)Mam octavie 1,9 tDI i ten diselek pięknie sie zbiera z wolnych obrotów a jak jeździłem oplem astra chyba 1,6 to w ogóle nic nie ciagło do przodu na małych obrotach!Sprawdzone bo jeździłem w te wakacje ;) Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy_ Opublikowano 3 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2005 100km/h na seryjen ofblokowanej 50'tce jest normalne,chodzi jednak o biegówki.Moja Rs'ka z 93 roku leci kolo 105km/h,ale 100 to jest na 100%-mierzone z Kawą Zzr600 i Gs'em 500 :) Dzisiejsze 50'tki naprawde dobrze jeżdżą a ich prędkości są nieporwnywalne do 50'tek sprzed 20 laty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomaszek Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 GT80 ma bardzo uczciwy licznik :P. A nie myslales, zeby zmienic zebatki? Przod lub tyl? Maks na przod to 17z a tyl minimalna to 38z :P. To by moze dalo troche predkosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 Rzemyk90 chłopaku co ty piszesz Mam octavie 1' date='9 tDI i ten diselek pięknie sie zbiera z wolnych obrotów a jak jeździłem oplem astra chyba 1,6 to w ogóle nic nie ciagło do przodu na małych obrotach! Sprawdzone bo jeździłem w te wakacje [/quote'] A ja mam IVECO DAILY silnik 2.8 z turbina. Na wolnych obrotach, muli sie jak mucha w smole, ale jak wzkazowka obrotomierza wskoczy na zielone pole to ma takiego kopa ze az lekko w fotel wciska i ten monent jest wyraznie wyczuwalny kiedy sie turbinka wlacza. a jak jeździłem oplem astra chyba 1' date='6 to w ogóle nic nie ciagło do przodu na małych obrotach! [/quote'] Bo pewnie mial silnik beznynowy bez turba :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aLLy Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 ten iveco to jaki rocznik? Jakis starszy pewnie, bo w mondziaku 98' rownierz dostaje kopa od pewnego zakresu oborotw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
O-L-O Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 Moj tata ma Audii 100 2,5 TDI i tez sie zbiera, ale czy to jest temat o samochodach? Ludzie zastanowcie sie troche zanim cos napiszecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 ten iveco to jaki rocznik? Jakis starszy pewnie' date=' bo w mondziaku 98' rownierz dostaje kopa od pewnego zakresu oborotw[/quote'] 98' Moj tata ma Audii 100 2' date='5 TDI i tez sie zbiera, ale czy to jest temat o samochodach? Ludzie zastanowcie sie troche zanim cos napiszecie[/quote'] No wlasnie, OLO ma racje. Kontynuujemy temat o 50. Bo jeszcze ostrzezania mozemy dostac :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.