Idaho Opublikowano 29 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2005 Ja w waszym wieku - (Wueska i Matołusz), też myślałem, że wiem wiele i byłem równie niepokorny jak Wy... Jednak z perspektywy czasu widzę, że niewiele wiedziałem (pomimo sporych jak na swój wiek mechanicznych doświadczeń)... no ale sam musiałem się o tym przekonać na własnej skórze. Dobrze, że cwiczycie i zdobywacie doświadczenie, tylko niewiele osób ma odwagę przyznać sie do tego, iż "trzy razy przycinam i jeszcze za krótkie":) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konował Opublikowano 29 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2005 A wracając do tematu,miałem 2 wsk, 1 niewiadomo skąd sypała sie strasznie i jak piszecie max 70 km/h,2 z pewnego zródła wójek miał ją od nowości zadbana wypicowana,aż płakał jak mi ja dawał i ona jeżdziła bez dłubania 2 lata :!: ,a po odpowiednio długiej prostej to na liczniku wyskakiwało 100 :!: :!: :!: nie pamietam jak z wiatrem w plecy było ale przepasci żadnych :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek775 Opublikowano 29 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2005 Mój ojciec mial nową WSK z 81 roku i mówil ze max to 80 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr7557 Opublikowano 29 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2005 Ja właśnie też tak słyszałem że WSK 100 kmph śmigały... No i nie kumam... Co mam zrobić żeby tak śmigała?? HELP!!! :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matołusz Opublikowano 29 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2005 Idaho. Wiesz, nie wiem jak wueska, ale ja nie twierdzę, ze jestem jakiś tam niewiadomo jaki mechanik. Nie zaprzeczę, że jak na swój wiek to już trochę wiem, ale i widzę jak mało wiem. Tą drugą rzecz widze dlatego, może iz mój ojciec jest mechanikiem... Ale dzieki, ze w nas wierzysz...=]Piotrze, cierpliwości, juz jutro zapewne będe miał dostęp do skanera =]. A swoja drogą, mój qmpel kupił jakis czas temu na wakacje >tak do zaje***ia < wueskę za 50 zł bed dokumenciszy. Wyobraźcie sobie, poprzedni właściciel skakał na niej >miała podwyzszone z tyłu zawieszenie<, użądzał sobie wypady do lasu - jednym słowem, je*ał ją codziennie równo, była juz tak wymęczona, ze szkoda gadać. Ale co dziwne jedna osoba mogła 90 paczek lecieć na godzinkę. Czyż to nie dziwne?! - chyba dziwne. Kupujcie Mińska 400A >to był mój pierwszy motorek =] - sentyment =] ale i nie tylko< Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Ja w swoim życiu miałem dwie WSK-i obie 175, jedna to kobuz... druga no name... Obie wspominam z dużym sentymentem, gdyż były to bardzo fajne motocykle. Jedną z nich przerobiłem swego czasu na crossa z centralnym amortyzatorem z tyłu-na bazie ramy od wski... teraz żałuje cięcia tamtego sprzęta... no ale cóż... dzięki temu nabrałem dużo doświadczenia! PS. Prędkośc wsk 175 to ok 110km/h wsk 125 leci z 75-80km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motor Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2005 autor tego tematy koniecznie chce polecieć swoją wsk koło "100" :) ;) zrozum chłopie ze ty kupiłeś WSK !!!! a nie " bandita"daj tej wieśce spokój, delektuj sie jazdą nią w granicach optimum jej możliwości. :P PS.jak chcesz ją stuningowac to nalep na bak kilka naklejek ,wywal błotniki, odkręć tłumik, załóz owiewke i smigaj..........................(to taki mały zarcik:)) nie bierz tego do siebie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macbrus Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Jeszcze chciałbym zauważyć że liczniki prędkości w WSK-ach maja dość duży błąd pomiarowy i zawyżają prędkość o jakieś 8-9km/h więc jak jedziesz licznikowo 60 tak naprawde jest cos koło 52 km/h :) Co do tuningu silnika mozna zrobic ale jest jedno ale nie ma nic za darmo gdy zwiększymy moc w WSK 125 prawdopodobnie nie wytrzyma skrzynka biegów (chodzi tu o łożyskowanie wałeczków na tulejach z brązu) albo padnie wał (niestety konstruktorzy nie projektowali go do większych obrotów i mocy).Ale polecam polerowanie głowicy , denka tłoka , kanałów dolotowych komory silnika . Będzie lepiej sie zbierał i mniej palił;) Cytuj Macbrus Shl M17 Gazela, Junak B20, WSK M21 S1 Sport, WSK M06B3, BMW R1200GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Jak z kumplem zaczynaliśmy jeżdzić na jego WSK(z lat 60) i WFM to na liczniku pojawiało się czasem 90km/h ale jak póżniej miałem swoją WSK rocznik 1980 :) i to max jechała 80km/h i jak sprawdzaliśmy (na lotnisku zresztą :-D )prędkości wyszło że ta stara też jedzie tylko ok.80km/h a reszta to przekłamanie licznika.Swoją drogą to teraz sobie przypomniałem jak my na 2WSK,przyklejeni do baku lecimy pasem startowym a za nami smuga dymu ze spalonego oleju...to były czasy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2005 no to tak ;) Wiedze mam czysto teoretycznai dlatego mało umiem ją zastosowac w praktyce:/ nie mam obycia z sprzetem :/ wiedzy ciągle brakuje ale naszczęscie są jeszcze jakieś nieprzeczytane ksiązki w bibliotekach, mam podwujny profil w szkole (mechatronik) więc musze troche dzielić zainteresowania i gadac z elektronikami(pozdro dla wszystkich z elktrody). WSK 175 to najlepsze co wyszło z polskiej produkcji!! Bardzo nerwowy silnik, 4 biegowa skrzynia (jak na lata 70 PRL wielki postęp) wysokie obroty 6500 a przy wydechu sportowym 6700, niesamowita reakcja na gaz !! Jedyne czego brakuje w tym sprzęcie to lepsze sprzęgło !! jest za słabe i po przekroczeniu 110km/h porostu zaczyna ślizgać :/ łańcuszek leci w oczach, łańcuch napędowy wstawiany oryginalnie niewytrzymywał nawet małej przygazówki:P:P Moim największym marzeniem są 2 modele M21W2sport(z bingiem i boshem oraz takim dizwacznym cylidrem, Oraz M21W2 Dudek, model sportowy osiągnoł moc 16KM przy 7000 a Dudek 15KM. Zapomniałem dodać ze wsk 125 to nie najgorsze silniki ale raczje na miasto :) bardoz elestyczne i wygoden w użyciu ale poszalec na nich ciężka sprawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matołusz Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Macbrus, ja mówię tylko o ulepszeniach, ale o tuningu, to zadecyduje sam właściciel. Tam w artykułach temat zaczyna sie od wad i zalet tuningu, a nie jego stosowania =] Więc myslę, ze jak przeczytasz te artykuły posiadziesz wystarczajacą wiedzę, aby podjać decyzje - poprawa konstrukcji, czy tuning. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr7557 Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2005 A ja tam lubię swoją Wieśkę... A co do tunningu to chciał bym wykonać tylko taki który nie wpłynie na żywotność silnika :) chcę ją mieć na zawsze... A swoją drogą moim marzeniem jest WSK M22 wysyłana na eksport do USA ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2005 m22 to ta wesja crossowa z bingiem i 19" z przodu i wydecham poprowadzonym górą :) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2005 A co do tunningu to chciał bym wykonać tylko taki który nie wpłynie na żywotność silnika :) To najlepiej wypełniacz w skrzyni korbowej i ewentualnie lekko splanować głowice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matołusz Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Sorry, wypełniacz to ok. Ale plan głowicy to juz osłabia żywotność tulejki brązowej główki korbowodu i stopki korbowodu. Spoko, kiedy przychodzi czas, ze nie mozesz liczyć na znajomych >mają Cię w dupie i nie chcą udostępnić skanera< przychodzi czas na niego - aparat cyfrowy. Zaraz robie foty artykułów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.