Skocz do zawartości

Jak to jest? - stara japonia.


m16
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hej :buttrock:

Tak sobie przegladam wlasnie ogloszenia na allegro i w oczy zucilo mi sie odrazu to, ze "stare" japonie chyba juz tansze nie beda. Tak sie zastanawiam - moze warto by pchnac demoluda, dolozyc pare groszy i przesiasc sie na cos od "skosnookich" ?

Do glowy przychodza mi odrazu XJ 650 za poczatku lat 80.

Przyklad:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M70831

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M86477

Lub jakas XJ w tym stylu:

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=60957863

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M78942

GSXy:

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=61264025

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M86594

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M85830

 

Tylko niestety sa to sprzety juz dosc leciwe, z przebiegami w okolicach 60 000 km. Moje pytanie brzmi czy warto sie w cos takiego pakowac ?

Jakie sa szanse aby tym (w miare) bezawaryjnie sie przekulac przyszly sezon ? Co jeszcze >40KM znajde w tej cenie ? Mi do glowy przychodzi jeszcze tylko GS 550. Ogolnie co o tym myslicie ?

 

PS: Wiem, ze podobnych tematow bylo ostatnio sporo ale ich poziom..... sami wiecie :P

 

[ Dopisane: 21-08-2005, 18:26 ]

Jeszcze bardzo mile byly by widziane opinie "userow" tych sprzetow :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem 22-letnią kawę Z750. Regularny serwis /olej, synchro, i 1 raz zawory/ zapewnił 4 lata bezawaryjnych wycieczek... :buttrock: w starych Japach silniki są pancerne...

moim zdaniem, można spokojnie kupić 20 latka - tylko odpowiednio obadać go przed kupnem - a czasem trafiają się takie okazy przywiezione prosto z zachodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam XJ 550, ma liczniku 45000 (wiadomo ze nie wiadomo czy to prawdziwy przebieg)

Spokojnie mozna tym smigac i daje duzo frajdy z jazdy.

Niestety beda wychodzic rozne drobiazgi zwiazne z wiekiem np

- stare gumy i uszczelki ktore zaczynaja puszczac

- mi pekaje króćce

- drogie czesci nie to co w demoludach

Jednak generalnie moge ten sprzet polecic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam XJ 550' date=' ma liczniku 45000 (wiadomo ze nie wiadomo czy to prawdziwy przebieg)

Spokojnie mozna tym smigac i daje duzo frajdy z jazdy.

Niestety beda wychodzic rozne drobiazgi zwiazne z wiekiem np

- stare gumy i uszczelki ktore zaczynaja puszczac

- mi pekaje króćce

- drogie czesci nie to co w demoludach

Jednak generalnie moge ten sprzet polecic.[/quote']

W takim razie tylko kilka pytan jesli mozna :buttrock: - jak wyglada sprawa z cena, moca, osiagami i spalaniem takiej XJ jak Twoja ? ? :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cena - 3700zl lacznie z rejestracja (2500zl od niemca)

moc - zadowalajaca; 140 km/h spokojnie sie jedzie ostatnio nie moglem na 6tym biegu przekroczyc 7000obr (145km/h) jednak sadze ze winne sa krocce ktore sprochnialy i puszczaja w obie strony.

osiagami - opisalem wyzej, powiem tylko ze jazda z pasazerem nie jest tak uciazliwa jak na jawie (konikow wystarcza), spod swiatel startuje bardzo zwawo :buttrock:

spalanie to okolo 5 litrow / 100km

Dodatkowy gratis- ladnie klasycznie wyglada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętaj, że jeżeli zdecydujesz się na zakup mocno posuniętego w latach "japońca", musisz być przygotowany na mniej lub bardziej nieprzewidziane wydatki związane z ewentualnymi poważniejszymi naprawami, że o serwisie nie wspomnę. Wiele też zależy od tego, jak biegły jesteś w mechanice oraz czy lubisz grzebać przy sprzęcie i masz do tego warunki.

Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema

 

 

No ja zakupilem XJ900 87rok za 5400, wydawaloby sie ze wszystko z nia jest ok,koles oczywiscie zapewnial mnie ze "tylko"wymienic akumlator i sprzet do jazdy.Jak do tej pory wsadzilem w nia ponad 1200zl i motor dalej nie chodzi tak jak ma chodzic :buttrock:

Uwarzaj przy zakupie starszych motocykli bo jak juz kupisz padake to moze Cie to sporo kosztowac.

Mam znajomego ktory ma CBX550 z 83roku i naprwde sprzet mu sluzy,pomysl tez o takim moto,sam tez jezdzilem tym sprzetem i to naprawde zapierd..,a i ceny nie sa wysokie.

 

Pozdroo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawna, dobrze utrzymana japonia w wieku ok 20 lat będzie kosztowała więcej niż 2500 zeta. W tej cenie można kupić sprzęt, w którym na bank coś nie gra. Problem w tym, że ceny części do tych motocykli nie odbiegają od cen części do motocykli nowych.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

majac 3000 powinienes jeszcze dozbierac ale juz zaczac sie rozgladac za sprzetem (wiem z doswiadczenia ze to moze nawet bardzo dlugo potrwac) i jesli sie trafi cos ciekawego blisko miejsca gdzie mieszkasz to pojechac to zobaczyc. Potwierdzam to co napisal zomb ze CBX daje rade :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj

Szukaj motocykla w bardzo dobrym stanie i jak najbardziej oryginalnym :!: .

Mój pierwszy motocykl XJ 750 SECA, kupiłem go w dobrym stanie choć i tak trzeba było kilka rzeczy wymienić, silniki są trwałe, w obu 750 miałem padnięte obrotomierze, spora waga, spalanie ok. 6L, durzy plus wałek zamiast łańcucha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...