Kaze Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Mam takie pytanie. Chciałem sobie kupic na allegro normalną świece NGK : http://www.allegro.pl/show_item.php?item=60111447 która kosztuje 12 zł. Jednak zobaczłem że na allegro jest jakaś tuningowa świeca NGK za 45zł : http://www.allegro.pl/show_item.php?item=60111447 Czym ona różni sie od tańszej wersji? Jeśli to nie jest kit to jaka jest różnica w jeździe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubususul Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Wydaje mi sie to lipa... Za 40 zl to swiece do crossa sie kupuje, a coniby ta stuningowana swieca mialaby wywolac??Szybsze spalanie ??Moim zdaniem to lipa, ale niech wypowiedza sie inni...heh nawet swiece sa tuningowane 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Te "tuningowe" to nie wiem czy się różnią czymś oprócz tego że mają rdzeń platynowy i mniej się zużywają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Wkładanie świec "platynowych" ma sens w tych motocyklach, w których dostęp do świec jest bardzo utrudniony (np VFR). Poza większą trwałością nic się nie zyska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 eee... np. tuningowe swiece brisk posiadaja 3 elektrody co 120* a nie tylko jedna. zapewnia to lepsze spalanie mieszanki i regularniejsza prace na wolnych obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 eee... np. tuningowe swiece brisk posiadaja 3 elektrody co 120* a nie tylko jedna. zapewnia to lepsze spalanie mieszanki i regularniejsza prace na wolnych obrotach. Zgodnie z prawami fizyki iskra przeskakuje po najmniejszej lini oporu. Tak więc bez znaczenia jest czy jest jedna czy 3 elektrody. Iskra i tak jest tylko i wyłącznie jedna. To ma znaczenie tylko trwałościowe: np. gdy padnie jedna elektroda to pozostają jeszcze dwie. Lepsze spalanie można włożyć między bajki. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sql Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Zgodnie z prawami fizyki iskra przeskakuje po najmniejszej lini oporu. Tak więc bez znaczenia jest czy jest jedna czy 3 elektrody. Iskra i tak jest tylko i wyłącznie jedna. To ma znaczenie tylko trwałościowe: np. gdy padnie jedna elektroda to pozostają jeszcze dwie. Lepsze spalanie można włożyć między bajki.dokładnie!pamiętam, jak w liceum mieliśmy takiego gościa w klasie (skądinnąd mój sąsiad), któremu starzy na 18kę kupili seiczento sportinga i się jarał jak to go ztjuningował :),całe wyliczenia w tabelce mi zrobił:magnetyzery +10KM,świece brisk 4-elektrodowe +5KM,nakładka na wydech +2KM,filtr KN +5KM,a wracając do świec motocyklowych do 2T - tutaj jest rzeczywiście różnica - bo elektroda jest malutka (w tej racingowej).świeca ta rzeczywiście dłużej żyje - jakoś tak olej się mniej jej imał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Dzięki. Kupiłem stanardówke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brugi Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Jeśli o to chodzi to na Allegro wałki kecą każdy moze sobie napisać że jest tuningowa a jak to sprawdzić??Jęsli chodzi o wyglad to wogle sie róźnia sie od normalnej NGK wiec nie wiem, trzeba by sie zapytać w sklepie gdzie maja same NGK czyli w wiosce obok mnie:pOgulnie to słyszałem ze wogle świece NGK są stosowane do sportowych samochodów np Seiczento. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilvov Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Ogulnie to słyszałem ze wogle świece NGK są stosowane do sportowych samochodów np Seiczento. no to rzeczywiście auto sportowe :lol: :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brugi Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2005 COnfratulatin nie wiem czy sie orietujesz ale jest pojemność w której startują Sejole :twisted: to jest chyba do 1100 cmm albo 900ccm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartusdr Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Czym ona różni sie od tańszej wersji? przede wszystkim trwałością :!: tuningowe swiece brisk posiadaja 3 elektrody co 120* w samochodach osobowych stosuje się takie świece normalnie, więc nie ma w tym nic tunningu :!: Ogulnie to słyszałem ze wogle świece NGK są stosowane do sportowych samochodów np Seiczento. może i słyszałeś, ale NGK to firma produkująca siwiece na pierwszy montaż do wielu marek samochodów :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
embe Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Świece tzw. wyścigowe poprawiają pracę silnika na wysokich obrotach. Widziałem jak pracuje silnik Cagivy Mito przed i po zmianie świecy - TYLKO świecy. Przed zmianą ledwo dokręcał się do czerwonego pola. Po zmianie dziarsko wchodził na czerwone. To nie było pałowanie, ale test. Świeca "wyścigowa" bardzo poprawiła pracę na górze obrotów. Może to robią te świece oprócz zwiększenia trwałości. :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.