hodscha Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 http://torg.alkar.net/auction/84719.htm dniepr ts650? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 kaczy kuper :-D :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Jak by koles nie podniósł tak tyłu była by według mnie bardzo udana przeróbka. Cos jakby stare BMW (tak z lat '80 :)PS. Jaką mocą dysponuje taki Dniepr? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qler Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Ja bym sie bal jezdzic na heblach, ramie i zawiechach od Jawy z tym silnikiem. 8O Mocy nie tak duzo, ale momentu to on ma sporo. Interesuje mnie tylko jak wladowal naped ze skrzyni do kola Jawy.Bo przeciez Jawa pedzona lancuchem a Dnieper walkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 koła sa na 100% dnieprowskie, a rama nie jest na 100% od jawy, bo nie widać z tyłu zawieszenia. To musi być jakas bardziej zawansowana przeróbka mimo tego że rama kątem nachylenia główki pszypomina jednak tą z Dniepra. A jakieś suche dane techniczne na temat Dniepra macie? Typu moc, moment, v-max, pszyspieszenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 koła są dnieprowe. skrzynia też. zarem pędzony jest wałem. rama jest również od dniepra, lecz po przeróbkach. dane techniczne? 650ccm, około 35KM, moment rzędu 48Nm. przyspieszenie? to nie sprzet do szybkiej jazdy :-). Vmax? to już kwestia paru szynników, ale seryjnie chyba podają 115Km/h. dane strzeliłem z pamięci, wiec mogą sie ciut różnić ,ale z palca ich nie wyssałem. pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Vmax? to już kwestia paru szynników, ale seryjnie chyba podają 115Km/hA zawsze mnie ciekawilo, jak to wyglada naprzyklad przy dyfrze 9 i szybkiej 4 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 a macie moze jakis linki co to jest ten dyfer 9 (i jka wpływa na predkosc) i o co chodzi z ta szybka 4? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 dyfer 9 to przekładnia kątowa o uzębieniu 9 na ataku i 35 na talerzu, a dyfer 8 - odpowiednio 8 i 37. różnica to około 17%. rośnie prędkość, maleje przyspieszenie. ja (na podkręconmym silniku urala- sprężanie 9 zamiast 7,5) na dziewiątce i "normalnej czwórce" miałem 132km/h, ale myślę ze doleciałbym do 140 (zajęłoby mu to kolejne 10 minut :-) ). pomiary wiarygodne, z xj600. czwarty bieg w ruskach to przełożenie 26 do 20 zębów (czyli 1.30, dla porównania jedynka ma 3.60). szybka czwórka jest przełożeniem większym (prędkość kosztem przyspieszenia). szybka czwórka w połączeniu z dyfrem 9 daje kumulacje w postaci "zmuły". tróje trzeba ostro kręcić, a czwórka się baaaardzo słabo wkręca (ale obroty silnika spadają i mamy "nadbieg", i mozna troche oszczedzić paliwa ;-) ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 dzięki za wyjaśnienie. Teraz już sie w tym łąpie. jeszcze raz dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leto Opublikowano 22 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2005 Na marginesie - chyba malował go tą samą farbą, co ławkę w tle... :buttrock: Ale widać patriota, bo do pięknego błękitu dołożył jadowitą żółć... :( P.S. Pozdro dla guziq, mieszkańca mojej rodzinnej wiochy ! :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 12 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 Potwierdza się że ruscy są najlepszymi designerami na świecie :-D (oczywiście zaraz po włochach). Ten żółty kolorek dodaje drapeżności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldemarjr Opublikowano 28 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2005 Panowie troche powagi. Cekawe jak wasze tuningii by wyglądały w takich warunkach jak w rosji. Ps. Na termat gustów się nie dyskutuje. :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 29 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 Zawsze się zastanawiałem jakim cudem wyprawili się oni w kosmos z ich polotem i zmysłem technicznym. Oj k..a napatrzyłem ja się w życiu na ich radosną twórczość i to w każdej płaszczyżnie począwszy od "tjuningu" wizualnego poprzez "ulepszenia mechaniczne" jak np. słynne rozpieracze kół.By daleko nie szukać wczoraj np. wzięłem się do zrobienia dyfra bo mi się wysypał w moim MW :? Już pierwsza wykręcona śruba mocująca dyfer do wahacza wprawiła mnie w osłupienie połączone z przerażeniem ;) Wania dostał chyba nową wiertarkę od Dziadka Mroza i powpieprzał śruby 12 w miejsce 8. Porozwiercał przy tym wszystko so się dało i żeby chociaż zrobił to osiowo ;) :evil2: :) Jak to dobrze, że spawarki mu nie dali do zabawy :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 29 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 powpieprzał śruby 12 w miejsce 8Pewnie takie znalazl w niedaleko stojacym, zardzewialym czolgu :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.