Qler Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Co do malowania cylindra ja bym do tego nie był do końca przekonany' date='nie będzie wtedy się za bardzo grzał?? [/quote']Ktos Ci takich glupot naopowiadal czy sam wymysliles?Wueska dobrze gada. Alu oczywiscie nie malowac tylko wyczyscic, ale zeliwo jak najbardziej malowac, bo wtedy ladnie wyglada i nie rdzewieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voti Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 WitamNajpierw remont środka silnika etc , a potem szkiełkowanie itp czy odwrotnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Komarrider Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 Jak pomalujesz na czarno to będzie lepsze odprowadzanie ciepła jeszcze jak pmalujesz czarnym matem to jeszcze lepiej przerabiam ten temat teraz na fizyce wiec lepiej na czarno pomalować niż nie malować wcale i zostawić rdze. Jeśli źle mówię to poprawić :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 Jak pomalujesz na czarno to będzie lepsze odprowadzanie ciepła Pała z fizy!odprowadzanie ciepła wiąże się z przewodnością cieplną metali, a nie z kolorem... pomyliło ci się z powierzchnią, która szybciej absorbuje ciepło czyli nagrzewa się - /np. dach czarny i biały-który się szybciej nagrzeje w lecie?/c.d WFM'ki -sam taką posiadam, jakieś 10 lat temu ją zrobiłem.Koła czarny mat -fajny efekt, silnik po prostu dokładnie wyczyściłem. Moto wygląda OK-bez zbędnego malowania silnika... Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekk Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 Do czyszczenia żeberek cylindra polecam ze swej strony czysciki do czyszczenia rur miedzianych CO sklepuje sie lekko i elegansio czyści. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajoss Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 coć kiedyś czytałem w ŚM był artykuł o tuningu Dniepra. Pisało ze właściciel pomalował jakąś specjalną farbą cylindry która niby odprowadzała lepiej ciepło. Nie wiem czy to prawda ale na pewno czarna farba żaroodporna nie zaszkodzi w tym przypadku.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 Dniepr w ŚM???Pipcyk czy to nie o twoim mowa?? Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Komarrider Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 No tak szybciej oddaje ciepło ale i sie nagrzewa też ale za to szybciej stygnie taki dach czarny , wiec jadąc cylinder szybciej dostanie temperaturki ale też ją szybciej odda chyba że jest inaczej, nie chcem sie kłucić ale tak mi sie wydaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr7557 Opublikowano 24 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2005 A jak sie położy na taki nikiel w sprayu bezbarwniaka to sie zrobi tak jak by dotknąć palcem czy może da lepszy efekt niz zwykła srebrna farba:?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 24 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2005 Znajomy zastosował taki sprey na zbiorniku (oczywiście nie cały) do DKW. Następnie prysnąt to wszystko bezbarwnym. Co się okazało to lakier pociekł na tym "spreju niklowym". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 27 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2005 Piszesz kolego o restaurowaniu motocykla WFM i chcesz go malować chromem w sprayu ?Najpierw zastanów się na czym polega restaurowaniem motocykla.To nie jest choinka i nie musi się świecić tylko ma wyglądać dokładnie tak jak opuszczała fabrykę. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 1 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2006 Dokładnie tak jak opuszczał fabrykę (albo i lepiej) .Wszystko zależy kto dysponuje jakimi funduszami i jakie są oczekiwania co do odrestaurowanego motocykla . Ja np. Chromowałem części (felgi , szprychy z głowkami, kierownicę , tłumik, i wiele innych drobiazgów ) do swojej SHL w ABB Zamech w Elblagu . Chromy mają 12 lat (ja wtedy też miałem miałem 12 lat ale mój ojczulek za to płacił ja po 9 latach od chromowania skończyłem restaurację ) i wygladają jak nóweczki , żadnych przebarwnień itp . Tylko kasy trzeba wywalić i to jest minus tej zabawy. Silnika bym nie chromował w ogóle , a aluminium wypoleruj może i to też bez przesady żeby zachować oryginalność . Tylko pytanie czy chcesz żeby Twój motocykl wygladał oryginalnie , ładnie , czy zrobiony na odwal (bez urazy) Pozdrawiam . aha chromy i motocykl przed ukończeniem restaurowania (jakieś 2 lata temu) wygladał tak (kiepska jakość zdjęć wybaczcie :roll: ) http://www.guti81.republika.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matołusz Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 Witam panowie.Ja bardziej z taką prośbą macie jakieś ciekawe strony o motocyklu WFM M06 w zanadrzu do zaoferowania? Bo ja trochę znalazłem, ale napewno ogladałem takie oblatane i wszem znane. Chciałbym jakieś ciekawe wiadomości. Zdjęcia. Będe wdzieczny. Pozdrawiam wszystkich!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 www.polmot.prv.pl Zagladaj na forum.. kilka osób ma tą WFM ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek20 BSA A65 Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 jak chesz to porządnie zrobić to najpierw umyj dobrze cylinder benzyną ekstrakcyjną pozalepiaj wszystkie otwory i wypiaskuj. potem jak wyżej było mówione czarna żaroodporna. głowica tylko piaskowanie bez żadnych farb ewentualnie szkiełkowanie (po piaskowaniu lepiej będzie odprowadzała ciepło->większa chropowatośc powierzchni)to że malujemy czarną farbą nie ma większego wpłkywu ma wymianę cieplną z otoczeniem. przyrost ciepła spowodowany energią słoneczną jest znikomy przy cieple wydzielającym się podczas spalana mieszanki w cylindrze. największe temp występuja w komorze spalania i dlatego jest aluminiowa->alu. lepiej przewodzi ciepło aniźli żeliwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.