gonzo Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Mnie się podoba bardziej wersja surowa, przed malowaniem - no ale taką jeździć się nie będzie. Fajny trick z ramą. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazy_chris Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2005 wedug mnie efekt super, powala na kolana!! :twisted: jedyne do czyego bym sie przyczepil o ile bym juz musial to owiewka, dalbym cos mniejszego. dolacze sie tez do przedmowcow... rama w deche!!!! :!: :!: :!: :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Maksymalnie Rewelacyjny :) Ta rama ala Ducati maskująca oryginalną jest fantastyczna !!! Gratuluję streeeta . Piękny !!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario1810 Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2005 sprzecior rewelacja.. czekam az zobacze na wroclawskich ulicach na zywo :lol: :lol: dla mnie bomba..... :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaaro Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2005 co do siedzenia, to oczywiście zostanie zmienione. Motorkiem tym już prześmigałem zeszły sezon, więc we Wrocławiu był już widoczny :) natomiast co do ramy, to ciągle słyszę (nie mam Was na myśli) że "odgapiłem od Ducati", co mnie trochę drażni. Owszem, jak najbardziej z Duciem się kojarzy ale to tylko wyraz mojej fascynacji kratownicami, które nie tylko Ducati stosuje. Miałem lekie obawy, że rama wzbudzi mieszane uczucia z powodu tego, że jest to tylko ściemnianie z atrapą :evil: a tu taka pozytywna reakcja. Oczywiście w swej tylnej części rama spełnia rolę stelaża, a waży zaledwie 3 kg. siedzenie polecam z mikrogumy - jest super nie slizgasz sie i swietnie sie jezdzi a super wyglada ( wiem bo mam :P )pozdrawiam a czym jest ta mikroguma ? 8O i w jakiej branży jej szukać? Dziwne, że nikt z Was mnie nie skrytykował za brak jakiejś streetowej osłony na łańcuch i za ochydne przewody olejowe od chłodnicy w okolicach dolnej półki :lol: Oczywiście też sie robią, tylko ten ciągły brak czasu :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetstorm Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2005 mikroguma - nienasiakliwy material gumowy przypominajacy gabke...robi sie z tego miedzy innymi siedzenia sportowe do kupienia w sklepach zaopatrzenia warsztatow roznych :)u nas nazywa sie to Technozbyt - jak za komuny :evil:baaaaardzo droga - alem koszty trzeba ponosic - sam wiesz :P zobacz na stronce z moin VTR-em - jest tam zblizenie siedzenia z tej tajemniczej mikrogumy :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewertas Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2005 :twisted: Jestem pod wrażeniem maszyny.Życze wam wszystkim takich wspaniałych sprzętów :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yogi Opublikowano 4 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2005 respect!!!! brawa!!!! to ze zrobiles to wlasnorecznie jeszcze wieksze brawa!!!!! ja jak narazie bałem się aż tak ingerować w ramę mojego sprzęta, moze dlatego ze jak go kupilem to nie był po szlifie (stan jak nowy). co innego jak sie kupuje po dzwonku sprzęt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetstorm Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Yogi ja VTR - ki nie przerabialem jako motocykla powypadkowego...byl to w super stanie 6-letni motocykl oryginalny... ale mialem dosc nudnych ksztaltow i calej masy fabrycznych motocykli... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIADU Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Jak dla mnie rewelacja, do zadupka nic nie mam gdyż widzę że taki miał być (koncepcja Z 750), kanapa to ciężki temat ale wierzę, że ci się uda, wypolerowałbym jeszcze wahacz, kolorystyka, rzecz gustu (mnie pasuje), rureczki wydechowe mogłyby się błyszczeć a owiewka... standardowa, lecz pasuje do motocykla, gdyż ma bardzo lekką linię i dobrze się komponuje. Mam nadzieję, ze nie założysz przodu od Speedfighta II, jest ładny ale nie pasuje do twojego motocykla, jeśli już to proponowałbym owiewkę z Peugeota Trekkera z "kocimi oczkami". Podsumowując, gratuluje wysiłku i wytrwałej pracy, opłacało sie ;) Cytuj Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2005 a to to zeberkowe z lewej stron przymocowane do ramy to regler? troszke kiszka, da sie upakowac gdzie indziej?? aha! calosc kozacka, mozna tam ciut dodac, tam ciut odjac, ale to kwestia gustu. no i plug by sie przydal ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaaro Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2005 DZIADU jeśli chodzi o zadupek, to zobaczyłem kiedyś w gazecie bardzo ciekawy projekt Hondy z pięknym zadupkiem (patrz link) 8) http://republika.pl/hot_fighter/galeria/tuning/509.jpg i ten stał się dla mnie natchnieniem, gdy myślałem o wyglądzie swojego zadupka. Długo później Kawasaki zaprezentowało podobny zadupek w Z750, Z1000 ZX636R. "Przodu" na pewno nie będę zakładał od skutera, tylko własną rzeźbę (góra będzie taka sama jak obecnie lub bardzo podobna ale inna oprawa soczewek i wlot do chłodnicy oleju). Tak Młody, to żeberkowe paskudztwo to regulator napięcia, na który nie znalazłem innego miejsca (zapewniającego wystarczające chłodzenie). Być może uda się go upakować w nowej owiewce z przodu. Co do pługa, to jak już pisałem myślę nad nim. Jeżeli się zdecyduję, to będzie skromny i na pewno nie malowany jak reszta motocykla, bo nie chcę, żeby za bardzo się rzucał w oczy, być może będzie z karbonu + na jego tle delikatne wzory tribal. Nadal nie rozwiązałem sprawy tylnych podnóżków. Rama i zadupek zostały pomyślane tak aby pasowało siedzenie od R6 (no i pasuje) ale co z podnóżkami?? Aluminiowe podciągi tylnego stelaża okazały się zbyt delikatne (stop PA38 i ścianki 2mm) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario1810 Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2005 tak sie zastanawiam gdzie ty go skladasz? Masz wlasy serwis moto czy moze az tak dobrze wyposazony garaz .... 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2005 dlamnie bomba!!!naprawde wielki szacun dla Ciebie. Jestem pod wrażeniem a moto szczerze mi sie podoba...Patent z ramą jest rewelacyjny.... Wiadomo jednak że nie ma ideałów więc jak chcesz żebyśmy powytykali to i ja powytykam ale nie bierz do głowy- mówie to raczej pod kątem tego co ja bym jeszcze zrobił ale i bez tego jest spox...Aha- rozumuje że to streetfighter więc zastosowanie oczywiste... 1. brak lewego podnóżka pasażera... ja bez tego nie przeżyłbym jednego dnia. Nie wiem czy dużo latasz na kole ale jazda n gumie na stojąco z lewą noga z tyłu jest o wiele łątwiejsza, przyjemniejsza i jest to wręcz niezbędnik... od biedy można noge zaczepić za 12bar ale ty go nie masz więć ja bym wykombinowął jakiś podnóżek... 2. zrób sobie jakieś miękkie oparcie na zadupku(albo naklej jakąś folie przezrczystą bo przy wysokich siedzących gumach na bank będziesz tam uderzał zadkiem i sie nim opierał. 3. Mieszałeś coś w zebatkach?? I tak nie polatasz tak szybko jak z plastikami bo to nic przyjemnego wiec ja bym coś zachachmecił w tym temacie... przynajmnej -1 prżód i +2 do +5 z tyłu... 4. dopracuj troche polerke. Jest spox ale da sie lepiej i jest jeszcze troche elementów nie wypolerowanych w ogóle którym by to nie zaszkodizło... 5. Co z zabezpieczeniem przed mniejszymi lub większymi glebami??KOniecznie zapodaj jakieś solidne crash pady a najlepiej w ogóle klatke jakąś skonstruuj... 6. To już nie koniecznie ale jak robiłeś zbiornik trzeba było go wyprofilować tak żeby lepiej latało sie siedząc na nim... Można zrobić to naprawde ładnie a w ostrej jeździe napewno pomaga... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marob Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Moto piekne :!: Naprawde duuuzy respect z wlasnoreczne wykonanie :D :P :P :banghead: A krytykowac nie bede bo mi sie naprawde podoba, a zreszta to wszystko jest w postach poprzednich Szczerze ci gratuluje :banghead: Pozdro ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.