vpower Opublikowano 26 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2005 Nie mam nic przeciwko gustom tylko kłóci mi się to z poszukiwaniem mocy w choperach .PozdrawiamMogłbym ci przyznać w stu procentach rację tyle że ostatnio pojawily sie cruisery przy których nie jeden sport musi skapitulować - Valkyrie, VTX 1800, VN 2000, V-Rod, że o Triumphie Rocket nie wspomne. Oczywiście mają swoją cenę i wymagją obycia z motocyklami ale kucykow i kopa mają wiecej niż pod dostatkiem. Niestety nie mieszczą się one na tej samej półce co wymienione tutaj Drag Stary, VN 800 cz VT 750. :) Za power w cruiserze trzeba słono zapłacić - to jest niewątpliwy mankament a prowadzeniem i zwrotnością nigdy sportowi nie dorówna. Ale uwierz mi - odkrecenie manetki w VTXie zapewnia makabryczne przeżycia. :) Wiem bo przetestowałem to i naprawdę zwierze z człowieka wychodzi. :D Pozdrawiam. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 26 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2005 Nie mam nic przeciwko gustom tylko kłóci mi się to z poszukiwaniem mocy w choperach. Bo się nie znasz :) . Chopper ma być szybki i mocny. W końcu po to odchudzano cruisery żeby były szybsze. Oczywiscie teraz porównanie np: Wild Stara (nawet po powaznych przeróbkach silnika) do zwykłego GSXR 600 nieco może zakłócić ten tok myslenia :-D Poza tym miło miec jakąś rezerwę do wyprzedzenia czegoś na trasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 26 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2005 no jestem bardzo ciekaw jakie to odczucie odkrecic w VTX 1800 czuc ciag i wiatr na sobie a słyszec fenomenalny łomot za sobą ahh.... :mrgreen: moze kiedys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 no jestem bardzo ciekaw jakie to odczucie odkrecic w VTX 1800 czuc ciag i wiatr na sobie a słyszec fenomenalny łomot za sobą ahh.... :mrgreen: moze kiedysOj uwierz mi - przeżycia są porównywalne z orgazmem. :) A tak na poważnie to robi wrażenie i trezba się kierownicy trzymać. Ja tego kopa testowałem na tym motocyklu (mam nadzieje że Nico Drag' date=' który robił te zdjecie nie będzie zły, że korzystam troche z jego pracy :) ) http://img240.echo.cx/my.php?image=imag00059wm.jpg Jest to "troszke" przerobiony VTX 1800 Retro kumpla. Bajery takie jak Power Commander czy Hyper Charger też są na pokładzie. :D Pozdrawiam. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibik Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 I dobrze że jest tak na świecie że ludzie mają inne gusta i oczekiwania-jakby podobały się wszystkim chłopakom blondynki ,to co by na świecie biedne brunetki robiły ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 Piekny... ahh a jaki kolorek kurcze mysle ze kiedys dosiąde takie cacko... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafauM Opublikowano 28 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2005 No fakt. Ten VTX wygląda nieźle. Gdyby tylko fundusze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mosiu Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Pieniądze pozwalają narazie na coś w klasie 650-800. gośc pisze konkretnie o 3 moto a ludzie piszą o najwiekszych i najsilniejszych maszynkach :P ale czy to rozwiąże dylemat rafauM??:Miałem podobny problem i wybrałem VN-a:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Może Honda Magna 750? Używane są nawet tanie, a kopyto mają.Gdzieś wyczytałem że mają około 4,5sek do 100km/h i V-max koło 200km/h. Moc: 86 koni, V4. Kolega ma Wild Stara 1600 - potężna moc, potężny moment obrotow, jeszcze ma filtr "kaena" założony. Cud miód, tylko że duzo kosztuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Podstawowa wada Magny, ze wspolnych podrozy, to zbyt maly zbiornik (zwlaszcza przy tym apetycie 13l to cienko), dalej wysoko poprowadzone gorne rury wydechowe, ktore nie pozwlaja na wiekszy bagaz, rownie wysoko polozone podnozki pasazera (bardzo meczace na dluzsza mete) no i - dla mnie oczywiscie - lancuch. Niezaprzeczalny kop i kowbojski urok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Magna miała łańcuch?? Wydaje mi się, że kardana miała. Np. http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=59043636 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MALI Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 WITAM Honda Shadow 750 C4 jest wystarczającym motocyklem do jazdy z pasażerem :P . Można spokojnie wyprzedzać samochody bez strachu, że się nie zdąży 8) . Sam myślałem, że może 750 będzie zbyt małe, ale tak nie jest :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Tobikx.Maslak'owi chodziło o nową VF 750C /supermagna/. link od Ciebie przedstawia stary model z początku lat '80, a porównywane maszyny są z trochę młodszej epoki :P .aha, i jeszcze dorzucę, że przesiadłem się z Z750 /R4/, na VN800C. w dwie osoby z bagażem można swobodnie podróżować - trzeba się tylko do osiągów przyzwyczaić :) ...cruiserem klasy '800' też można zwiedzić kawał świata, prędkość przy wyprzedzaniu - spokojnie 140, podróżna 100-120, spalanie ok 6,5 -czyli można przeżyć, a przy tym jak taki moto wygląda i brzmią te puste wydechy...poezja... 8) Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Dzieki za sprecyzowanie. Rzeczywiscie na nasze wyprawy jezdzi Remek (na codzien trialowiec) i Wladek - obaj na Supermagnach. Ze wzgledu na ich baki po kazdych 150 km przejechanych szukamy pierwszej stacji. Ma to dobre strony, tzw. klimaty. Remcio wzial na ostatnia trase na Sardynie zone, a Wladek corke - byli bardzo wysoko obladowani przez te lufy po obu stronach. Mocy starcza z nawiazka.Od kilku lat jest tez w klubie i na majowkach OldPiotr na VN800 Classic - dobrana para wloczegow, on i jego motocykl. Jak sam mowi, zalozylby tylko kardan. Ja bym jeszcze zmienil mocowanie stopki i podnozkow, bo podczas gdy moim XVS1100A przechodze gladko zakrety, on krzesze iskry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staszek_s Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 witam, ciekawi mnie tylko czemu niew bierzesz pod uwagę masy motocykla. miałem kawasaki vn 800 classic i potem 150 classic. różnica w osiągach, owszem, była, ale do turystyki zdecydowanie lepsza była 800- setka. Jazda 1500 w dwie osoby po piaszczystych drogach była bezpośrednią przyczyną odejścia przeze mnie od cruisserów i zwrotu docklasycznych motocykli!! A osiągi - 800 jechał około 170km/h a 1500 w porywach 185... więc nie ma o czym mówić, elastyczność porównywalna -w 1500 piątka była klasycznym nadbiegiem i nawet przy przyspieszaniu wymagał bardziej redukcji niż 800-setka! 1500 był z 2000 roku, był nowy i do 33 tys przebiegu - gdy go sprzedałem, oleju nie dolewałem między zmianami... Ostatnio spotkałem kolejnego właściciela - miał 68 tys i podobno nadal nie było problemu z olejem. Aha, widziałem też go w GM jako anons na sprzedaż i tam miał przebieg - coś koło 11 tys, to było na wiosnę - to już niezła przesada! A przecież jest z polskiego salonu, bezwypadkowy i mały!!! przebieg - same zalety! - więc uwazaj przy zakupie i sprawdź uważniePozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.