eloelo Opublikowano 29 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 dt 80 nie polecam bo jej waga w sytuacjach prodbramkowych potrafi dac w du**tw do lekkich nie nalezy, ale ma nisko srodek ciezkosci i sie bardzo fajnie i przyjemnie jezdzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 29 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 A tak to ja Ci dt 80 nie polecam bo jej waga w sytuacjach prodbramkowych potrafi dac w du** Ja do Strongmanów nie należe :mrgreen: i jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się żebym nie mógł utrzymać maszyny. Jak dla mnie jest ok aczkolwiek 20 kilo mniej załatwiło by sprawe przyśpieszenia :-) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu-985 Opublikowano 29 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 Ja do Strongmanów nie należe Mr. Green i jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się żebym nie mógł utrzymać maszyny. Jak dla mnie jest ok aczkolwiek 20 kilo mniej załatwiło by sprawe przyśpieszenia Smile . Hm zależy jak kto jezdzi mi pare razy przy ostrych podjazdach dala w kość. Np wjeżdzam na 2 a tu brakuje mocy i zamaist jedynki wskakuje luz. Zatrzymujesz sie na srodku podjazdu i ani w tą ani w ta... eh Albo jak sie niema podnośnika to samemu postawić ja na jakiejś skrzynce itd nie ejst łątwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Insane Opublikowano 29 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 To tylko w przypadku naszego kolegi. no to kamień z serca ;)zaczynałam myśleć' date=' czy to przypadkiem nie jakaś wada seryjna tego modelu :lol: Generalnie TW jest lajtowym sprzetem to lagodnej jazdy. ale kiedy trzeba, to można poszaleć :twisted: ? A to chyba ważne dla kobiety ponieważ wiadomo kobiety za mechaniką nieprzepadaają: owszem' date=' bezawaryjność jest dla mnie jedną z najważniejszych rzeczy, którą będę brała pod uwagę przy zakupie moto :)na mechanice się nie znam w ogóle... a nie chciałabym za często bratu marudzić, coby nie spędził pół życia w garażu :mrgreen: A tak to ja Ci dt 80 nie polecam bo jej waga w sytuacjach prodbramkowych potrafi dac w du** nie brałam jej raczej nawet pod uwagę :P tw do lekkich nie nalezy chyba podobnie' date=' jak DT, różnica jest bodajże kilku kg. DT, z tego co się dowiedziałam, w granicach 110kg się mieści ;)przy glebach, to ew. jak nie siłą, to sposobem... ;) :twisted: 20 kilo mniej załatwiło by sprawe przyśpieszenia swoją drogą, jak wygląda sprawa przyśpieszenia w TW 8) ?i jak, w razie czego, z dostępnością części na ryku?o spalanie nie pytam, bo domyślam się, że tak, jak DT ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 29 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 TW pali 3-4litry takze ok 2 razy mniej od DT125r! A co do tego wypadajacego silnika to TW ma otwarta rame czyli nie ma kolyski zamknietej pod bakiem (kolyska to taka jakby poleczka na ktorej lezy silnik), ale gwarantuje Ci ze naprawde trzeba traktowac TW jak wyczyna zeby sie cos takiego stało.Z tego co czytac TW to idealny sprzet dla Ciebie! Pomysl jeszcze o Dr125 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 29 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 Pomysl jeszcze o Dr125TW fajniejsze :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 29 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 Pomysl jeszcze o Dr125Honda xr 125 jeszcze jest 4t 125.Tez fajna :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Insane Opublikowano 29 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 Pomysl jeszcze o Dr125Honda xr 125 jeszcze jest Panowie' date=' a czym dokładniej różni się DR 125, XR 125 i TW 125 :P? TW fajniejsze też mi się tak wydaje... jakby bardziej 'uniwersalna', a i podoba mi się wizualnie :)żeby nie było, do w.w. sprzętów zarzutów nie mam, jednak o DR'ce i XR'ce niewiele czytałam, skupiałam się chyba raczej na DT i TW ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 29 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 żeby nie było' date=' do w.w. sprzętów zarzutów nie mam, jednak o DR'ce i XR'ce niewiele czytałam, skupiałam się chyba raczej na DT i TW[/quote']gdzie sie rodza takie dziewczyny jak ty? inne tylko pytaja jaki motor, jezeli juz chca na motorze jezdzic,A ty nawet kurde sama o innych czytalas :)No ja tam bym zostal TW bo tak jak w moim podpisie Jak enduro' date=' to tylko Yamaha[/quote'] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 29 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 eloelo napisał:Jak enduro' date=' to tylko Yamaha[/quote']Bzdura jakich mało :-D enduroguy napisał:Pomysl jeszcze o Dr125 dtworior napisał:Honda xr 125 jeszcze jest Panowie' date=' a czym dokładniej różni się DR 125, XR 125 i TW 125 ? [/quote']na fotkach nawet widac. TW to plazowe enduro- taki wynalazek. Aha jak bierzesz TW to nawet nie mysl zeby kupic z oponami szosowymi bo dostanie terenowych graniczy z cudem. Na przod jeszcze wrzucic tylna kostke od jakiegos normalnego enduro bo to 18", ale na tyl to masakra. Dobrze ze te opony wytrzymuja strasznie dlugie przebiegi. XR i DR sa juz bardziej podobne do duzych enduro. Kola 18/21, wiekszy rozmiar, wysoko umiejscowiony błotnik.Wybor w sumie nalezy do Ciebie. Zobacz czym Ci sie lepiej lata! W TW przez baloniaste opony moga byc straty na mocy ale za to na piachu nie ma sobie rownych :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Insane Opublikowano 29 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 gdzie sie rodza takie dziewczyny jak ty? w 3city ;) A ty nawet kurde sama o innych czytalas bo wolę nie kupować kota w worku... to nie jest plastikowy samochodzik' date=' który wyrzucę, jak mi się po tygodniu znudzi :) Bzdura jakich mało nie tyle bzdura, co śmiem twierdzić, że własne upodobania... ;) W TW przez baloniaste opony moga byc straty na mocy ale za to na piachu nie ma sobie rownych ano właśnie do plaży mam naprawdę niedaleko i pewnie tam właśnie najczęściej (poza miastem) polatam :P Zobacz czym Ci sie lepiej lata! najpierw się latać nauczę :mrgreen:ehh, u mnie niestety towarzystwo raczej na motocykle lubi patrzeć tylkoa i mi ciągle powtarzają, że dołączyć chcę do "dawców nerek" i sama sobie do trumny gwóźdź wbiję :clap:ale... mnie to ni ziębi, ni chłodzi... niech gadają ;)Pozdrawiam ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kefir/1989 Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 Przepisy dawno sie zmieniły, teraz A1 jest od 17lat (wiem bo dzwoniłem po ośrodkach szkoleniowych) To mało wiesz ja idę na A1 za ewa tygodnie a dzwoniłem wczoraj i koleś mi powiedział że trzeba mieć dokładnie 15lat i 9 miesięcy Nie wiem po jakich ośrodkach Ty dzoniłeś ja dzwoniłem do imoli i tam mi to powiedzieli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 Ja rok temu zdawałem na A1 i mialem 16 lat a teraz dopiero pisze państwowy egzamin :flesje:pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 5 Czerwca 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 Przepisy dawno sie zmieniły, teraz A1 jest od 17lat (wiem bo dzwoniłem po ośrodkach szkoleniowych) To po diabła odpowiadasz w temacie sprzed roku??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi