Skocz do zawartości

Na pierwszy raz


Rekomendowane odpowiedzi

!!!!!! A P R I L I E !!!!!!

 

why :twisted: :?:

 

 

szajbz w sumie' date=' to jak dobrze pójdzie, to zacznę jeździć na wiosnę - lato. Ale jak już będę kupować, to za jednym zamachem odzież ;) Coby nawet na jesień trochę pośmigać :P

 

[ [i']Dopisane: 09-07-2005, 23:04[/i] ]

P.S. - warto kupować pas nerkowy 8O :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yamahę też można ładnie poodblokowywać

No dobrze ale na DT'tke musisz miec A1 bo to 125cc' date=' a w razie aprili latasz na karte motorowerową

a ile taka przyjemność kosztuje

Cylinder o 450zł w góre

gaźnik od hmm 350zł w gore

Wydechy nie wiem, ale koncowke ladnie mozna zrobic (patrz link w podpisie i koncowka w Dt125r) a dyfuzor wybebeszyc jednak osiagi moga byc troszke slabsze bo sportowy ma inny kszalt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba się nie boisz że jadąc na motorze ten nagle się wywróci. Nie chce się za bardzo mądrzyć ale będę ;) Jest takie zjawisko w przyrodzie jak powiedzmy "efekt" żyroskopowy. Dzieki niemu motor się nie przewraca kiedy koła się kręcą. Może sobię ważyć nawet 500 kilo. Przecież goldwingami też jeżdżą (to co że to ch*** motor :P ) a nie są kulturystami. Poza tym jak motor stoi pionowo to można go palcem trzymać i się nie przewróci. Problemy z przewracaniem pojawiają się przy przestawianiu go albo... nawet nie wiem kiedy jeszcze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba się nie boisz że jadąc na motorze ten nagle się wywróci

 

nie ;) wiem, że podczas jazdy się nagle nie wyłoży (chociaż pojęcia nie miałam o tym prawie fizycznym 8) )

ale problem z wagą mogą być np. jeśli zaliczę glebę i takowy motor spadnie na mnie ... Mogą być problemy z wydostaniem się ;)

 

I jak stoi pionowo, to też wiem, że łatwo utrzymać :P ale przymierzyłam się kiedyś do niemalże 300kg krowy i owszem, wsiadłam, jakoś go trzymałam, ale np jak chciałam przechylić, to już był problem :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki niemu motor się nie przewraca kiedy koła się kręcą. Może sobię ważyć nawet 500 kilo.

 

Może i sie nie przewraca ale generalnie stosunek mocy do masy sie zmienia' date=' jak by motor wazył 500kg to chyba by musiał mieć z 300KM zeby ładnie jeździł, pozatym z taką wagą tylko po prostej by jechał bo na winklach GLEBA. Pozatym w brew tej zasadzie czemu na zawodach kolesie sie wywalają mimo ze sie kółka kręcą? :'] IM LŻEJSZY TYM LEPSZY. Golwinga nie kupuj ;)

 

Insane

P.S. - warto kupować pas nerkowy :?:

Opłaca sie, podstawowy buzer go niema, ale są zbroje na siatce gdzie masz ochraniacze na na łokcie i pas nerkowy + buzer.

Opłaca tylko w tedy gdy sie szaleje po terenie ponieważ trzyma nerki zeby sie nie ruszały po ciele. Np. jak sie skacze bez pasa to potem sika sie na czerwono (ale to jak sie wymiata po lesie).

Pozdro. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozatym w brew tej zasadzie czemu na zawodach kolesie sie wywalają mimo ze sie kółka kręcą? :] IM LŻEJSZY TYM LEPSZY

 

Przewracają się z winy kierowcy ;) Nawet jakbyś jechał po prostej 300km/h i trzymał w ryzach moto' date=' to nie zaliczyłbyś gleby ;)

No i nie zamierzam kupować żadnej krowy ;) na maszynie, która ma koło 1000KM i waży ponad 300kg, to ja mogę jedynie bardzo chętnie za plecaczek porobić :mrgreen:

 

 

ponieważ trzyma nerki zeby sie nie ruszały po ciele. Np. jak sie skacze bez pasa to potem sika sie na czerwono

 

yyy ... 8O why :P :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yyy ... 8O why ;) :?:

 

Zdarzają sie przypadki obtłuczenia nerek nawet gdy sie nie zaliczy zadnej gleby. Poprostu nerki sie ruszają na dużych dołach i przez co mogą boleć bez pasa nerkowego. Pas nerkowy je ściska zeby nie jeździły jak chciały.

Przydatna rzecz.

Pozdro. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...