Sylwunio Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 cóz dwie strony medalu jak masz za co latac to latasz jak bide klepiesz i spelniasz marzenia to ma znaczenie ze poza wygladem liczy sie i ekonomia jak w bandicie 1200 który bierze ponoc ponad 10l/100km bez specjalnego problemu czy MT01 która tez w okolice dyszki spokojnie idzie a wild star pali w trasie nawet ponizej 5l ale to temat do innej dyskusji... a te dane mnei poprostu interesuja... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LuPuS Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 Dopiszę się pod prośbą Ceramica, bo też zachorowałem na BT 1100 Yamahy. Obecnie śmigam na Marudzie 800 więc doświadczenia mam stricte chopperowe. Maruda lubi się "walić w zakręty" ale jak to się opanuje, zaczyna cieszyć jak cholera tym bardziej, że jak na rasowe V2 przystało - fajny dół wyciąga pięknie moto w zakrętach. BT 1100 zainteresował mnie właśnie z powodu adaptacji silnika i skrzyni z DragStara. Czyli klasyczne V2 ale opakowanie już bardziej nakedowe. Oczekuję poprawy w prowadzeniu, bo już mnie nudzi rysowanie podnużkami w zakrętch Marudą. Liczę, że Bulldog będzie mimo nieco większej masy, przez wzgląd na konstrukcję bardziej poręczny w zakrętach. Ale chciałbym poznać opinie uzytkowników tego moto. Dlatego bym był wdzięczny za jakieś słowo w tej sprawie jak ma się temat "Bulldog w zyciu codziennym" :wink: Czyli awaryjność, jazda, przyjemność, trasa. kornol Celne info z tym przednim kołem, ale chyba można by było popracować nieco nad przednią zawiechą. Może gęstrzy olej poprawił by nieco sprawę? Moc w Marudzie nie urzeka jak dawniej więc nie liczę w BT 1100 na jakiś orgazm w tej sprawie. Za to cieszą mnie hamulce, bo jak ktoś wie jak to jest w Marudzie to rozumie tę różnicę :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miciuś Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Dopiszę się pod prośbą Ceramica, bo też zachorowałem na BT 1100 Yamahy. Obecnie śmigam na Marudzie 800 więc doświadczenia mam stricte chopperowe. Maruda lubi się "walić w zakręty" ale jak to się opanuje, zaczyna cieszyć jak cholera tym bardziej, że jak na rasowe V2 przystało - fajny dół wyciąga pięknie moto w zakrętach. BT 1100 zainteresował mnie właśnie z powodu adaptacji silnika i skrzyni z DragStara. Czyli klasyczne V2 ale opakowanie już bardziej nakedowe. Oczekuję poprawy w prowadzeniu, bo już mnie nudzi rysowanie podnużkami w zakrętch Marudą. Liczę, że Bulldog będzie mimo nieco większej masy, przez wzgląd na konstrukcję bardziej poręczny w zakrętach. Ale chciałbym poznać opinie uzytkowników tego moto. Dlatego bym był wdzięczny za jakieś słowo w tej sprawie jak ma się temat "Bulldog w zyciu codziennym" :wink: Czyli awaryjność, jazda, przyjemność, trasa. kornol Celne info z tym przednim kołem, ale chyba można by było popracować nieco nad przednią zawiechą. Może gęstrzy olej poprawił by nieco sprawę? Moc w Marudzie nie urzeka jak dawniej więc nie liczę w BT 1100 na jakiś orgazm w tej sprawie. Za to cieszą mnie hamulce, bo jak ktoś wie jak to jest w Marudzie to rozumie tę różnicę :bigrazz: Witam, jestem użytkownikiem BT1100. Jeśli chcesz kolego coś więcej na temat Bulldog-a, to mamy już swoje dedykowane forum ( tylko dla Bulldog-ów ) www.yamahabulldog.com.pl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FhissT Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 jak wyglada sytuacja z częściami do tego modelu. podobno model ten gdy był w sprzedaży w ogole nie przyjął się na polskim rybku. szykuje sie na zakup czegoś fajnego za 10-11k i cholernie napalilem sie na bulldoga. mam krótki epizod na rusiakach i jawie ts350 czas na coś poważniejszego... :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Myślę ,że z częściami silnikowymi nie będzie dużego problemu, bo silnik pochodzi od drag stara 1100 :bigrazz: Ale może lepiej niech się wypowie jakiś właściciel :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 A ja myślę, że za 10 -11 klocków to będzie paść nie bulldog - tzn w tej kwocie moto powypadkowe na 100 %- kwestia tego jak poskładane. Prędzej w kwocie 15-17 znajdziesz coś dobrego. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FhissT Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 tyle mam przeznaczone na moto wiec nie poszaleje... celuje w 2001/2002 rok, poczatek produkcji, 10-11k juz mozna cos wyrwać... przynajmniej mam taka nadzieje ;) oprócz bulldoga nie widze innej alternatywy, no moze mt01, ale tu trzeba miec około 30k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Wiem ze znajdziesz za 10-11 k, ale podszedłbym ostrożnie do tego moto. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 tyle mam przeznaczone na moto wiec nie poszaleje... celuje w 2001/2002 rok, poczatek produkcji, 10-11k juz mozna cos wyrwać... przynajmniej mam taka nadzieje ;) oprócz bulldoga nie widze innej alternatywy, no moze mt01, ale tu trzeba miec około 30k MT przy Bulldogu to lokomotywa, to sa zupelnie dwa rozne moto... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szaki Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 (edytowane) MTeka za tą kasę na pewno nie znajdziesz, a co do porównania obydwu to naprawdę dwa różne motocykle. MT zapie**ala a Bulldog jeździ. Zresztą porozmawiaj na ich forum. Edytowane 12 Marca 2010 przez szaki Cytuj Volksdeutsche – określenie stosowane w pierwszej połowie XX wieku wobec osób pochodzenia niemieckiego, niezamieszkujących Niemiec, którzy nie posiadali niemieckiego ani austriackiego obywatelstwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gero3 Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 No niestety szaki ma rację, Bulldog tylko jeździ, miałem naprawdę różne motocykle i bulldog jest bardzo miłym i wdzięcznym motocyklem, nie grzeszy osiągami, ale nie jest to motocykl dla całkowitych nowicjuszy, mimo swojej niedużej mocy jest dosyć ciężki i wysoki i przez to manewry na parkingu trzeba wykonywać umiejętnie, a bikerom poniżej 178cm będzie trochę brakowało wzrostu do stabilnego stania np na światłach. Ogólnie naprawdę bardzo fajny motocykl z charakterem, nietuzinkowy, wyróżniający się w tłumie i rzadko spotykany - dlatego właśnie go kupiłem. Więc jeśli komuś nie zależy na sportowych osiągach,a cenicie sobie wygodną pozycję, kulturę prowadzenia i nietuzinkowy wygląd to jest to motocykl dla Was. Polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 No i ma ta zalete jaka jest kardan :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ścinacz Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Witam, Mam buldoga z 2005roku i mam pytanie do użytowników czy przy odplaniu rozrusznik tak glosno chodzi? Tak jakby warknięcie brat mial virago 750 i podobne odglosy dochodzily czy to przypadlość tych sprzętów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gero3 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 JA mam bulldoga ale narazie rozrusznika praktycznie nie słychac. NIestety podobno rozrusznik to najsłabszy element Bulldoga. Dziwne dźwięki mogą oznaczać zużycie się części rozrusznika. Ale zwykle jeździć można z tym jeszcze długo, mam znajomego który na Virówce 535 z takim zgrzytającym rozrusznikiem jeździł 2 lata i ją sprzedał i nic nie naprawiał. Tak więc narazie nie musisz się przejmować tylko :crossy: Witam, Mam buldoga z 2005roku i mam pytanie do użytowników czy przy odplaniu rozrusznik tak glosno chodzi? Tak jakby warknięcie brat mial virago 750 i podobne odglosy dochodzily czy to przypadlość tych sprzętów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Prawdopodobnie sprzeglo jednokierunkowe, w Vmax'ie rowniez nie daje ono o sobie zapomniec :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.