kubadr Opublikowano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 Mialem podobny problem,jest to wina modulu zaplonowego,chyba ze masz czujnik biegow to on tez potrafi w ch*ja leciec.Posiadam do sprzedania dr 125 jak by ktos byl zainteresowany http://tablica.pl/oferta/suzuki-dr-125-96r-ele-starter-cross-CID5-ID1TgLd.html#d7474931ee;r:;s: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pi00r3k Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Witam was koledzy motocykliści. Mam do was pytanie - kupiłem Suzuki Dr 125 z Niemiec i moto było bez akumulatora. Miejsce na aku jest dosyć fikuśne, tzn albo wchodzi tam bardzo mały akumulator, albo standardowy, ale pod skosem, co jest raczej niemożliwe. Możecie mi podać jakie aktu tam musi być? Przeczesałem neta i nic nie znalazłem.Jeszcze jedna sprawa - motocykl jest zblokowany do 80 km/h. Poza tym nie wkręca się na obroty takie jakie powinien, ma o wiele za wcześnie odcięcie, przez co jest troche słabawy. Na 100 procent jest zablokowany bo rozmawiałem z niemcem o tym. Nie jest to jakas jego wada czy zle ustawiony gaznik. Macie pomysl jak o co chodzi? Modul zaplonowy do wymiany? Blokada w tłumiku? Tak poza tym to jeżeli ktoś szuka fajnej DRki to mogę ją sprzedać, stan bardzo dobry, tak czy siak ją sprzedam ale jeżeli ktoś potrzebuje zadbanego moto to moge je polecić. pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 YTX7L-BS ale nie podałeś rocznika więc może być inny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pi00r3k Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Rocznik 1997. Dzieki wielkie widze juz po wygladzie ze to bedzie chyba to. ps Shinigami jestes zarejestrowany na forum purepc? Kojarze cie chyba z tamtadpzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Ano jestem. Tylko, że nieaktywny. Czasami wstępuję od tak żeby zobaczyć newsy czy może giełdę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pi00r3k Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 A ktoś wie cokolwiek o tej blokadzie? Myślicie ze wystarczy wymiana modulu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniutek1996 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Witam, moje pytanie jest takie, kupiłem DR125 98r na pierwszy motor, ogółem wszystko jest sprawne, jest papierek na dowód wymiany całego napędu, nowa oponka tył, wszystko jest ok, chodzi pięknie, równo, przegląd i ubezpieczenie jeszcze na 8 miesięcy, ale ma jeden minus.A mianowicie z pod cylindra nie trzyma mi uszczelka i kapie olej, już jestem ustawiony z mechanikiem, ale że motor mam od wczoraj to normalne, że ciśnie mnie żeby jeździć.Olej jest dolany i jego stan jest ok, ale mechanik powiedział, żeby motocykla nie ruszać póki co, bo jak się mocniej przykatuje, a teraz jeszcze takie upały to może się podpalić to co nakapało.I czy teraz mogę pojeździć jeszcze przez weekend? Żaden teren, żaden kat to mój pierwszy motor, spokojna jazda po lesie, czy jednak lepiej nie jeździć przez te kilka dni (4-5 ;P)Sory za dość bezsensowne pytanie, ale to logiczne, że mnie ciśnie do jazdy, ale jednak rozsądek bierze górę nad emocjami i wole się upewnić.Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paaawel5 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Panowie i Panie sprawa, co do mojej DrJak juz kiedyś pisałem miałem problem z gaźnikiemtzn. dalej mamAle - prócz tego ustawienia - teraz po zimie o dziwo jest lepiej a nic grzebane nie było wprawa ma, sie tak, że jak zakręcę kranik i przyjdę na 2 dzień to z gaźnika sie leje to, co zostało - rozebrałem wyczyściłem myślałem, że to ta śruba na dole, ale niestety chyba już jest za bardzo wyeksploatowany i nie trzyma wszystko w środku jak trzeba Za 125 zeta jest zestaw naprawczy do tego gaźnika - jest to mikuni 44a 00 mechaniczny bez membranyteraz pytanie - czy warto?? czy coś to pomorze?Czy lepiej jak ktoś mi kiedyś poradził chiński gaźnik od rometa??Problem z chińskim, że rozstaw śrub inny (mikuni niema śrub jest kołnierz gumowy a na nim dopiero otwory) więc tu mam problem jaki jeśli juz miałby być inny są też na portalach aukcyjnych mikuni ad100 - niestety nic znaleźc o takim gaźniku nie mogę czy by pasił czy nie ... one też do 100 zeta można śmia lo kupić Wiadomo, że nie będę inwestował w motor wart 2 tyś 500 zeta na gaźnik, ale chciałbym jeszcze trochę nim pośmigać, bo mało pali a ja jeszcze się uczę śmigać, choć może jeszcze w tym albo przyszłym na pewno che cos mocnejszego... pozdrawiam i roszę o radę/pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamela Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 (edytowane) Nie chcę zakłądac tematu z szybkim pytaniem więc podepnę sie pod ten zbiorczy .Motocykl Suzuki DR 125 SE 98 rok Obecnie motocykl jeździ w miarę OK takie odnoszę wrażenie bo nie mam skali porównawczej , nie bierze oleju nie kopci ale pomiar ciśnienia nie daje spokoju i SIlnik ma słabą kompresję 6,5-7 bar natomiast po wlaniu odrobiny oleju 12 bar stąd wnioskuje ze układ tłok cylinder jest zużyty i chciałbym się tym zająć przed wiosną tylko nie bardzo wiek który tłok wybrać z racji ograniczonego budżetu.Dodam że jednoślad używam do spokojnej jazdy po lasach , na ryby bez katowania bo w sumie nie ma tam co katować. tłoki jakie znalazłem do tego modelu1. OMP2. TKRJ3. Wossner - $ najbardziej pasowałaby półka coś pomiędzy 2 a 3. Edytowane 19 Stycznia 2015 przez zamela Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manko Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 Witam mam pytanie odnosnie Gn 250: czy kręcąc wałem korbowym przy wymontowanym całkiem napinaczu łańcucha można przestawić rozrząd gdy motocykl jest stary ?? łańcuch może byc już całkiem luźny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 Może się przestawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manko Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 to teraz jeszcze pytanie, z boku na pokrywie zaworowej jest taki wziernik (zaznaczyłem na zdjęciu), czy po zdjęciu tej zaslepki gumowej da się sprawdzic ustawienie rozrządu? (patrząc też na ustawienie T na dole na wale korbowym)? czy trzeba zdjemowac pokrywę zaworową i uszczelniać silikonem całą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamela Opublikowano 12 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 Mam mały problem z spalaniem które jest troche duże 4,2-5,3l/100km trasy głównie asfalt , lasy i troche dołków. Na asfalcie raczej rozpedzam sie dynamicznie a średnia predkość 70-75 . Gaźnik czysty i wyregulowany zgodnie z serwisówką pływak 13mm , iglica na II rowek od góry a śrubka od skladu mieszanki wykręcona 1 obrót lecz na tych ustawieniach moto źle pracuje i dopiero po wykręceniu śrubki na +- 2 obroty równo się wkręca . Zimny odpala na strzała za to ciepły wymaga dłuższego kręcenia rozrusznikiem po czym pomału zaskakuje chyba że odkręcę manetkę to pali na strzała . Oto kolor świecy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paaawel5 Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Panowie a ja z innej beczki nieszczęsny temat główki rami a w zasadzie łożysk, które zaniedbane przez poprzednika miały taki luz ze nakrętką nie dało rady już tego skorygować. Moja DR po rozebraniu ma górne łożysko złożone z 3 części, Sugerując się ogólnymi danymi kupiłem (jeszcze nie rozbierając) 2 łożyska dolne - okazuje się, że gitara oraz górne - tu niestety już nie 47x25x15Po rozebraniu okazało się, że łożysko ma 48x25x13! Masakra nigdzie takiego nie ma ten 1 mm na jednej z bieżni powoduje, że 47 wręcz wpada w ramę ..Zasięgnąłem info w serwisie i jest właśnie 48 mm - każda część osobno łączny koszt bieżnie (jedna 56, kolejna 48) i 18 kulek za 4 zł kpl Czy ktoś mając starszą DR lata 85-93 z oznaczeniem SF43B przerabiał takie cuda? Czy zostaje jedyne serwis??Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oberon67 Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 witam, dr 97 silnik ze starym gażnikiem mechanicznym mikuni - czytam i czytam i nie znalazłem jak go ustawić prawidłowo - sruba od wolnych - mam ok jak na zimnym na gorącym już za wysokie zmniejszę trochę - jest ok ujadę kawałek - na wolnych za małe i gaśnie ( niema złotego środka) tak samo sruba od składu mieszanki - jak bym nią nie kręcił to i tak jest moim zdaniem tak samo - to samo dotyczy sie iglicyNie ogarniam już tego - proszę o pomoc co jak i ile ustawić by było ok (gaźnik wyczyszczony) i jeszcze co do filtra powietrza - gdzie można taki kupić do 97 rok (buda jest 93 a silnik 97) gdzie bym we wrocławiu czy okolicy nie poszedł to w każdym moto mówią że niema w ofercie filtra a u mnie po przeglądzie jak go kupiłem okazało się ze z gąbki nic już nie zostało :/pozdrawiamCześć ja kupilem nie dawno dr 125 rok 2000 filtr byłwycięty z gąbki od wersalki masakra i nigdzie poza serwisem nie mogłem go dostać w serwisie no cóż ponad 100 zł. Widze że to stary post ale może się komuś ta infirmacja przyda. Panowie jakie stare posty nikt tu nie zagląda mam DR 125 musze wymienic łańcuszek rozrządu czy ktosto robił i może to opisać. Ściągnołem pokrywe po upżednim ustawieniu znaków ale jak zblokować wał żeby się nie przestawiał,co ściągnąć żeby się dobrać do łańcuszka czy ściągać koło magnesowe alternatorajeśli tak to co dalej..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.